Results 1 to 3 of 3

Thread: Recomanar adaptador de xarxa wifi N compatible

  1. #1
    Join Date
    Sep 2010
    Beans
    2

    Recomanar adaptador de xarxa wifi N compatible

    Hola companys, aquest és el meu primer post, espero que sigui el lloc indicat

    Necessito instal·lar en el meu ubuntu una tarja de xarxa Wifi N que sigui compatible amb aquest. Si és interna millor que no pas USB. He estat buscant per diferents foros i pàgines oficials d'ubuntu però no m'acava de quedar massa clar.

    N'he provat d'instal·lar un parell però cap de les dues funciona amb l'estàndard N, sinò que ho fan amb G i necessito que sigui l'N per tema de cobertura i velocitat.

    Per això us demano la vostra ajuda/recomanació. Moltíssimes gràcies.

  2. #2
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    L'Hospitalet de Llobregat
    Beans
    2,273
    Distro
    Ubuntu

    Re: Recomanar adaptador de xarxa wifi N compatible


  3. #3
    Join Date
    Sep 2010
    Beans
    2

    Re: Recomanar adaptador de xarxa wifi N compatible

    Hola altre cop, sí, aquesta és el primer lloc on vaig anar a buscar, però tot això se m'escapa una mica a mí i no em queda clar quina de totes les tarjetes PCI que hi ha en aquesta pàgina suporten el protocol N.

    Per aquesta raó directament preguntava aquí en el foro, a veure si algú me'n pot recomanar una, ja sigui per pròpia experiència o per algú que entengués bé aquesta informació.

    El tema és que si agafes qualsevol fabricant, no t'especifiquen si la tarja és wifi N o en cas que ho sigui, si el driver que té ubuntu també ho suporta, ja que em consta que hi ha tarjetes wifi N i que el driver ubuntu les suporta, però sense poder explotar N.

    A veure si em doneu un cop de mà, que tinc un bon embolic al cap ja

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •