Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 13 of 13

Thread: Sense connexió a internet

Beans
    16
    Distro
    Ubuntu 8.10 Intrepid Ibex

Re: Sense connexió a internet

doncs no hi ha hagut sort! he modificat els guions del 85-ifupdown.rules però al fer l'start em continua mostrant els mateixos problemes, amb el missatge final:
    Code:
    No DHCPOFFERS received
    respecte al cable, es pot descartar com a causa de l'error, ho he provat amb un de nou i res de res. de fet, amb el cable original em connecto correctament des del portàtil.
    alguna nova idea? gràcies!

Beans
    16
    Distro
    Ubuntu 8.10 Intrepid Ibex

després d'anar provant diverses cosetes que he anat trobant per diversos fòrums, vaig optar per provar d'instal·lar la 8.10, però el resultat malauradament va ser el mateix.

la darrera alternativa va ser provar amb una altra targeta de xarxa, i en aquest cas sí va funcionar la connexió a la perfecció. em sap greu haver acabat anant a l'opció més fàcil [] hagués preferit treure'n l'entrellat de tot plegat, però tants dies desconnectat del món se'm feia massa avorrit!

en tot cas, em pregunto si simplement es tractava que la ethernet antiga estava feta malbé, tot i que la reconeixia. hi hauria alguna manera de verificar-ho?

per acabar, un dubte: he de marcar aquest fil com a sol·lucionat?

gràcies per la vostra col·laboració.

Beans
    2,997

en tot cas, em pregunto si simplement es tractava que la ethernet antiga estava feta malbé, tot i que la reconeixia. hi hauria alguna manera de verificar-ho?
    Ficant-la a un altre ordinador i provant-la.

per acabar, un dubte: he de marcar aquest fil com a sol·lucionat?
    Al teu criteri, és el teu fil. Per una banda sí, ja que has conseguit connectar-te a inet, però per l'altra ho has fet pel dret. O sigui que, tu tries
    Tingueu presents les normes d'or dels fòrums d'Ubuntu: poseu un títol entenedor i apropiat als vostres fils; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut.

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Bookmarks