Results 1 to 10 of 10

Thread: google calendar i thunderbird

  1. #1
    Join Date
    Jun 2007
    Beans
    85
    Distro
    Ubuntu 12.04 Precise Pangolin

    Wink google calendar i thunderbird

    Hola,

    Em sembla que es un fil nou que pot ser interessant.
    Personalment m'agrada força com funciona el Google Calendar o GCal, el tens a tot arreu amb internet, permet molts calendaris i opcions i es ame i intuitiu, es pot fer servir d'agenda facilment.
    També penso que el Thunderbird es bon gestor de correu i el Lightning em feia prou el pes... pero combinar el GCal amb el Lightning ho he trobat magnific.

    Per fer-ho cal instalar al thunderbird el Lightning i despres "Provider for Google Calendar 0.4" que podeu trobar aqui.

    Les instruccions detallades les podeu trobar aqui. Son en angles pero amb molts grafics i no cal ni llegir....

    Jo ho he trobat fantastic. Ja em direu que tal...

  2. #2
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Gelida, Catalunya
    Beans
    81
    Distro
    Ubuntu

    Re: google calendar i thunderbird

    Doncs precisament em trobo en un atzucac amb el calendar google i el thunderbird. He instal·lat el lightning i el Provider...., però m'enduc la sorpresa que en el llistat del menú del Thunderbird no m'apareix l'opció de crear nou calendari, ni d'importar, ni puc fer una nova cita. Quan obro el calendari del thunderbird m'apareix el llistat de les hores, el mes, etc, però no puc activar cap opció. Des del menú de complements m'apareixen el lightning i el provider com a instal·lats. Tinc tot el programari instal·lat de bell nou de fa un parell de dies, amb una instal·lació neta de l'intrepid.

  3. #3
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Alt Maresme
    Beans
    2,997

    Re: google calendar i thunderbird

    Tingueu presents les normes d'or dels fòrums d'Ubuntu: poseu un títol entenedor i apropiat als vostres fils; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut.

  4. #4
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Gelida, Catalunya
    Beans
    81
    Distro
    Ubuntu

    Re: google calendar i thunderbird

    Caram, Papapep! Ets sensacional. Qui té la informació té el poder. Ja he aconseguit instal·lar correctament el lightning i el Provider ja no em diu "que falten components". Fins i tot he pogut importar el calendari del Google... al menys m'ho sembla, ja que no m'apareixen els esdeveniments que jo ja tenia marcats, ni els nou que he fet. En ambdós sentits.

  5. #5
    Join Date
    Mar 2007
    Beans
    75

    Re: google calendar i thunderbird

    Esta molt be això, ...però , no hi haura pas una eina per l'evolution jejeje. per demanar que no quedi. (no tothom és promiscu amb el gestor de correu)

  6. #6
    Join Date
    Apr 2007
    Beans
    39
    Distro
    Ubuntu 11.04 Natty Narwhal

    Re: google calendar i thunderbird

    Quote Originally Posted by ilku View Post
    Esta molt be això, ...però , no hi haura pas una eina per l'evolution jejeje. per demanar que no quedi. (no tothom és promiscu amb el gestor de correu)
    Hola ilku, amb l'Evolution és molt més fàcil, em fa la impressió de que esta molt més "integrat", només has de anar a fitxer -> nou -> calendari, allí tries en "tipus de calendari" l'opció Google, poses l'adreça del Google calendar, acabes de configurar els altres paràmetres i... a rutllar.

    Salut
    Eugeni

  7. #7
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Sabadell
    Beans
    352
    Distro
    Ubuntu 10.10 Maverick Meerkat

    Re: google calendar i thunderbird

    Hola, jo fa unes setmanes que ho tinc amb Thunderbird, tal i com indiqueu, i em va molt bé. Ho vaig provar amb l'Evolution, però a vegades el programa se'm penjava. A més, no estava preparat per a pantalles petites (ho tinc en un Acer AspireOne de 8,9 polsades).

    L'únic "problema" que li trobo és que només es veuen les fites del calendari quan estic connectat a Internet. És a dir, no es guarda una còpia local per poder veure les fites quan no estic connectat. Sabeu si hi ha alguna manera de fer-ho?

    Salut!

  8. #8
    Join Date
    Mar 2007
    Beans
    75

    Re: google calendar i thunderbird

    Per desgracia no és així de simple, però no vull segrestar el fil . (nomes es sincronitza des de google cap a evolution i no al reves).

  9. #9
    Join Date
    Jun 2009
    Beans
    4

    Re: google calendar i thunderbird

    Hola!

    Gracies a tots per les aportacions. Ja tinc el Thunderbird i el Lightning funcionant amb Ubuntu, i els contactes i els calendaris sincronitzats entre la maquina de la feina (windows) i la de casa (ubuntu remix).

    Repeteixo, gracies!

    PauC

    http://tocsdetics.blogspot.com

  10. #10
    Join Date
    Jun 2009
    Beans
    4

    Re: google calendar i thunderbird

    Hola de nou!

    Aprofitant les pistes donades aquí he fet una entrada al meu bloc sobre Sincronització de Calendaris i Contactes amb Thunderbird:

    Espero sigui de profit per algú.

    PauC
    http://tocsdetics.blogspot.com

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •