Page 30 of 30 FirstFirst ... 20282930
Results 291 to 300 of 300

Thread: Fil de benvinguda

  1. #291
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Barcelona / Spain
    Beans
    27

    Re: Fil de benvinguda

    Hi, my name is Wolfgang. I re-start my journey in Linux. I had setup a homer server many years ago in Fedora (version 5!!) and like to do the same now in Ubuntu.
    I hope to find help here.

    wolfgang

  2. #292
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    L'Hospitalet de Llobregat
    Beans
    2,262
    Distro
    Ubuntu

    Re: Fil de benvinguda

    Hi Wolfgang, welcome. We usually use Catalan here, I hope that if you live in Barcelona you eventually will be able to use it. Good luck with Linux!
    Catalan Team: Tingueu presents les normes d'or : poseu un títol entenedor i apropiat ; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut. Si s'ha resolt, marqueu [Solved].

  3. #293
    Join Date
    Jun 2018
    Beans
    2

    Re: Fil de benvinguda

    Hola a tothom!

    Em dic Josep Antón, i sóc del Prat, al costat de l'aeroport.

    Sóc estudiant de ciències físiques i vui fer el grau simultani d'engnyeria informàtica, sóc usuari de Ipython i he implementat programari "científic" en C++11 per a tercers. Tot just fa un parell de setmanes que he descobert ubuntu 18 i el programari lliure, però em trobo amb dificultats per a decidir un entorn de desenvolupament per a C++ en ubuntu...veureu, he estat treballant amb el Kdvelop 5, però en mode depuració em dona vaors estranys però vàlids de les variables tot i que el resultat final és correcte...vosaltres quin IDE em recomaneu per a fer la migració del visual studio de microsoft cap a ubuntu? Quin IDE utilitzeu vosaltres mateixos? Quines són les bones pràctiques d'aquesta comunitat?

    Moltes gràcies i espero poder arribar a participar en aquest projecte de programari lliure!

  4. #294
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    L'Hospitalet de Llobregat
    Beans
    2,262
    Distro
    Ubuntu

    Re: Fil de benvinguda

    Hola i benvingut!

    Aquest fil del fòrum és per presentar-se. Posa si us plau la teva pregunta com una entrada normal del fòrum, a veure si algú/alguna et podem ajudar amb la teva consulta.
    Catalan Team: Tingueu presents les normes d'or : poseu un títol entenedor i apropiat ; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut. Si s'ha resolt, marqueu [Solved].

  5. #295
    Join Date
    Apr 2020
    Beans
    5

    Re: Fil de benvinguda

    Bon dia Ubuntaires, Em dic Joan Anton i us escric des de la Patagonia Argentina on visc fa cinc anys. com he estat lleguint, sobretot dels primers posts que n'hi havia uns cuants de la generacio dels 70, doncs jo tambè m'hi afegeixo.

    Estic enredat entre ordinadors de ben jove i n'he trastejat de tot tipus.
    Ara treballo amb una Macbook Intel del 2006, on tenia triple boot amb win7 i ubuntu 9.04 i amb una PC i5 de 2a. gen. que va prou bè.

    Vaig començar a ubuntejar amb la 7.04 Feisty Fawn i he anat avançant fins la 18.04 que faig servir ara, i tambe n'he instal.lat un grapat de Ubuntus, Kubuntus, Lubuntus i Linux Lite des que visc a l'Argentina.
    Tot i això, no creieu pas que soc un usuari avançat, sempre tinc que consultar internet per a les post instal.lacions dels S.O.'s i lleguir hores i hores...

    Avuì, buscant sol.lucions a un problema que tinc amb la meva maquina, he trobat el forum de l'Ubuntu.cat i aqui estic foten-vos la parrafada.

    Des de Villa los Coihues us envio una abraçada a totes i tots.

  6. #296
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    L'Hospitalet de Llobregat
    Beans
    2,262
    Distro
    Ubuntu

    Re: Fil de benvinguda

    Benvingut, elbocha40.

    Jo soc sudamericà (de l'Uruguai) i visc a Catalunya, així que he fet el camí invers a tu.

    Espero que aquest fòrum et pugui ser d'utilitat.
    Catalan Team: Tingueu presents les normes d'or : poseu un títol entenedor i apropiat ; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut. Si s'ha resolt, marqueu [Solved].

  7. #297
    Join Date
    Nov 2020
    Beans
    1

    Re: Fil de benvinguda

    Bon dia, tarda o nit, depèn quan llegiu això. Em dic David i sóc de Vilanova i la Geltrú, tinc 26 anys i m'agrada potinejar amb l'ordinador des de que tinc memòria. Fa 2 o 3 dies que vaig fer el pas a provar linux/gnu fent una partició a l'ordinador d'Ubuntu 20.04. Espero aprendre molt ja que es un mon que sempre m'ha interessat, i suposo que em desesperaré molt perque no sóc bo amb la programació, pero ja veurem! Una abraçada i espero anar coneixent-vos a totes!

  8. #298
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    L'Hospitalet de Llobregat
    Beans
    2,262
    Distro
    Ubuntu

    Re: Fil de benvinguda

    Benvingut i no pateixis, aquí ningú no som programadors, anem aprenent ajudant-nos els uns als altres.
    Catalan Team: Tingueu presents les normes d'or : poseu un títol entenedor i apropiat ; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut. Si s'ha resolt, marqueu [Solved].

  9. #299
    Join Date
    Jan 2022
    Beans
    1

    Re: Fil de benvinguda

    Bon dia. Sóc Carlos, mig Barcelona mig Terrassa, "taytantos" d'edat i part de la meva feina consisteix a administrar un servidor virtual amb Ubuntu 20.
    Espero ajudar amb el que calgui... i també faré unes quantes preguntes.

  10. #300
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    L'Hospitalet de Llobregat
    Beans
    2,262
    Distro
    Ubuntu

    Re: Fil de benvinguda

    Hola i benvingut, a veure si podem contestar les preguntes...
    Catalan Team: Tingueu presents les normes d'or : poseu un títol entenedor i apropiat ; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut. Si s'ha resolt, marqueu [Solved].

Page 30 of 30 FirstFirst ... 20282930

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •