Page 2 of 30 FirstFirst 123412 ... LastLast
Results 11 to 20 of 300

Thread: Fil de benvinguda

  1. #11
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    La Secuita
    Beans
    35
    Distro
    Ubuntu 9.10 Karmic Koala

    Re: Fil de benvinguda

    Hola doncs. Jo sóc habitual del xat, em dic Dídac (del 85) i sóc d'un petit poble de Tarragona, anomenat La Secuita (si si, allà on hi ha l'estació del AVE).

    Sóc Tècnic Superior Medioambiental, atleta i entrenador d'atletisme. Aficionat al que són les noves tecnologies i sobretot les tecnologies lliures, i el disseny web, faig pàgines web de tan en tant i em defenso minimament amb PHP, CSS i MySQL i mogudes d'aquestes que en diuen de frikis.

    A nivell de Linux, sóc només d'usuari, vaig començar amb el Suse 9.3 ara farà diria que un parell d'any i des de ençà que he estat només amb Linux, passant per l'openSuse que encara conservo i ara Ubuntu.

    I res més si voleu donar un cop d'ull a les meves webs podeu dirigir-vos a la meva pàgina personal www.niorcs.com

  2. #12
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Barcelona
    Beans
    66
    Distro
    Kubuntu Development Release

    Re: Fil de benvinguda

    Ehem! Per petició popular, m'haig de presentar també. Sóc el Rafael Carreras, LoCo Team Contact d'aquesta cosa. No em passejo gens pels fòrums perquè prefereixo les llistes de correu. Tinc 39 anys i no tinc ni la més remota idea d'informàtica.

    Treballo com a tècnic de laboratori a l'LGAI a Cerdanyola del Vallès. Sóc membre de Caliu des de 1999 i secretari des de 2004. Mantinc l'apartat de Traduccions de la web de Caliu amb enllaços dels diversos projectes de traduccions que es fan de programari lliure al català. Treballo en diferents traduccions de documentació sobre les patents de programari: Caliu, FFII, NoSoftwarePatents.com.

    M'agrada el programari lliure perquè és lliure més que perquè m'agradi la informàtica. M'agraden totes les sèries que s'han fet d'Star Trek i en col·lecciono els DVD. Practico Taiji des de 2001.

    Feines de voluntariat en el programari lliure:
    *Organitzo el Dia de la Llibertat del Programari a Barcelona.
    *Mantinc la pàgina de traduccions de Caliu
    *Secretari de Caliu
    *Col·laboro en el muntatge de l'apartat d'Administracions públiques del wiki de Caliu, basat en l'article que vam publicar a la revista del Dursi.
    *Col·laboro en la traducció del KOffice.
    *Tradueixo les pàgines web i les notes de premsa de la Free Software Foundation Europa.
    *He creat i organitzo el Catalan LoCo Team d'Ubuntu.
    Rafael Carreras Guillén | gpg.id 2C1AF9C5
    Blog | Correu | LoCo Wiki
    Catalan LoCo Team Contact

  3. #13
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Barcelona
    Beans
    30
    Distro
    Ubuntu 7.04 Feisty Fawn

    Talking Re: Fil de benvinguda

    Hola!

    Em dic Terry Dilov i vaig néixer el 88. Estic fent un graduat de cinema a Barcelona i visc a Rodalies (a Renfe, tot el dia amunt i avall). Sempre he tingut molt interès per la informàtica però fa un temps que tinc el tema una mica oblidat.

    Fa anys vaig intentar provar alguna distribució de linux però em semblaven massa complicades per al meu enteniment.
    Per sort, fa mesos vaig descobrir l'ubuntu i m'he decidit a abandonar Windows (a poc a poc, ja que ara tinc Xp i Feisty Fawn instal·lats).

    L'Ubuntu em dona uns quants problemes però gràcies a l'ajuda de companys com el papapep i el CarlesOriol he pogut solucionar-ho. Espero que seguiu tant actius com sempre!

    Salut!

    PS: Com és que no hi ha cap noia en aquest fil?
    Terry Dilov - Aprenent cada dia una cosa nova amb Ubuntu!

  4. #14
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Vilafranca del Penedès
    Beans
    63
    Distro
    Xubuntu 10.04 Lucid Lynx

    Re: Fil de benvinguda

    Hola,
    Em dic Giorgio Grappa (aka Jordi Montegudo) i, fins no fa gaire, tenia un problema: era client de l'Innominable! Ara, però, m'he alliberat, m'he unit a l'exèrcit d'en Dumbledore i només faig servir GNU/Linux per als meus conjurs, encanteris i pocions.

    Vaig començar a interessar-me pel programari lliure farà cosa de quatre anys, potser una mica més, en descobrir l'OpenOffice.org 1.1.3 i els seus correctors ortogràfics: portava anys tractant d'aconseguir el corrector italià per al Words, i no hi havia manera; amb l'OOo vaig aconseguir el d'italià, el de francès, el de llatí, el d'interlingua, el d'esperanto... sense cap problema! I, a més, vaig descobrir que el corrector de català tenia més formes verbals que el del programari privatiu.
    A partir d'ací, em vaig passar al Firefox i al Thunderbird, i, farà any i mig, i després d'algunes tímides aproximacions als Live-CD (Knoppix 3.7 en el record), vaig aterrar sobre GNU/Linux i sobre Ubuntu.

    Fins ara, la meua experiència ubuntaire ha estat molt grata, gràcies, sobretot, al suport dels companys de la llista, que m'han orientat, m'han resolt molts dubtes i m'han ajudat a aprendre; i tot això amb un gran sentit de l'humor .

    Són moltes les coses que destacaria com a punts positius de GNU/Linux: les idees de llibertat sobre les quals es construeix, el fet que ajuda a trencar les barreres tecnològiques, les facilitats que atorga als qui volen aprendre més... Hi ha una, però, que em toca el cor: el nivell de catalanització que presenta, molt superior al que podrà (o voldrà) oferir-nos mai cap producte privatiu. I és que m'agrada treballar en la meua llengua: sóc un excèntric!


    Renoi, quin discurs! Jo no volia estendre'm tant... En fi, us deixe: salut i llarga vida a en Tux!

  5. #15
    Join Date
    May 2007
    Location
    Castalla (País Valencià)
    Beans
    600
    Distro
    Ubuntu 18.04 Bionic Beaver

    Re: Fil de benvinguda

    Hola!! Hem diuen Jordi, i ja fa temps que estic emprenyant per aquesta comunitat per a veure si hem desfaig de Guindows totalment. Es un camí en un principi difícil, però que cada vegada es duu més alegries i més satisfacció.

    Sòc del País Valencià (es notarà per la manera d'escriure,no?), més concretament de Castalla (L'Alcoià), un poblet de 9000 habitants. Toque el saxo i la guitarra (fem el que podem) i també estudie alguna cosa d'Informàtica (jejej).

    Hi ha un bon rollo enorme en aquesta comunitat, i espere que algún dia puga estar a tot hora solucionant problemes a gent que comença, però per ara sòc jo el que pregunte.

    També tinc un blog on penje alguna que altra cosa de Linux, de Música, de Política i de tot el que hem pareix curiòs o causes per les que lluitar (un a nascut rebel, per lo tant no te sentit continuar amb Guindows ) Més concretament, el blog es del meu grup, anomenat Pellikana, que es un menjar típic d'aquesta zona... Ah!! I els Iron Maiden i la música Rock,Blues, Jazz,Ska, Reggae, Punk, etc. hem torna boig!!

    (crec que açò pareix més bé algun escrit per a la zona de "contactes", però bé!)

  6. #16
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Lleida
    Beans
    41
    Distro
    Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon

    Re: Fil de benvinguda

    Hola,

    Sóc el Sisco Garcia, de la Vall d'Uixó, Plana Baixa (hem de fer país, els que hi creiem), vaig nàixer allà pel 1966. De tota manera, fa 17 anys que visc a Lleida per qüestions laborals amb la qual cosa ja no sé d'on sóc. Català en qualsevol cas (veureu que barrejo les variants).

    Observareu que m'enrotllo bastant, ja que en principi la meua intenció només era la de presentar-me "informàticament". Sóc usuari de linux de fa un any, més o menys, vaig instal·lar-me per primer cop ubuntu en la seua versió 6.10, després la Linkat 1.0 (vaig fer un curs telemàtic) i després la vaig desinstal·lar quan va sortir l'ubuntu 7.04. A nivell domèstic faig anar bàsicament ubuntu com a SO (he de convèncer la meua companya perquè sigui exclusivament) i només programari lliure. A nivell professional, faig de profe en un institut de Lleida i ajudo al coordinador d'informàtica en el manteniment dels equips DES DE LA MÉS ABSOLUTA IGNORÀNCIA INFORMÀTICA, només a cop de fer hores i amb ganes d'aprendre. Estem fent passos cap al programari lliure i cap al linux, però xoquem amb molts immobilismes sense defallir per això.

    Particularment en sóc un fervent defensor per la filosofia que comporta, la qual cosa té un valor educatiu molt gran.

    Ufffffff, ja n'hi ha prou per avui.
    Last edited by siscuboontu; October 4th, 2007 at 01:31 AM.
    Alliberem-nos!

  7. #17
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Gelida, Catalunya
    Beans
    81
    Distro
    Ubuntu

    Re: Fil de benvinguda

    Salut, homes i dones lliures!
    Sóc en Climent Clerch, de Gelida (Alt Penedès). Nascut un glaçat mes de febrer de 1956. Sóc agent d'assegurances.
    Després de bastants anys remenant ordinadors "uniformes", aquest passat estiu vaig decidir provar de donar el salt al món lliure, precisament amb Ubuntu. Després d'alguns entrebancs, finalment ja utilitzo Linux al 80% de les meves necessitats, però estic convençut que aviat podré fer "format c:", amb l'ajut. mai prou agraït, dels ubuntaires.

  8. #18
    Join Date
    May 2007
    Location
    Igualada, Barcelona
    Beans
    27
    Distro
    Ubuntu Studio 10.10 Maverick Meerkat

    Re: Fil de benvinguda

    Gairebé 3 anys treballant amb ubuntu i no ens en cansem.
    Last edited by Brunilda; June 11th, 2010 at 08:59 AM.

  9. #19
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Països Catalans
    Beans
    441
    Distro
    Ubuntu 9.04 Jaunty Jackalope

    Re: Fil de benvinguda

    Jo sóc Oriol, sóc de les Terres de l'Ebre i usuari d'Ubuntu per qüestions étiques.

    Estudio Traducció i interpretació, toco la dolçaina i lo violí i sóc militant de Maulets i del SEPC.

  10. #20
    Join Date
    Feb 2007
    Beans
    13

    Re: Fil de benvinguda

    Hola amics,

    Visc en un dels córners de Catalunya, en un dels rebedors de Catalunya, hi passen les vies de comunicació de Madrid a Barcelona i autopistes de peatges.

    Som el rebost, la porcellera i el parc natural de Catalunya on va a esquira la Monarquia i els jerarques de Can Fanga.

    Havia treballat com a carceller infantil, ara me n'adono, pobra canalla, mira que haver d'anar a l'escola.

    N'estic fins als atributs de la informàtica. Em vaig passar al Linux perquè el Finestres del G. Portes em feia perdre temps. Ara faig perdre temps amb les meves consultes.

    Estic content perquè tinc suport tècnic. De tant en tant en renyen fraternalment per fer alguna trapelleria.

    Apa. si voleu saber més pregunteu.

    Jordi Alins

Page 2 of 30 FirstFirst 123412 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •