Results 1 to 5 of 5

Thread: El teclat numéric no escriu nombres

  1. #1
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    Lleida
    Beans
    98
    Distro
    Ubuntu 12.04 Precise Pangolin

    El teclat numéric no escriu nombres

    Ubuntu Lucid Linx. Teclat de taula que fins ara havia anat sempre bé, té uns 6 anys, model Microsoft (ningú no és perfecte...)Wired Keyboard 500v10.
    Estaba escrivint un document i sobtadament (no sé si he teclejat alguna combinació de tecles equivocada, no n'he sigut conscient) el teclat numéric de la dreta ha deixat de funcionar, tant si la tecla BloqNum estava en una posició com en l'altra i ha deixat de funcionar per a tot, calculadora, processador de textos, etc.
    He apagat l'ordinador, l'he deixat descansar 5 m. i l'he tornat a engegar i segueix igual.

    No sé si té relació en un fet que em succeix, no li dono cap importància i és que quan estic escrivint un text amb el processador de textes de l'Open Office i s'engega el corrector perquè després d'un punt he escrit minúscula i majúscula a continuació, ho rectifica però queda configurat a l'inrevés, és a dir, amb les majúscules posades escriu en minúscula i amb les minúscules posades escriu en majúscula.
    Aquest segon problema s'arregal sol simplement tancant el processador de textos i a més, simplement cal deixar les majúscules polsades per poder seguir treballant, no és cap problema.
    Però el tema del teclat numèric em resulta més empipador ja que el faig servir molt.
    Algú pot indicar-me que he de fer?
    Gràcies.

  2. #2
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Alt Maresme
    Beans
    2,997

    Re: El teclat numéric no escriu nombres

    Prova amb Ctrl+Majús+BloqNúm.
    Tingueu presents les normes d'or dels fòrums d'Ubuntu: poseu un títol entenedor i apropiat als vostres fils; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut.

  3. #3
    Join Date
    May 2008
    Location
    cardedeu
    Beans
    200
    Distro
    Ubuntu Studio 11.10 Oneiric Ocelot

    Re: El teclat numéric no escriu nombres

    A mi em va passar una cosa semblant, al final va resultar ser que s'havia configurat el teclat numèric per poder controlar el punter. Això es troba a Preferències/tecnologies assistives/Accessibilitat del teclat/Tecles de ratolí

    salut
    Marc tutó Poca

  4. #4
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    Lleida
    Beans
    98
    Distro
    Ubuntu 12.04 Precise Pangolin

    Re: El teclat numéric no escriu nombres

    Ha funcionat la primera opció, pulsar simultàniament les 3 tecles: Majúscules, Ctrl i BloqNum.

    Un milió d'agraïments a la comunitat!

    Joaquim

  5. #5
    Join Date
    Sep 2007
    Beans
    347

    Re: El teclat numéric no escriu nombres

    M'ha passat el mateix símptoma i l'he pogut arreglar fent això de accessibilitat del teclat > tecles de ratolí. Però jo no l'havia canviat pas. Què ha passat? Potser és per culpa d'una actualització?

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •