Results 1 to 8 of 8

Thread: Firefox 3.0 no reprodueix sons en Ubuntu 9.04

  1. #1
    Join Date
    Sep 2007
    Beans
    12

    Firefox 3.0 no reprodueix sons en Ubuntu 9.04

    El Firefox es nega a "sonar". Qualsevol pàgina que tingui algún tipus de so, no el reprodueix. Siguin arxius de video (les imatges del qual si que es veuen) o arxius purament de so, per exemple les ràdios que emeten per internet. En Preferències de So dins de l'Ubuntu tinc seleccionat l'únic dispositiu que passa el "test" (en el meu cas Yamaha DS-1S (YMF744) YMFPCI (OSS)) que hi ha en les pròpies Preferències de So. La resta de dispositius no fan el "piiiiiiiip" quan polso el botó "test".

    El Rhythmbox i el Totem reprodueixen perfectament el so.

    Alguna idea al respecte?

    Gràcies.

  2. #2
    Join Date
    Sep 2007
    Beans
    12

    Re: Firefox 3.0 no reprodueix sons en Ubuntu 9.04

    Continuo amb el tema. De fet no és únicament el Firefox qui no reprodueix el so. Tinc d'altres reproductors de vídeo o de música, que tampoc reprodueixen el so, exceptuant, és clar, el Rhythmbox i el Totem que sí que reprodueixen el so. Sembla com si aquests dos reproductors tinguessin "reservat" alguna llibreria, arxiu, driver . . ., necessàris per reproduir so i que no permetessin que cap altre programa els pogués utilitzar.

    Misteris del software. Alguna idea al respecte?

  3. #3
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    marteljorge.no-ip.org
    Beans
    84
    Distro
    Ubuntu 10.10 Maverick Meerkat

    Re: Firefox 3.0 no reprodueix sons en Ubuntu 9.04

    Activa tots els repositoris a 'fonts de programari', actualitza la llista de paquets, actualitza els paquets i prova ambg Alsa.
    My homepage/Mi página web/El méu lloc webhttp://marteljorge.no-ip.org(soon gets a good index.html/prompte un bon index.html/Pronto llegará el index.html).http://marteljorge.no-ip.org:6996Bloc/Blog (Drupal):https://marteljorge.no-ip.org

  4. #4
    Join Date
    Sep 2007
    Beans
    12

    Re: Firefox 3.0 no reprodueix sons en Ubuntu 9.04

    Marteljorge:

    No entenc ben bé per a que vols que actualitzi els paquets. Ja ho estàn. És que hi ha algún repositori en concret que tingui alguna actualització especial de l'Alsa? Jo el tinc actualitzat des de Canonical. Gràcies.

    Vicenç.

  5. #5
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Cambrils (Tarragona)
    Beans
    Hidden!
    Distro
    Ubuntu Development Release

    Re: Firefox 3.0 no reprodueix sons en Ubuntu 9.04

    Busques ajuda? Comença pel wiki de l'equip català!

  6. #6
    Join Date
    Sep 2007
    Beans
    12

    Re: Firefox 3.0 no reprodueix sons en Ubuntu 9.04

    Gràcies PatrickVogeli, però del que parla en el "thread" que tu menciones no és exactament el meu problema.

    Exceptuant el RhtythmBox i el Totem cap altre programa que pugui emetre so, no ho fa (inclós el Firefox) Si el programa emeteix vídeo, aquest es veu perfectament, però no emet so.

    Ho seguirem intentant. Gràcies.

  7. #7
    Join Date
    Sep 2007
    Beans
    12

    Re: Firefox 3.0 no reprodueix sons en Ubuntu 9.04

    ¡¡¡ Solucionat !!!!

    El problema estava en que jo tinc dues targetes de so. Una que està integrada a la placa base i una altra que vaig instal.lar jo. He anat a la BIOS i he desactivat (la he posada en "disabled") la que està integrada a la placa base. I ara ja reprodueix el so el Firefox i els altres reproductors de video i/o de so. Hem d'exceptuar l'Amarok que encara es resisteix a reproduir so. Però bé continuaré intentant-ho.

    Gràcies no obstant als que m'heu ajudat.

  8. #8
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Sabadell
    Beans
    352
    Distro
    Ubuntu 10.10 Maverick Meerkat

    Re: Firefox 3.0 no reprodueix sons en Ubuntu 9.04

    Hola, Xangai.

    Prova el que diuen en aquesta anotació:
    http://epkis.com/joomla/programari/l...tu-jaunty.html

    Salut!

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •