Thread: idcat no funciona en Linux?

Beans

Unhappy idcat no funciona en Linux?

Gràcies als fils sobre el certificat digital idcat que va començar en bratac, el manual de l'AOC i alguna pàgina més he instal·lat el certificat.

Des del Firefox el vec, des del thunderbird també.

Però quan faig la prova de signatura des de la pàgina del clauer, em dona un error. Quan vull signar digitalment un correu des del Thunderbird em diu que el certificat no és correcte.

He trucat al número que hi ha a la guia d'ús del clauer i m'han dit el que ja m'imaginava: no donen suport pel Linux. Però és que a sobre m'han dit que no es pot signar digitalment des del Linux.

És cert això? I si ho és perquè posen en el manual totes les instruccions de com instal·lar-lo?

Aquestes coses em treuen de polleguera!

Beans
    Distro
    Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon

Re: idcat no funciona en Linux?

Thanks als fils on certificat digital idcat going començar in bratac, manual l'AOC any page i lat month he instal the certificat.

Des of the Firefox vec, the thunderbird des també.

Però quan faig la prova des symbol of the page memory stick, em donates a mistake. Quan vull signar digitalment one of the Thunderbird correu des em diu that certificat no és correcte.

I trucat the number has hi to guide d'ús memory stick m'han i dit which ja m'imaginava not donate suport pel Linux. Però és that m'han on dit que no es pot signar digitalment des Linux.

És això cert? If I ho és perquè posen totes them in the manual of instructions com instal lar-lo?

Aquestes coses em treuen of polleguera
    This is all I could get out of google translate....
    Our Society has replaced Heroes with Celebrities, the quest for a well informed character with the search for a flat stomach, and substance and depth with image and personality.

Beans

ghandi69_, I'm sorry you aren't able to understand our language, but this is the catalan forum.

Anyway, thanks for trying to help.
    Tingueu presents les normes d'or dels fòrums d'Ubuntu: poseu un títol entenedor i apropiat als vostres fils; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut.

Beans
    Distro
    Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon

Quote Originally Posted by papapep View Post
    ghandi69_, I'm sorry you aren't able to understand our language, but this is the catalan forum.

Anyway, thanks for trying to help.
    I think there has been some kind of malfunction..... I swear at like 5 in the morning, this was posted in the english section....

I must just being seeing things.

Sorry guys!
    Our Society has replaced Heroes with Celebrities, the quest for a well informed character with the search for a flat stomach, and substance and depth with image and personality.