Page 4 of 30 FirstFirst ... 2345614 ... LastLast
Results 31 to 40 of 300

Thread: Fil de benvinguda

  1. #31
    Join Date
    Oct 2007
    Beans
    1

    Re: Fil de benvinguda

    Hola, em dic Salvador Vila i soc del 61. Fins als quaranta vaig treballar en un petit taller de reparació de radiadors (no els de calefacció si nó els de cotxe). Ara fa set temporades que faig de professor de taller elèctric a l'ies de Santa Coloma de Farners. Allà me especialitzat a 'reparar' PII i PIII. Fa anys que vull entrar a linux i un tècnic que venia per allà em va fer conèixer l'ubuntu. Però entre oposicions i demés històries de la vida... res, que necessito una empenteta.
    Last edited by CarlesOriol; October 29th, 2007 at 07:39 AM.

  2. #32
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    CAT
    Beans
    152
    Distro
    Xubuntu 7.10 Gutsy Gibbon

    Re: Fil de benvinguda

    Bones a tots.
    Per recomanació d'en Carles em presento.
    Em dic Maria (el meu àlies m'agrada molt perquè, com tot a la vida té una història), sóc Vallès-orientalenca, demà és el meu aniversari i fa molt i molt poc que funciono exclusivament amb Ubuntu.
    Duia ja força temps cansada de Windows (feia ja un parell d'anys que funcionava amb OpenOffice, però sols això) i fa uns mesos, la meva universitat va engegar una prova pilot i ens va enviar als estudiants un live CD d'Ubuntu. Tot i que en el seu moment em va semblar que em costava molt i molt, gràcies a gent com la que hi ha en aquest LoCo i a personatges com en Vicent Cubells, me'n vaig sortint força bé, sense estridències, això si, tant que ara ja em sembla tot plegat anecdòtic.
    Confesso però, que sóc capaç de preguntar la pijada més xorra, i que potser si m'hi fixés una mica més, podria fer algunes de les coses que pregunto, però mireu, jo sóc així; una mica impacient de vegades.
    Ara vindria allò de dir:
    Estic a la vostra disposició pel que pugueu menester, hi ho dic, però tingueu paciència i potser tot arribarà.
    Com que tendeixo al rollo, com tot qui em coneix sap perfectament, ho deixem aquí.
    M'ha encantat trobar aquest Team i a la gent que hi circula. Podeu posar-vos de peus que no fareu que me'n cansi !!

    Druiling.
    Granollers-Vallès Oriental

  3. #33
    Join Date
    May 2007
    Beans
    289

    Re: Fil de benvinguda

    Hola,
    jo soc de la quinta del 69.... del Mazinguer Z, del Marco, Jackie i Nuca.....
    Bé.. jo també vaig entrar a Ubuntu gràcies a la universitat on van fer la prova pilot de Ubuntu i vaig instal·lar-lo desprès de varis problemes i gràcies a un company molt voluntariós com Cubells, vaig canviar a la Feisty... va ser relativament fàcil... però ara la Gutsy em fa una mica de mandra... sembla que hi han diversos problemes i esperarem una mica més...
    Visc entre Manresa els caps de setmana i Barna la resta de la setmana..
    A reveure companys...

  4. #34
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Cambrils, Catalonia
    Beans
    1,130

    Re: Fil de benvinguda

    mai es tard si la dita es bona no?

    Hem dic Patrick, nascut al 85 a Suïssa i visc a Catalunya desde va uns 16 o 17 anys (menys durant 3 anys que era a "madriz").

    Vaig començar amb aixo del linux fara cosa de 2 anys. Hem vaig comprar un portatil a Suïssa i alla vaig comprar 2 revistes: en una regalaven SuSE 9.3 i l'altra era nomes sobre CentOS 4. Aixi vaig instałlar SuSE 9.3.. m'anava tot menys la wifi, i era incapaç d'esbrinar com anava l'ndiswrapper. Vaig tornar al finestres... durant un mes xD M'hi vaig tornar a posar i voila! wifi amb el portatil i suse funcionant. Despres el sobretaula va seguir el mateix cami. Despres d'uns mesos vaig demanar CD's d'ubuntu i vaig instałlar la 5.10 i la van seguir la 6.06, debian etch (6.10.. per oblidar!), 7.04 i ara, 7.10. I mes feliç..

    EDITO: cal dir que, amb mi, van migrar tambe un amic meu. I mes tard un altre, i una mica mes tard, la meva novia!

    salut!

  5. #35
    Join Date
    Nov 2007
    Beans
    167

    Re: Fil de benvinguda

    Na nit ibon'hora.

    Em dic Jordi i sóc gracienc, però visc a l'Argilaga (municipi de La Secuita).
    D'imformàtica no hi entenc, però quant l'empresa es va imformatitzar, allà per les Olimpiades, vaig "ascendir" de telefonista-recepcionista a "operador de cònsola" ( amb MSDOS i pantalles de fòsfor). Quant ens van connectar a Internet em va agradar l'invent i vaig decidir comprar-me un mòdem de 56k. i un pIII de segona mà. Tant bon punt ho vaig connectar, el windows pirata va petar i em vaig quedar amb un pam de nas.
    Vaig arribar a Linux al cap d'una setmana quant, fart de provatures i reparacions i sence poder estrenar-me, vaig comprar a l'Ebay un "XP alternatiu" per 12 dòlars, que va resultar ser el Mandrake 10.0, remasteritzat al Canadà.
    Utilitzo habitualment l'Ubuntu des del 5.4, però m'agrada remenar i provar tot el que surt. Espero "la Distro Promesa".
    Last edited by torracastanyes; November 12th, 2007 at 03:20 AM.

  6. #36
    Join Date
    Nov 2007
    Beans
    25

    Re: Fil de benvinguda

    Bo, m'acabe de registrar, i aprofite per a presentar-me.

    Em diuen Ben(jamin), sóc socarrat de Xàtiva però visc a València. Sóc del 85, i estudie filologia anglesa a la UV.

    Fa poc em vaig comprar un portàtil, per deixar de furtar-li'l al meu company de pis, i venia amb Windows Vista, que irònicament per a l'única cosa que servia era per a donar-me ganes de taladrar-me els ulls amb una Black & Decker. Havia estat a punt de comprar-me un Mac, però tampoc em vaig decidir per allò de que també es privatiu i a ca el meu ex tampoc no em va paréixer massa diferent, i tampoc em va paréixer massa impressionant. Així que em vaig acabar baixant Ubuntu 7.10 amb la intenció de fer una partició a banda amb l'XP, però com que tampoc em reconeixia el disc dur vaig acabar posant-lo en una màquina virtual al VirtualBox.

    Estic d'allò més content amb Ubuntu, no em dóna massa problemes, i quan me'ls dóna estan prou ben documentats i ho soluciono ràpidament. De moment he convertit el meu company de pis i vaig camí de convertir-ne altres tres. Al principi es resisteixen, però al final els agrada.

    De moment he vingut a tindre-vos de mones ensinistrades solucionant-me unes cosetes, però espera aprendre prompte a treure'm les castanyes del foc i poder començar a ajudar altres.

  7. #37
    Join Date
    Nov 2007
    Beans
    2

    Re: Fil de benvinguda

    Be doncs, em toca a mi...

    Em dic Xavier Serrano , i soc de la quinta del 75, començo amb això del ubuntu per dos amics que teniu x akí , ke son l' Ilia Kubala, i en Carles Oriol al qual porto veient desde fà només 25 anys...

    Ja vaig anar a la install party del campus nord i ara intentaré apendre una miqueta, jo treballo amb el tema de la robótica,(programació de robots) i estudio en el poc temps lliure electrònica industrial, res mes ja us donaré la tabarra..


    Xavi

  8. #38
    Join Date
    Dec 2007
    Beans
    13

    Re: Fil de benvinguda

    Hola a tothom, em dic Sergi, faig servir el ubuntu desde fa ben poc. I espero quedarme aquí per apendre de vosaltres que en deveu ser uns experts , com a mínim més que jo...

    Salut

  9. #39
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amer
    Beans
    57
    Distro
    Kubuntu 10.04 Lucid Lynx

    Re: Fil de benvinguda

    Hola,
    Jo sóc en Jordi vaig néixer el 1964 a Amer (Girona) les meves primeres màquines van ser les vaques i els porquets de casa, al cap de pocs anys vaig anar a escola com tothom i amb el temps i una canya vaig sortir informàtic i concretament tècnic en Gestió documental, és a dir que li tinc declara la enemistat als papers. Per coses de la vida vaig conèixer una noia de Badalona i al tirar aquesta la corda vaig quedar lligat. Ja tinc un pagès! va dir i mira, ja sóc una víctima més de d'institució que més màrtirs té, el matrimoni. No voldria entrar en més detalls doncs jo sóc una mica animalot. Ara estic a Badalona i al poble.
    Per coses de la vida, vaig conèixer un senyor de nom Orestes que va ser tot un promotor de l'animal Pingu i vaig decidir provar, tot i no tenir molt de temps, dedico les poques hores que tinc a aprendre i després a ensenyar a les meves filles el programari lliure i viure sense pecat!

    Farigola.

  10. #40
    Join Date
    Jan 2008
    Beans
    3

    Re: Fil de benvinguda

    Són Enric, d'ací del sud, en concret de l'Horta Nord.

    Fa un parell de mesos que m'he desenganxat de la Windowina i estic descobrint que hi ha vida més enllà gràcies a l'Ubuntu. També és cert que estic trobant problemes que no sé resoldre i per això aniré demanant-vos ajuda.

    Salutacions i bon any 2008

Page 4 of 30 FirstFirst ... 2345614 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •