Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 11

Thread: Problema amb CD's de 800 i 900 MB

  1. #1
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Manresa
    Beans
    153

    Question Problema amb CD's de 800 i 900 MB

    Hola,
    He intentat fer algunes gravacions amb CD's de 800 i 900 MB, tant amb el Serpentine com amb el Brasero (o una cosa així), però sempre em trobo amb el mateix, no em reconeixen els CD's de més de 700 MB.Alú sap com ho puc sol.lucionar??

    Moltes gràcies!

    Siau!

  2. #2
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Sant Quirze del Vallès
    Beans
    153
    Distro
    Ubuntu 9.04 Jaunty Jackalope

    Re: Problema amb CD's de 800 i 900 MB

    Prova de fer-ho amb el K3B (el millor gravador de CDs, o això diuen) i digue'ns com t'ha anat

  3. #3
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Manresa
    Beans
    153

    Re: Problema amb CD's de 800 i 900 MB

    Hola,
    Hi ha un petit problema Jodufi, i és que el K3B només funciona sota KDE i l'Ubuntu (que és el que jo tinc) funciona sota l'escriptori Gnome.

    Siau!

  4. #4
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Alt Maresme
    Beans
    2,997

    Re: Problema amb CD's de 800 i 900 MB

    Home Satboy, K3B si és una aplicació de KDE, però no tens cap problema per que et funcioni amb Ubuntu. L'únic "problema" és que juntament amb K3B se t'instal·laran bastantes llibreries del KDE, però res més.

    Prova a fer un "aptitude install k3b" i veuràs tot el que et vol instal·lar.
    Una altra història és si et reconeixerà o no els CD majors de 700 Mb, això no t'ho sé dir.
    Tingueu presents les normes d'or dels fòrums d'Ubuntu: poseu un títol entenedor i apropiat als vostres fils; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut.

  5. #5
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Barcelona - Catalonia
    Beans
    1,134
    Distro
    Ubuntu 9.04 Jaunty Jackalope

    Re: Problema amb CD's de 800 i 900 MB

    K3B està prou bé, però per a mi l'única alternativa realment vàlida (de debo) per gravar CD's i DVD's amb seguretat de manera ràpida i sense entrar en KDE (cosa que mai m'ha agradat) ha estat primer gnomebaker. Després vaig conèixer Nero Linux en l'última versió 3.0.1.3 és un software propietari, sí, però amb una potencialitat i estabilitat sense comparació. (Des de el meu punt de vista).

  6. #6
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Països Catalans
    Beans
    1,531
    Distro
    Ubuntu 10.04 Lucid Lynx

    Re: Problema amb CD's de 800 i 900 MB

    Quote Originally Posted by Kosimo View Post
    sense entrar en KDE (cosa que mai m'ha agradat)
    Uixxxxx..... no saps quins esperits grepejadors acabes d'invocar!!!!

    Sobre el tema del programari propiertari et recomano que l'usis en windows. No té cap sentit usar-lo en linux i a la llarga sols et portarà problemes, et deixarà de funcionar en una actualització, t'instaŀlarà tot el munt de complements indesitjables com du la versió en windows, hauras de pagar (o et posarà publicitat per tot arreu), et bloquejarà les copies de dvds o cds que consideri que no tens dret a fer o que no té dret a fer l'usuari del país que ha creat el programa, et canviarà la interfície visual per la que ell vulgui o algun dissenyador pensi que és el millor per tu, et requerirà d'una distribució específica...

    Crec que val la pena entrar a kde no?
    Last edited by CarlesOriol; November 1st, 2007 at 10:03 AM.
    Carles Oriol i Margarit

  7. #7
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Barcelona - Catalonia
    Beans
    1,134
    Distro
    Ubuntu 9.04 Jaunty Jackalope

    Re: Problema amb CD's de 800 i 900 MB

    Quote Originally Posted by CarlesOriol View Post
    Uixxxxx..... no saps quins esperits grepejadors acabes d'invocar!!!!

    Sobre el tema del programari propiertari et recomano que l'usis en windows. No té cap sentit usar-lo en linux i a la llarga sols et portarà problemes, et deixarà de funcionar en una actualització, t'instaŀlarà tot el munt de complements indesitjables com du la versió en windows, hauras de pagar (o et posarà publicitat per tot arreu), et bloquejarà les copies de dvds o cds que consideri que no tens dret a fer o que no té dret a fer l'usuari del país que ha creat el programa, et canviarà la interfície visual per la que ell vulgui o algun dissenyador pensi que és el millor per tu, et requerirà d'una distribució específica...

    Crec que val la pena entrar a kde no?
    I per quan el judici final?
    Quin catastrofisme!
    Aveure, nem a pams: Jo sóc un defensor del codi lliure, sempre que tinc l'opció escullo codi lliure per evitar tots els catastrofismes que amablement m'has recordat a la part d'adalt: Tot i que he d'admetre que hi ha certs programes (són tres o quatre) que he de fer servir perquè ho necessto o simplement perquè considero que són els millors i amb diferència.

    I són:

    Skype
    Google Earth
    NeroLinux

    Tots els meus contactes fan servir skype, google earth no té versió open, i nero de moment no té publicitat ni cap CD fet amb nero se m'ha desintegrat (de moment)

    Tot i que comparteixo el teu punt de vista, però no hem de ser tant extems, ja que tot el software que faig servir (tret d'aquets tres) és open.

    A més, mira la meva signatura

    Per cert, quan esmolem les armes? Arriben els KDE fans?

  8. #8
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Catalonia
    Beans
    79
    Distro
    Kubuntu 8.04 Hardy Heron

    Re: Problema amb CD's de 800 i 900 MB

    Quote Originally Posted by Kosimo View Post
    ...Tots els meus contactes fan servir skype, google earth no té versió open, i nero de moment no té publicitat ni cap CD fet amb nero se m'ha desintegrat (de moment)

    Tot i que comparteixo el teu punt de vista, però no hem de ser tant extems, ja que tot el software que faig servir (tret d'aquets tres) és open.

    A més, mira la meva signatura

    Per cert, quan esmolem les armes? Arriben els KDE fans?
    No em considero fan de res, i encara que sé que aquesta no és la seva arrel etimològica, fan s'assembla massa a fanatisme, cosa que rebutjo del tot. Després de provar diversos escriptoris en deu anys, uso KDE, però em sembla fantàstic que altres persones usin Gnome, Xfce o el que els hi convingui. No faré pas un flame per això.També m'agrada la llibertat, per tant, respecto la llibertat dels altres.

    Quant a Nero, l'havia usat (abans i després de cdrecord, cdroast i similars) dins de les finestres; per qüestons que no venen al cas, també vaig descarregar la versió (limitada) que tenen per a Linux, sense que m'oferís res més del que em donava (sorry ) K3B. Una cosa que podia enyorar de Nero és l'editor de caràtules que incorporava, però que curiosament, és absent de la versió Linux... i no s'hi pot afegir, ja que el codi no és lliure. O sigui que continuo usant la versió que em va bé, sense que per això necessiti desqualificar ningú. Per descomptat, si conegués una versió FOSS- GPL en Gnome i m'agradés, no dubtaria pas a usar-la, igual que uso Gimp per unes coses i Krita per altres. Que vols que et digui, m'agrada la llibertat... i el codi lliure. També m'agrada que altres persones usin programari privatiu, si ho prefereixen, i per això no els desqualifico. Justament per això em sobta que persones liberals desqualifiquin als usuaris de Gnome, d'EMACS, de VIM o de Fluxbox. Fins i tot de KDE, si m'ho permets.

  9. #9
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Alt Maresme
    Beans
    2,997

    Re: Problema amb CD's de 800 i 900 MB

    Per sort, i que duri, si alguna cosa caracteritza aquest comunitat (i entenc comunitat com la gent del fòrum, les llistes i el canal d'IRC) és el sentit de l'humor, el qual fem servir quan convé per fotre'ns la punyeta amb temes com KDE vs Gnome, Ubuntu vs Xbuntu, etc...
    Encara és el moment que haig de trobar algun fanàtic real de res.

    Insisteixo, que duri.
    Tingueu presents les normes d'or dels fòrums d'Ubuntu: poseu un títol entenedor i apropiat als vostres fils; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut.

  10. #10
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Barcelona - Catalonia
    Beans
    1,134
    Distro
    Ubuntu 9.04 Jaunty Jackalope

    Re: Problema amb CD's de 800 i 900 MB

    Ara parlo seriosament i sense conyes (no sigui cas que nos e m'entenguin)

    Jo he estat parlant unica i exclusivament des de el meu punt de vista, i per això he dit que preferèixo no carregar KDE. No perquè no m'agradi, (que l'he fet servir molt) però perquè faig servir diàriament GNOME què és el que m'ofereix la simplicitat i l'estil que m'agrada. I per tant prefereixo quedar-me en GTK abans que carregar tot el que em suposa instal·lar-me totes les llibreries KDE i pels recursos que em consumeix. Aquesta és una elecció pròpia que faig jo perquè així ho prefereixo.
    Que tothom faci servir el que cregui més convenient. Faltaría més.

Page 1 of 2 12 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •