Page 30 of 30 FirstFirst ... 20282930
Results 291 to 294 of 294

Thread: Fil de benvinguda

Beans
    14

Re: Fil de benvinguda

Hi, my name is Wolfgang. I re-start my journey in Linux. I had setup a homer server many years ago in Fedora (version 5!!) and like to do the same now in Ubuntu.
    I hope to find help here.

wolfgang

Beans
    2,164
    Distro
    Ubuntu

Hi Wolfgang, welcome. We usually use Catalan here, I hope that if you live in Barcelona you eventually will be able to use it. Good luck with Linux!
    Catalan Team: Tingueu presents les normes d'or : poseu un títol entenedor i apropiat ; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut. Si s'ha resolt, marqueu [Solved].

Beans
    2

Hola a tothom!

Em dic Josep Antón, i sóc del Prat, al costat de l'aeroport.

Sóc estudiant de ciències físiques i vui fer el grau simultani d'engnyeria informàtica, sóc usuari de Ipython i he implementat programari "científic" en C++11 per a tercers. Tot just fa un parell de setmanes que he descobert ubuntu 18 i el programari lliure, però em trobo amb dificultats per a decidir un entorn de desenvolupament per a C++ en ubuntu...veureu, he estat treballant amb el Kdvelop 5, però en mode depuració em dona vaors estranys però vàlids de les variables tot i que el resultat final és correcte...vosaltres quin IDE em recomaneu per a fer la migració del visual studio de microsoft cap a ubuntu? Quin IDE utilitzeu vosaltres mateixos? Quines són les bones pràctiques d'aquesta comunitat?

Moltes gràcies i espero poder arribar a participar en aquest projecte de programari lliure!

Beans
    2,164
    Distro
    Ubuntu

Hola i benvingut!

Aquest fil del fòrum és per presentar-se. Posa si us plau la teva pregunta com una entrada normal del fòrum, a veure si algú/alguna et podem ajudar amb la teva consulta.
    Catalan Team: Tingueu presents les normes d'or : poseu un títol entenedor i apropiat ; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut. Si s'ha resolt, marqueu [Solved].

Page 30 of 30 FirstFirst ... 20282930

Bookmarks