Page 6 of 30 FirstFirst ... 4567816 ... LastLast
Results 51 to 60 of 300

Thread: Fil de benvinguda

  1. #51
    Join Date
    May 2007
    Location
    Països Catalans
    Beans
    202
    Distro
    Ubuntu

    Re: Fil de benvinguda

    Déu Vos Guard,

    Em dic Joan i vaig néixer un 16 d'agost del 68 al l'eixample de Barcelona (C/St Antoni MªClaret) per èsser exactes.

    Políticament sóc de la ceba, més fins i tot del que em puc imaginar jo mateix!

    Professionalment em guanyo les garrofes en una empresa dedicada a la microbiologia.(els virus informatics em fan riure, els altres no gens!).

    El meu primer contacte amb la informàtica va se amb aquells msx que per carregar un joc ho havies de fer amb una cinta de cassette que s'havia de passar 10 vegades, també vaig gaudir el Basic a l'institut. Poc després a casa em van comprar un amstrad 8512. Anys després a la feina vaig passar a potinejar amb l'ms-dos (que encara faig servir!!). I així poc a poc vaig passar per tots els S.O de microsoft. Ai las!! Ja però, per aquella època em preocupava no tenir un S.O en la meva llengua. Ja fa alguns anys, no se quants, volia S.O en català i vaig intentar instal·lar linux (no em pregunteu quin) : va ser un "fiasco" total. No tenia ningú que em pogués donar un colp de mà, malgra això he vist sempre amb simpatia la qüestió del programari lliure. Tot d'un plegat vilaweb va anunciar la versió 7.04 d'ubuntu amb un petit video mostrant con de fàcil era d'instal·lar-lo!!

    I vet aquí que a casa fem servir l'ubuntu amb la naturalitat més gran del món...!

    Per cert, el meu nick ve de la novel·la cavalleresca Curial e Güelfa, anònima, cosa que ja no puc dir de mi mateix!

    Salut!
    Curial
    Usuari Ubuntu #19447
    12.04 LTS Precise Pangolin

  2. #52
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Barcelona
    Beans
    55
    Distro
    Ubuntu 7.04 Feisty Fawn

    Re: Fil de benvinguda

    Hola ,

    Em dic Ernest i no soc ex-alcohòlic . Visc al barri de Sant Antoni, a Barcelona. Vaig néixer el segle passat, concretament el 1965. Em vaig introduir al món del Linux fa uns 3 anys en un curs a xarx@antoni , i des d’aleshores soc usuari de l’Ubuntu en un 99 % i de l’ xp en un 1% (per culpa d’alguna aplicació musical ) del meu portàtil . A la feina al departament d’agricultura malauradament no tenim llibertat de programari. Tinc la sort de captar la xarxa guifi.net i estalviar-me el robo del serveis d’adsl.
    Des de que existeix aquest fòrum, la informàtica ha deixat de ser únicament un mitjà per passar a ser també una finalitat (versions cada 6 mesos, noves aplicacions, fòrum, ubucat...) dins el meu limitat coneixement ; em sentiré realitzat quan sigui capaç de fer córrer l’ardour i quan pugui respondre algun dubte plantejat al fòrum.

    Escriptori: Gnome / Fotos: Digikam / Videos: vlc , PiTiVi / Música: Exail / ... Gnomebaker, k3b

  3. #53

    Re: Fil de benvinguda

    Ei Hola!

    Em dic Adrià i (no sé perquè ho diu tothom) però tampoc sóc alcohòlic

    Tinc 17 anys, faig segon de batxillerat (tecnològic), soc de Caldes de Montbui (Vallès Oriental) i, porto uns 6 anys a Windows...Fins ara no m'havia preocupat de canviar de SO, en tenia prou utilitzant programari com el Firefox, l'OpenOffice...Però al final m'he adonat que segurament em cal un canvi més profund.

    Dubtava entre MacOS i Ubuntu, i de fet encara en dubto, però com que l'Ubuntu és gratuït he pensat que no costa res provar-lo...i de fet, hi ha un 99% de possibilitats que es quedi.
    A més, trobo més divertit un sistema operatiu totalment obert on pots posar-hi el que et sembli

    Doncs res, això, que ara mateix estic desfragmentant el disc per passar a la instal·lació...Ja aniré postejant els dubtes i problemes, que segur que n'hi hauran.

  4. #54
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Sant Quirze del Vallès
    Beans
    153
    Distro
    Ubuntu 9.04 Jaunty Jackalope

    Re: Fil de benvinguda

    Hola a tothom!

    Tot i que fa un temps que xafardejo en aquest fòrum encara no m'havia presentant.

    Em dic Joan i vaig néixer el 1979. El meu nick són les inicials del nom i dels cognoms. Treballo d'enginyer electrònic i dedico el temps lliure a viatjar pel món.

    Ara ja deu fer uns tres anys que utilitzo Linux, el primer any amb Mandriva / Mandrake i els dos següents amb Ubuntu. Actualment sóc membre de l'equip de traducció al català del GNOME, i també tradueixo alguna altra aplicació que em faci gràcia.

    Salut,
    Joan

  5. #55
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Breda
    Beans
    60

    Re: Fil de benvinguda

    Hola a tots i totes.

    Hem dic David i co he vist que molts ho fan no soc alcohòlic

    Fa temps que tinc al cap possar-me Linux però la meva afició a la meteo no hem permet de desfer-me del XP, ara ja estic molt decidit a fer el pas.

  6. #56
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Navàs
    Beans
    257
    Distro
    Ubuntu 11.04 Natty Narwhal

    Re: Fil de benvinguda

    Hola a tots!

    Jo també fa temps que em passejo pel fòrum, però no m'havia proposat presentar-me fins avui.

    Em dic Joan Marc i tinc 16 anys acabadets de sortir del forn .
    Visc a Navàs, un poble d'uns 7000 habitants situat entre Manresa i Berga.

    Estic molt enganxat amb això dels ordinadors, i sempre que tinc un moment, per petit que sigui, estic davant la pantalla.

    Malauradament, tinc un passat curt amb l'informàtica, i a sobre finestrós , ja que després d'haver de desinstal·lar el Vista d'un portatil de dos dies de vida, i d'haver de tornar a instal·lar dues vegades l'XP, em vaig donar conte que alguna cosa fallava amb el Windows.
    Deu fer un parell de mesos que vaig decidir intal·lar la Gutsy Gibbon, per pura curiositat, ja que havia sentit a parlar del Linux, però molt poquet. Vaig aprofitar que en un quiosc, donaven un LiveCD de Gutsy Gibbon, i vaig pensar que em treuria de més d'un problema de l'XP, que encara conservo, pels programes com AutoCAD, i els jocs que amb el Wine no es poden emular.

    Bé, crec que això és tot.
    Amb moltes ganes d'aprendre, Joan Marc.
    Joan Marc Gamisans

  7. #57
    Join Date
    Feb 2008
    Beans
    3

    Re: Fil de benvinguda

    Hola, sóc l'Oriol de Constantí, no tinc gaire idea de l'Ubuntu però me'l he instal·lat perque n'estic fart del Windows, és genial aquesta pàgina a veure si me'n puc sortir amb ajuda vostra i no haver de tornar!

  8. #58
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Amer
    Beans
    55

    Lightbulb Em presento!

    Hola a tothom!

    Ahir em vaig crear un compte aquí i vaig començar fent la pregunta que tenia en comptes de presentar-me, però em papapet m'ho ha recomanat així que vinc cap aquí.
    Com deia... Sóc completament novata en linux i en kubuntu, però decidida a abandonar windows m'hi he llançat i ara no tinc més remei que aprendre'n.

    El meu pas a kubuntu ha estat casual: primer tenia un sistema dual windows-suse però gairebé mai entrava a suse. Llavors vaig decidir que si volia deixar windows de debó havia de prescindir-ne completament, així que em vaig comprar un ordinador sense sistema operatiu, vaig demanar al coordinador d'informàtica de l'institut on treballo què m'instal·lava i em va deixar un CD amb kubuntu 7.04 (em penso). I aquí estic. De moment hi ha un amic que m'ajuda, en Jordi Fontich, però tampoc és qüestió d'abusar de manera que m'haig de començar a espavilar.

    A la xarxa sóc bàsicament moodler, tant usuària com formadora (ara hi ha molt interès entre el professorat per aprendre moodle!). També viquipedista (imartin6), quan tinc temps, i col·laboradora de l'associació Espiral (http://ciberespiral.net).
    Generació? La del 63, i en això discrepo amb vosaltres: sens dubte va ser aquesta la millor anyada del segle XX!!!

    Ens anirem veient, perquè hi ha un munt de coses per aprendre

    Irene

  9. #59
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Tarragona
    Beans
    44

    Re: Fil de benvinguda

    Bones!
    Sóc un Tarragoní que va nèixer el 1985 (sóc dels mes joves). Sóc Periodista.
    Vaig instal·lar l'ubuntu 7.1 per curiositat i al final m'hi he quedat, només faig servir winxp per algun software en concret, la veritat es q nestic força content.

    Vaig entrar a aquests forums a partir dun link de la viquipedia (també hi escric, amb el mateix nick que aquí) i vaig començar a escriure-hi per demanar ajuda sobre un error que gràcies al participants ja he solucionat. Per tan, seguiré passant-me per aquí.

    Fins aviat i visca el Nàstic!

  10. #60
    Join Date
    Nov 2007
    Beans
    5

    Thumbs up Re: Fil de benvinguda

    Hola

    He penjat un parell de missatges i en el darrer m'han dit que perdés la timidesa i em presentés en aquest fil de discussió...

    Doncs bé, em dic Jordi, soc de la collita del 73 i visc a Barcelona. Vaig a cavall entre Ubuntu-Debian, i donat que sempre he trobat molta informació als fòrums em feia gràcia aportar-hi alguna solució i algun que altre dubte...

    Soc informàtic i em dedico a la recerca i l'ensenyament a la UB. A part, els meus amics fa anys que es van avorrir de sentir-me parlar del GNU/Linux i l'ha majoria l'ha acabat usant per no sentir-me més... La millor recompensa ha estat sentir-los explicar a d'altres, que es troben mòlt còmodes usant Programari Lliure i els avantatges que li veuen...

    Res més, una salutació a tots/es!

    jori

Page 6 of 30 FirstFirst ... 4567816 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •