Results 1 to 10 of 10

Thread: Dubte en actualitzar versions

  1. #1
    Join Date
    Jan 2008
    Beans
    210
    Distro
    Ubuntu 10.04 Lucid Lynx

    Dubte en actualitzar versions

    En principi tinc la Hardy y poques ganes d'actualitzer de moment perquè tot funciona com la seda. Ara bé, en cas que volgués fer-ho, per exemple, quan aparegui la Jaunty (igual em pot donar, depèn de com estigui la lluna... ), s'actualitzaria directament de Hardy a Jaunty (vull dir, sense passar pel pas intermig de l'Intrepid)?

  2. #2
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Alt Maresme
    Beans
    2,997

    Re: Dubte en actualitzar versions

    No, hauràs de passar per totes.
    Crec que de LTS a LTS (per exemple, de 6.06 a 8.04) s'ha pogut saltar, però no tinc clar si ha anat bé o no (de fet no conec ningú que ho hagi fet..).

    Aquí: https://wiki.ubuntu.com/CatalanTeam/...ersions_Ubuntu

    podeu trobar (per qui no estigui al cas) les versions que hi ha hagut fins el moment.
    Last edited by papapep; March 14th, 2009 at 10:39 PM.
    Tingueu presents les normes d'or dels fòrums d'Ubuntu: poseu un títol entenedor i apropiat als vostres fils; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut.

  3. #3
    Join Date
    Jan 2008
    Beans
    210
    Distro
    Ubuntu 10.04 Lucid Lynx

    Re: Dubte en actualitzar versions

    Ostres, però aquest procés pot durar tot el dia, no? Potser millor anar actualitzant a poc a poc.

  4. #4
    Join Date
    Jul 2008
    Beans
    3

    Re: Dubte en actualitzar versions

    Personalment, jo hem quedaria amb hardy...però que consti que es una opinó personal per la meva "experiencia". Jo vaig saltar a Intrepid per un problema puntual provocat per mi i sincerament, he reinstalat la Hardy perquè després de provar uns dies l'Intrepid, hem va donar problemes. (No detectava l'impressora, ni la webcam..) cosa que amb Hardy no he tingut absolutament cap problema. I va fi com la seda eh!
    Ja se que algú hem pot dir que si no m'ha rullat, potser era ben sencill d'arreglar i segurament que es així, però si el que necessites es "estabilitat"..jo et recomano que et quedis a la hardy. Ja hi haurà temps a fer experiments en un altra moment, amb una altra Ubuntu LTS preparada a la disquetera per si de cas!

  5. #5
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Catalunya
    Beans
    62
    Distro
    Ubuntu 10.04 Lucid Lynx

    Re: Dubte en actualitzar versions

    Ui!! Perdó! el morfeo99 sóc jo, per error he entrat amb un usuari que ja no recordaba, disculpeu!

  6. #6
    Join Date
    Nov 2007
    Beans
    167

    Re: Dubte en actualitzar versions

    Jo no ho veig tant greu. Sembla que la Intrèpid va sortir una mica "verda", i al principi va donar problemes, però hores d'ara va prou bé.

  7. #7
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Girona
    Beans
    214
    Distro
    Ubuntu 9.04 Jaunty Jackalope

    Re: Dubte en actualitzar versions

    Si no tens molts programes o paquets "extra" instal.lats,podries actualitzar,pero si ja fa temps que la tens instal.lada i ho tens molt carregat,jo no ho faria...,crec.

  8. #8
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Sabadell
    Beans
    352
    Distro
    Ubuntu 10.10 Maverick Meerkat

    Re: Dubte en actualitzar versions

    Tot és qüestió de gustos. Normalment entre una versió i la seva posterior no hi ha excessius canvis. O sigui que no fer l'actualització de 8.04 a 8.10 tampoc no és cap cosa xunga.

    Ara, entre dues versions sí que es nota més el canvi. O sigui que el canvi de 8.04 a 8.10 hauria d'estar més encaminada a poder tenir la 9.04. Però com he dit abans, tot és qüestió de gustos.

    És cert el que diu el Torrecastanyes. Al principi, la 8.10 tenia certs desajustos però ja fa temps que funciona molt bé (com a mínim a mi i a la gent que conec que l'utilitza).

  9. #9
    Join Date
    Mar 2007
    Beans
    75

    Re: Dubte en actualitzar versions

    Papapep, ja en coneixes un que va passar de 6.04 (Lts) a 8.04 (Lts), directament .
    La actualització va anar prou be, però no es pot comparar amb una instal.lació neta, et queden residus de la versió anterior (al menys en el meu cas).
    Tot i que si no hi ha altre remei, per la qüestió que sigui (en el meu cas perquè es un sevidor productiu) es pot deixar funcionant sense gaires problemes.
    Jo recomano, si es pot, fer una instal.lació neta.

    P.D. En un altre servidor (tambe productiu) vaig fer tota la linea d'actualitzacions, inicialment era una feisty i vaig acabar amb la hardy. Tampoc va tenir gaires problemes, però al final en un moment de "depiste" dels usuaris vaig fer instal.lació neta, i no es pot comparar.

  10. #10
    Join Date
    Jan 2008
    Beans
    210
    Distro
    Ubuntu 10.04 Lucid Lynx

    Re: Dubte en actualitzar versions

    Em sembla que actualitzaré, doncs. La Hardy la vaig instal·lar neta, y com que el més probable és que més endavant vulgui actualitzar igualmente, prefereixo fer-ho ara, acostumar-me a les novetats, i si de cas per a la següent actualització em plantejaré fer-la neta.

    Grácies

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •