Results 1 to 3 of 3

Thread: Firefox

  1. #1
    Join Date
    May 2010
    Beans
    4

    Firefox

    Bona nit, he actualitzat l'ordinador de Ubuntu 20.04 al 22.04. El Firefox em funcionava perfecte però ara no sé m'obre ni aquest ni el Chrome. Ho intento però no fa res....pensa una estona i es penja. He intentat reinstal·lar però tampoc....sabeu que puc fer?

  2. #2
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Vallirana
    Beans
    92
    Distro
    Ubuntu 22.04 Jammy Jellyfish

    Re: Firefox

    Hola,
    Pots provar de executar firefox per terminal. Obre el terminal (Ctrl + Alt + T), escriu firefox pica enter, i a veure quins errors troba (els escriurà al terminal).
    Lamentablement Ubuntu 22.04 ha passat el firefox des d'un .deb a snap, durant l'actualització ha de migrar les dades existents a snap, i sembla que a vegades falla.
    Jo personalment vaig fer una instal·lació nova de firefox-esr, que no depèn de snap.
    Salut

    ffp

  3. #3
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    L'Hospitalet de Llobregat
    Beans
    2,273
    Distro
    Ubuntu

    Re: Firefox

    Potser sigui per algun problema de Wayland i targeta gràfica. Prova d'iniciar la versió "Ubuntu a xorg" (ho pots escollir des de la pantalla inicial d'entrada de l'usuari) a veure si el Wayland és el problema.
    Catalan Team: Tingueu presents les normes d'or : poseu un títol entenedor i apropiat ; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut. Si s'ha resolt, marqueu [Solved].

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •