Page 1 of 30 12311 ... LastLast
Results 1 to 10 of 300

Thread: Fil de benvinguda

  1. #1
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Alt Maresme
    Beans
    2,997

    Arrow Fil de benvinguda

    Bé, com se sol dir: per petició popular, declaro inaugurat aquest pantà.....ais, aquest fil de benvinguda.
    Podeu utilitzar-lo per a presentar-vos i explicar el que volgueu de vosaltres: d'on sou, què feu a la vida i tot el que us plagui (PD#1 tampoc us ho agafeu com el "consultori de la srta. Francis" ara...)

    Vaaaaaa, ni que sigui motivat per les empentes, em tiro a la piscina:

    Em dic Josep, com bé sabreu la majoria, i visc a l'Alt Maresme (proto-comarca de La Selva Marítima).

    Treballo com a cap, i cua, de sistemes en una empresa de transports i fa uns quants anys ja que estic embolicat amb el tema del programari lliure.
    Hi crec ferventment per dos fets concrets: que no ens lliga de peus i mans, tot i els seus defectes (no hi ha sistema perfecte) i perquè promociona la unió i interacció entre els seus usuaris a fi d'assolir fites, siguin aquestes desenvolupar programari, traduir documentació o ajudar-ne d'altres. I crec que això avui en dia és absolutament impagable.
    A més, les tecnologies de la informació s'estan convertint en una mitjà per a dominar la gent (no penseu que estic en mode apocalíptic, ja veieu per on van les coses avui en dia...) amb el qual ens fa falta tenir recursos propis a fi d'evitar-ho al màxim.
    Crec que el programari lliure, Ubuntu, Gnu/Linux en general, i la nostra comunitat és una molt bona oportunitat per a començar a tenir consciència de les nostres pròpies possibilitats en aquest sentit.

    Au, ja us he fotut el meu rotllo. Podria haver-lo extès o reduït, però un dissabte pel matí m´ha sortit així, què voleu que us digui...

    PD#3 Ja esteu tots explicant la vostra vida ipso-facto!
    PD#4 No feu cas del Pespin, que és un talp de Redmond....
    Last edited by papapep; December 16th, 2017 at 09:35 PM.
    Tingueu presents les normes d'or dels fòrums d'Ubuntu: poseu un títol entenedor i apropiat als vostres fils; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut.

  2. #2
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Barcelona
    Beans
    221
    Distro
    Ubuntu 7.04 Feisty Fawn

    Re: Fil de benvinguda

    En papapep us està enganyant. En veritat és diu Bill i li agraden les finestres! xD

    Jo em dic Pau, nascut el 1991 i cursant ara mateix 1r de Batxillerat tecnologic a l'escola Sant Ignasi - Sarrià. Quan acabi vuy cursa ingenieria informàtica. Visc a Barcelona, al districte d'Horta Guinardó. Vaig passar-me a GNU/Linux fa un parell o tres d'anys perquè el windows em tenia avorrit, i aquí he acabat, tragant-me cançonetes del Stallman aporrejant el portatil xD

    Crec que el projecte Gnu/linux és un bon pas endavant cap a aquell món ideal que busco, en el qual tinc ple dret sobre la meva persona i dret a ajudar a qui em plagui. També cal destacar la comunitat amb qui pots compartir coneixements i problemes, que és un punt molt enriquidor per a qualsevol persona. A demés, odio les pantalles blaves

    Suposo que seria interessant posar qui vulgui el seu bloc. Crec que és una bona eina per a arribar a conèixer a algú.

    http://espeblog.no-ip.org

  3. #3
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    bcn
    Beans
    284
    Distro
    Kubuntu 9.04 Jaunty Jackalope

    Re: Fil de benvinguda

    He dedicat les meves vacances 2007 a conèixer Ubuntu per desconnectar-me d'altres activitats més (?) estressants i... sí, me'n he distret.=D>

    (Ara hauré de buscar una activitat que em curi l'estrès produït per la meva impotència davant l'Ubuntu.)
    Last edited by muleta; March 12th, 2008 at 08:57 PM.
    "Mai no em canso de preguntar" (Albert Einstein)

  4. #4
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Manresa
    Beans
    153

    Re: Fil de benvinguda

    Hola tothom,
    Em dic David Miller, soc de la quinta del 72, i visc a Manresa.
    Treballo al Camp d'Aprenentatge del Bages, que depèn a mitges del Consell Comarcal del Bages i del Departament d'Educació de la Generalitat.
    Em vaig aficionar a "això" del Linux l'any passat, quan em vaig instal.lat el Suse 10.0 però ho vaig tenir una temporadeta aturat, finalment em van dir que sortia una nova versió de l' Ubuntu (7.04) l'abril passat i vaig decidir passar'm-hi.D'entrada haig de dir que m'ha agradat més el Gnome (Ubuntu) que el KDE (Suse), i ja m'estic frisant per què surti la nova versió (7.10).
    També tinc el Linkat, un Linux que va repartir el Departament d'Educació, però ni tant sols l'he instal.lat.
    Tinc el disc dur partit (en el bon sentit de la paraula) i a l'altra partició hi tinc el finestres XP, que ara gairebé no utilitzo.Quan domini més l'Ubuntu l'esborraré.
    També sóc molt aficionat a la TV i a la ràdio i molt sovint em podeu trobar al fòrum:
    www.mondigital.cat
    Allà també hi "gasto" el mateix àlies que aquí.

    Siau!

    P.D. Si us voleu posar en contacte amb mi:
    dmiler@gmail.com (amb una sola "L")
    Last edited by Satboy; September 29th, 2007 at 05:19 PM. Reason: mistake corrected

  5. #5
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Països Catalans
    Beans
    1,531
    Distro
    Ubuntu 10.04 Lucid Lynx

    Re: Fil de benvinguda

    Au... anem pel tema d'ubuntaires anònims...

    Em dic Carles Oriol (Oriol és cognom) i soc del 71, de la generació del "Un globo dos globos" que vam créixer amb el Mazinger Z i els divendres per la nit quan ja ens havien posat a dormir sentíem la música dels "Homrbes de Harlesson" com venia de la tele en blanc i negre del menjador.

    Vaig començar amb els 8 bits principalment amb el ZX Spectrum (Z80A) i més tard vaig tenir la sort de passar als 68K (atari / commodore amiga / mac ) sense patir els horribles PCs en msdos.

    Des de l'aparició dels linux estava esperant per saltar des de el mon del windows en el que vaig començar l'any 89. Malgrat que havia provat mil i una distribucions no va ser fins l'aparició del Hoary que vaig fer d'aquest el meu sistema operatiu principal.

    Soc integrador tecnològic i tinc la sort de dir que m'encanta la meva feina.
    Last edited by CarlesOriol; October 1st, 2007 at 03:05 PM.
    Carles Oriol i Margarit

  6. #6
    Join Date
    Mar 2007
    Beans
    75

    Re: Fil de benvinguda

    Hola, jo em dic Ilia Kubala (ilku).
    Jo soc de la quinta del baby boom (75). amb la nostra quinta també va explotar la comte corrent del senyor "finestres" (primer en mode text i despres amb gui finestrals).
    Jo vaig començar amb això del Ubuntu (GNU) per culpa del senyor que a escrit a sobre (Carles Oriol).
    Em va deixar enlluernat les possibilitats que em proporcionava aquest sistema, tot i que soc un "grunyon" i a vegades em queixo que no aconsegueixo que tot funcioni com vull, estic encantadissim amb aquest sistema.

  7. #7
    Join Date
    May 2007
    Location
    Barçalona
    Beans
    105
    Distro
    Ubuntu 8.04 Hardy Heron

    Fil de benvinguda

    Bona tarda a tots,
    soc en Jordi Domene, i visc a Barcelona - Horta Guinardó. També soc del 71, penso que és una bona collita.
    Em dedico a suport informàtic als usuaris en una institució pública (soc funcionari), i estic estudiant informàtica a la UOC.

    El cuquet de linux fa anyets que el porto a sobre, m'havia instal·lat un parell de vegades la distro mandrake, perquè era de les més fàcils per començar, però mai havia entrat a fons.
    No ha sigut fins la prova pilot que ha fet la UOC amb els estudiants d'informàtica que no he entrat a fons amb l'Ubuntu.

    Ara i gràcies a les coses que he anat aprenent en aquesta comunitat, ja només tinc Linux a nivell domèstic en el meu ordinador personal.
    Estic donant còpies d'Ubuntu a tothom que em demana que li instal·li windows pirata i tal, i sobretot a aquells que em pregunten: i el Vista, que tal?

    Res, moltes gràcies a tots i ens seguim ajudant.
    Xoldy
    Linux Ubuntu 8.10

  8. #8
    Join Date
    May 2005
    Location
    Alpicat
    Beans
    223
    Distro
    Ubuntu Intrepid Ibex (testing)

    Re: Fil de benvinguda

    Jo, com és fàcil de deduir em dic Ferran. El 64 és el meu any de naixement i sempre he sentit a dir que va ser la millor anyada del segle XX (almenys en vins).
    M'agrada la informàtica des de fa molts anys i els meus primers contactes amb ella van ser amb els Commodore 64 i Atari d'uns amics.
    El primer ordinador que em vaig comprar de la meva butxaca va ser l'any 90 i era un 386SX amb 512 de RAM i un disc dur, enorme per a l'època, de 40 MB!!
    Després d'un parell d'intents poc reeixits, vaig començar amb Mandrake 9.2 fa uns 4 anys i des d'aleshores no he deixat Linux. He provat múltiples distribucions i la meva primera experiència en Ubuntu (Kubuntu, de fet) va ser amb la Hoary (5.04).

  9. #9
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Sant Feliu de Codines
    Beans
    67
    Distro
    Ubuntu 14.04 Trusty Tahr

    Re: Fil de benvinguda

    Bones!!! Doncs jo també em dic Pau, vaig néixer un fred (segons diuen) 20 de febrer de 1987 i visc a Sant Feliu de Codines (alies Sibèria), al Vallès Oriental. Tot just aquest més he començat a estudiar primer de Enginyeria Informàtica a la UPF. Sempre m'han agradat tant la informàtica com els mitjans de comunicació (sóc Têcnic Superior en Realització d'Audiovisuals, Radio i Espectacles).

    El primer ordinador que vaig tocar ja va ser un Pentium I, de IBM, amb 16Mb de RAM i 1Gb de HD. W95, crec (potser 3.11??). Un ordinador que no va fallar mai, molt honorable.

    Després vaig anar progressant al costats del PII, PII, al W98, W Me i WXP. La majoria d'ordinadors, de l'empresa del meu pare. Com que m'ha agradat sempre remenar, actualment porto el que seria el "manteniment" dels 2 PC's que queden, que encara son W98SE (per raons, justificades xD que no venen al cas).

    Actualment a casa tinc un AMD 2000 amb 470 de RAM i 30GB de HD, al qual li tinc instal·lada la Ubuntu 7.04. A l'habitació tinc un P4 3400 Dual Core amb 1Gb de RAM i 2HD de 260Gb, que vaig adquirir al començar al cicle formatiu, i al qual tinc instal·lat WinXP pel simple i únic fet que per editar video i altres es fan servir (i s'ensenyen) programes tipus Adobe Premiere, Photoshop, Flash, Director, etc. També tinc un portàtil que estaria entre els dos pc d'abans, per no avorrir al personal.

    La meva entrada al linux va ser fa relativament poc, aquest estiu, quan fart de que el primer PC que comento anés ultra lent. Després de parlar amb gent i llegir sobre linux, arguments com el que no tenia virus, i que aprofitava millor la capacitat dels ordinadors, em van fer provar-lo. He aconseguit que el PC AMD vagi bastant més rodat i amb això ja en tinc ben be prou. Tot i això crec que me la instal·laré al portàtil i per anar trastejant més en serio.

    I gràcies a en papapep, en carles oriol i companyia, que heu fet el meu inici a linux agradable i planer, ajudant a solucionar els problemes que han anat apareixent.

    Salut!

    Pauet.
    http://pauibars.blogspot.com
    Lliures, sempre!

  10. #10
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Països Catalans
    Beans
    366
    Distro
    Ubuntu 10.04 Lucid Lynx

    Re: Fil de benvinguda

    Bé... Jo em dic Siegfried, del 1991, i estic cursant el batxillerat tecnològic. He nascut a Alemanya però la meva mare és catalana i des dels 9 anys que visc al Vallès Oriental.

    Els ordinadors m'han fascinat ja des de petit quan jugava al Pacman amb l'MS-DOS del meu pare, passant desprès per un portàtil amb Win 3.1, Win 95/98 i finalment l'XP, aquest amb el mateix PC que tinc ara (com veieu tinc un passat bastant negre xDD).

    Ja fa varis anys que només utilitzo programari Freeware / de codi obert, primer pel fet de que estic en contra de la pirateria i més endavant, quan vaig començar a aprendre a fer pàgines web amb PHP, també per la qüestió de poder modificar-los si en sapigues i per la filosofia que hi ha al darrere. A més, entre els temps passat amb el Win 98 i el amb l'XP vaig arribar a desenvolupar bastant odi contra Microsoft , de manera que quan farà 2 anys vaig decidir assabentar-me de que és exactament això de Linux que ja portava un temps sentit, l'idea em va entusiasmar de seguida i poc després ja vaig provar diverses Live CD's (Catix, SuSe 9.1, Knoppix, entre d'altres), però per un problema amb la BIOS que em feia Linux pràcticament inservible (resolució màxima 640x480 píxels -.-) no va ser fins que aquest estiu passat vaig tornar a provar de tot, aquest com amb l'últim CD que m'havia arribat a les mans, l'Ubuntu. I excepte el mateix dia d'haver-lo instaŀlat no vaig tocar mai més el Windows (excepte 3 cops per mirar un parell de coses del sistema, i el 3r vaig decidir que havia d'esborrar aquell virus xD).

    Bé, ho deixo aquí que sinò el meu missatge serà més llarg que el del papapep, i no sigui cas que s'ofengui ;P
    Last edited by RainCT; October 1st, 2007 at 09:57 PM.
    Siegfried-A. Gevatter Pujals
    Ubuntu Developer. Debian Developer. Zeitgeist Core Developer.

Page 1 of 30 12311 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •