Page 25 of 30 FirstFirst ... 152324252627 ... LastLast
Results 241 to 250 of 300

Thread: Fil de benvinguda

  1. #241
    Join Date
    Sep 2010
    Beans
    3

    Re: Fil de benvinguda

    Hola,
    Seré agosarat, que coi i començaré a explicar el per que faig servir l'Ubuntu des de farà ja un parell d'anys. En Siegfried amb el seu comentari d'odi vers Windows i el que em passava a mi amb XP que tenia instal·lat, que per la voracitat comercial de Microsoft, es converteix en el paral·lelisme amb Siegfried. Com que la meva cultura informàtica a nivell de programació és nul·la va ser el meu fill Blai qui coneixent i fent proselitisme de Linux va muntar-me l'Ubuntu. L'ordinador el feia servir a la feina (taller de reparació d'automòbils) ja fa 20 anys, vaig introduir-ho fent servir l'Excel per fer una memòria de les reparacions. Amb l'Open Office he transportat aquella feina i l'he fet mes gran fins que m'he jubilat. També mitjançant Pinnacle editava vídeos domèstics (sempre he procurat que no fossin ni llargs ni pesats), ara ho faig amb Kino amb una mica de limitacions però feliç

  2. #242
    Join Date
    Sep 2010
    Beans
    3

    Re: Fil de benvinguda

    Perdoneu, si soc insistent, me'n oblidava. Amb motiu de la meva jubilació m'han regalat un iPad2 que estic indagant el seu funcionament i programes i fins avui no he trobat un programa compatible amb el full de càlcul de l'Open Office per poder passar i treballar. Com que la comunitat ja em va donar un cop de ma vers l'edició de vídeo. Si ho comento és per que crec que puc rebre ajut de nou. Gràcies, tinc ganes de saber-ne més per aportar. Salut

  3. #243
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    L'Hospitalet de Llobregat
    Beans
    2,270
    Distro
    Ubuntu

    Re: Fil de benvinguda

    Benvingut, Ferrani. Quant a la pregunta d'un programa a l'Ipad2 que et permeti treballar amb els formats d'OpenOffice potser et puguin ajudar més en una llista específica d'Ipad o d'Apple en general. Si Microsoft és propietària i tancada, Apple la supera amb escreix, fins i tot el maquinari és tancat.

  4. #244
    Join Date
    Oct 2011
    Beans
    25

    Re: Fil de benvinguda

    Hola a tothom!

    Passar del sistema operatiu de sempre i instal·lar-me Ubuntu era una idea que em rodava des de feia temps i aprofitant que vaig tenia una avaria al meu portàtil i que me'l van tornar totalment reiniciat, finalment m'he decidit i aquí estic, amb l'Oneiric Ocelot, registrat a Ubuntu.cat, en aquest fòrum i ubicat al mapa d'ubuntaires.

    Els inicis han estat amb molta il·lusió, com en totes les coses noves, tot i que m'he trobat alguns petits problemes que esper poder solucionar. El temps em dirà si he encertat amb aquest canvi.

    Salut!

  5. #245
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    L'Hospitalet de Llobregat
    Beans
    2,270
    Distro
    Ubuntu

    Re: Fil de benvinguda

    Hola U-Joan,

    Benvingut i espero que l'Ubuntu et faci servei i que si et trobes problemes, els puguis solucionar.

    Com tot en aquesta vida, s'ha de tenir una mica de paciència perquè no és fàcil treballar de la mateixa manera amb un sistema nou que amb un en el qual hem estat uns quants anys.

    Jo també vaig adoptar inicialment el Linux per la mateixa raó: vaig haver de reinstal·lar un portàtil que tenia, i no tenia els discos orignals del sistema propietari que feia servir, així que vaig haver d'instal·lar una còpia "no legítima", tot i haver pagat per una llicència original, i no deixava de donar-me problemes. Amb Linux puc tindre mil i un problemes però tot el sistema operatiu sempre el puc reinstal·lar de manera legítima.

  6. #246
    Join Date
    Oct 2011
    Beans
    25

    Re: Fil de benvinguda

    Gràcies wgarcia. De paciència no me'n falta, i segur que amb l'ajuda dels que en sabeu més les coses es resoldran. Esper que si tot va bé algun dia seré jo qui pugui ajudar a d'altres usuaris.

  7. #247
    Join Date
    Nov 2011
    Beans
    82
    Distro
    Ubuntu

    Re: Fil de benvinguda

    Hola a tothom!

    He utilitzat un portàtil vell durant molt de temps, però el dia que s'ha mort he tingut clar que el nou duria Linux. Així que aquí estic! Sóc del 87, visc a Barcelona (de moment) i m'atreu la filosofia del software lliure malgrat que no el domini gens.

    S'ha de dir que això és tota una aventura, només dir-vos que em vaig endur una sorpresa al descobrir que Ubuntu no és Linux, sinó sols una distribució... i que n'hi ha més!

    En fi, ara porto una estoneta navegant per aquí, sobretot pels fòrums anglesos intentant respondre'm qüestions importants. Espero poder sobreviure i poder-nos trobar per aquí sovint!

  8. #248
    Join Date
    Dec 2011
    Beans
    19

    Re: Fil de benvinguda

    Hola a tothom.

    Ja fa uns quants anys que trastejo amb l'Ubuntu i ara m'he decidit a entrar als forums.
    No soc cap entès en informàtica, simplement hem fot tot el tema de monopoli que tenen tant microsoft com apple, pel que prefereixo el software lliure, llògicament.

    Al meu pc hi tinc instal.lat tant l'ubuntu com el windows 7, però aquest últim només el faig servir per treballar amb alguns programes.

    Per internet i tot el demés sempre faig servir ubuntu.

    Ens veiem per aqui.

  9. #249
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    L'Hospitalet de Llobregat
    Beans
    2,270
    Distro
    Ubuntu

    Re: Fil de benvinguda

    Benvingut. Tingues en compte la major part de programes de Windows també els pots córrer amb una aplicació que es diu "wine", força integrats dins de la resta de coses que fas amb Linux, i que si tens prou memòria RAM i disc dur pots tenir el Windows a una "màquina virtual". L'avantatge de treballar així és que no has de sortir d'un sistema operatiu a l'altre segons quina aplicació facis servir.

    I d'última sempre val la pena, en la meva opinió, fer la inversió d'aprendre i acostumar-se a aplicacions que puguin substituir les que fem servir a Windows, tot i que costi una mica tornar a aprendre coses bàsiques que ja sabem a l'altre programa o que ens faltin algunes funcionalitats.

  10. #250
    Join Date
    Sep 2008
    Beans
    15

    Talking Re: Fil de benvinguda

    Hola novament.

    Em dic Carles i sóc del Baix Ebre. Fa 3 anys vaig entrar en el món Linux i per a resoldre els primers dubtes em vaig apuntar a aquest fòrum.

    Amb el temps (i gràcies a la simplicitat d'Ubuntu) he anat aprenent i no m'ha fet falta ajuda, però com que ara torno a necessitar un cop de mà de la comunitat he pensat que el millor seria saludar primer que res.

Page 25 of 30 FirstFirst ... 152324252627 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •