Page 16 of 30 FirstFirst ... 6141516171826 ... LastLast
Results 151 to 160 of 300

Thread: Fil de benvinguda

  1. #151
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Rafelguaraf, PV
    Beans
    66
    Distro
    Ubuntu 9.04 Jaunty Jackalope

    Re: Fil de benvinguda

    El meu nom es Pepe i sóc de Rafelguaraf, al País Valencià.
    Vaig començar fa 2 anys amb Linux degut a unes assignatures a l'universitat(Enginyeria Informàtica).
    Primerament ho vaig fer amb Fedora8, però prompte vaig passar a Ubuntu 7.10. despres d'una incursio a Kubuntu, he tornat a ubuntu8.04 i ahi em quede.
    Salutacions a tots!

  2. #152
    Join Date
    Mar 2009
    Beans
    19

    Re: Fil de benvinguda

    Hola em dic Max, i sóc de Sant Andreu de Palomar i viag néixer el 1982.
    Acabo de començar tot just amb ubuntu, tot i que sempre m'ha agradat el programari lliure (però poc a poc.. vaig començar amb firefox per windows, openoffice per windows, gimp per windows.. i ara finalment ubuntu pel portàtil)
    la veritat és que ja començo a tenir alguns petits problemes, i epsero trobar l'ajuda que necessito
    merci a tots
    Max

  3. #153
    Join Date
    Mar 2009
    Beans
    18

    Re: Fil de benvinguda

    Hola,

    em dic lorencillo, visc a Barcelona, fa ja un parell d'anys que estic enredant en això del linux i la distribució que estic fent servir la que tothom aquí "UBUNTU".

    També sóc estudiant a l'UOC (de mica en mica....)

    Ens veiem!!

  4. #154
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Ribera Alta-País Valencià
    Beans
    9
    Distro
    Ubuntu 8.04 Hardy Heron

    Re: Fil de benvinguda

    Hola sóc Christian us escric des de la Ribera Alta al País Valencià, estic acabant telemàtica, i estic investigant que puc fer pel software lliure i traure profit a nivell personal i professional.
    Ara em done conter per que a les universitats les empreses privades, donen llicències i programari sota llicencia de franc, ja que em done conter que estic acabant la carrera i no se emprerar programari gnu, i d'altres.
    Espere aprendre'n tot el que puga, gràcies.

  5. #155
    Join Date
    Mar 2009
    Beans
    2
    Distro
    Ubuntu Karmic Koala (testing)

    Re: Fil de benvinguda

    Hola a tothom,

    Doncs jo em dic Raül, soc del 83 (una mica tocats del bolet tota la generació), visc aprop de Manresa i ara mateix treballo, treballo i estudio una miqueta quan tinc temps. Encantat de conèixer-vos.

    El meu aterratge al món ubuntu va ser una mica accidentat. Vaig començar provant la 8.04 ja que també m'anava bé per temes de la uni, i vaig intentar instal·lar-la juntament amb el windows xp que tenia, però suposo que ho vaig fer malament perquè vaig acabar assassinant el windows, aixi que no vaig tenir mes remei que usar linucsssss.

    Si us soc sincer jo no crec que sigui pas fàcil entendre el canvi. A mi em va costar (i de fet encara m'està costant) adaptarme i canviar la manera de pensar (de Windows a NO-Windows). Hi ha molts problemes que he hagut de solucionar (bé, alguns encara estan pendents de solució) però m'agrada pensar que així se n'aprèn. Sempre m'ha atret més el camí dificil i/o alternatiu per fer les coses hehehe

    Bé, fins aquí el rotllo. Ja em tornareu a veure pel forum demanant com fer funcionar la wireless, la webcam, el bluetooth i tota la pesca.. Fins aviat ubuntencs!

  6. #156
    Join Date
    Mar 2009
    Beans
    6

    Re: Fil de benvinguda

    Hola a tothom:
    Em dic Eulàlia i fa poc que he decidit entrar a aquest mon.
    He instal.lat xubuntu a un pc vellet, i m'hi vaig barallant.

  7. #157
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Sant Salvador de Guardiol
    Beans
    2
    Distro
    Ubuntu 9.10 Karmic Koala

    Re: Fil de benvinguda

    Hola a tothom!
    Em dic Raul i estic encantat de poder participar en aquesta comunitat!

    Soc enginyer tècnic en informàtica de gestió i estic finalitzant el màster en seguretat informàtica per la UOC (a part, mil cursets de programació, etc...). Actualment treballo com a profe de cicles formatius d'informàtica per al dtp. d'educació.

    Ja fa anys que utilitzo Ubuntu de forma habitual i estic interessat en tot aquest "mundillu" tant a nivell personal, professional i docent.

    Aquí queda la meva presentació, ens veiem per els forums!

  8. #158
    Join Date
    Apr 2009
    Beans
    2

    Re: Fil de benvinguda

    Hola!

    Em dic Toni Dalmau, visc a Girona i sóc periodista (treballo en El Punt). Des de fa uns onze anys, sóc el responsable del web L'Absurd Diari i també del blog Diari de l'Absurd.

    Acabo d'entrar en el món de Linux, via Wubi, i per a tant haureu de perdonar i ser pacients amb la meva considerable ignorància

    Tinc molta curiositat i espero poder comptar amb el vostre suport.

    Salut i bona navegació!

  9. #159
    Join Date
    Apr 2009
    Beans
    7

    Re: Fil de benvinguda

    Hola a tothom!

    Em dic Àlvar i soc de Badalona desde l'any 80. Actualment estic estudiant mecànica de cotxes de competició. Soc força novell en el tema de les distribucions Linux tot i que ja porto un parell d'anys provant-les en el temps lliure. Ara ja fa un 8 mesos que corro amb l'Ubuntu exclusivament (això si, VirtualBox i un XP ben pelat pel que no aconsegueixo fer funcionar ;P)

    Estaré per aquí força temps perquè també soc dels que trasteja amb tot el que surt nou així que haureu de ser pacients amb mi perquè de dubtes me'n sortiran uns quants ;P

    Bé salut per tothom i ens veiem per aquí!

  10. #160
    Join Date
    May 2009
    Location
    Barcelona
    Beans
    21
    Distro
    Ubuntu 9.04 Jaunty Jackalope

    Re: Fil de benvinguda

    Hola Bones a tothom.
    Em dic Sergi i soc de Castellar del Vallés Barcelona, soc del 74. I fa un any que estic fent servir linux e passat per intrepid, debian i ara ubuntu jaunty. I la veritat que m'encanta, i bueno soc fuster i com a hobby m'agrada molt l'informatica i sistemes. Ara estic enredant per que em funcionin totes les coses del portatil i es dificil per un novell com jo aixi que perdoneu-me per les consultes que pugi fer.

    Un salut.

Page 16 of 30 FirstFirst ... 6141516171826 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •