Page 12 of 30 FirstFirst ... 2101112131422 ... LastLast
Results 111 to 120 of 292

Thread: Fil de benvinguda

Beans
    37

Re: Fil de benvinguda

Hola, em dic Miquel i visc a Barcelona. Sóc profe de català en un institut de Sant Sadurní d'Anoia. Tot i que no sé gairebé res d'informàtica, em passo hores davant l'ordinador. Uso l'ubuntu des de la versió 6.06, però no ha estat fins la 7.10 que l'ubuntu em serveix per a gairebé tot (si no em serveix per a alguna cosa segur que no és culpa de l'ubuntu). Sóc un lector asidu del fòrum, que m'ha ajudat a resoldre més d'un problema. He aconseguit encomanar el meu entusiasme pel programari lliure a uns quants col·legues (que creuen que jo sóc un expert en linux!). M'agrada l'ubuntucat pel tarannà de la gent que hi participa i perquè sabeu tractar molt bé els nouvinguts inexperts com jo. També m'agrada molt que molts participants del fòrum siguin tan i tan jovenets i que en sàpiguen tant. Salut i força!

Beans
    1

Hola a tots, em dic miquel soc del 59, em ddico a la electronica i no en se gaire de informatica, pero soc usuari de L'ubuntu desde fa u temps i estic encantat, el tinc a la feina tot i que de vegades he d'utilizar el finestres, pero estic en un 90% ubuntu i un 10% finestres. soc de SAbadell, i em sembla que de tan en tan feu trobades de Ubuntaires, soposo que ja ho comunicareu.
    Salut
    Miquel

Beans
    22
    Distro
    Ubuntu 9.10 Karmic Koala

Hola a tothom,

Fa poquet temps que em vaig instal·lar la versió 8.04, i la veritat és que qüasi tot funciona bé, tot i que encara no el se fer servir gaire. En quant a mí, diré que el meu nom és Mari, i que visc a Roda, un poblet de Tarragona. Encantada de coneixer-vos a tots.

Beans
    29

em dic aleix i sóc nou amb aixo del gnu/linux l'he conegut gracies a unes colonies i m'agradat i per aixo estic acqui per que m'ajudin i ajudar amb l'ho que pugi
    adeu

Beans
    321
    Distro
    Ubuntu 10.10 Maverick Meerkat

POz res! A presentar-se toquen!

Jo sóc en Bernat nascut als volts del 87 en una habitació blanca d'un hospital(suposu)...

Entro en el món de la informatica (amb coneixement e causa) amb un windows 95 de l'any de la pera, ni idea del processador que portava pero era antic fijo!

No faig el pas a linux fins que cau a les mevas mans(com?)una distro de knoopix i em decideixo a provar-ho, poc a poc em va agradant i instalo un OpenSuse al ordinador de casa amb les sevas particions pel windows(la familia no la convenço ni patades) pero no m'acaba de convencer i segueixo treballant amb windows.

Anys mes tard una distro de ubuntu(6.04 diria) m'obri les portes al ubuntu cosa que em va encantar pero no prou per fer el pas definitivament.

El meu primer ordinador privat fou un Fujitsu SIemens noseq (portatil) en el que després de uns quants molts intents de posar-hi linux i veure que no furulava bé docns desisteixo. Peta el portatil(Grafica) i em copmpro l'actual.

Un toshiba satellite A210-T(qui volia detalls? jeje) en el que el mateix dia de comprar intento rebaixar a XP(anava amb Vista) cosa que no funciona i després provo ambubuntu pero no acaba de funcionar... total que torno al windows ... Més endevant fa pocs mesos em decideixo a fer mitg pas creant partició i treballant a la par.

Fins fa 2 setmanes que un company d'aquets forum i company de feina (LoGambusí) em fa veure que si vols pots treballar amb linux al 100% aixi que al tornar d eles colonies(a vic a fer d profe de informatica... normal.. .els i vaig pegar un rollu als nens pro linux que...) docne instalu el ubuntu 8.04 Hardy Heron LTS i aqui estic.

Aconsegueixo posar la wireless(no sense problemas que ja comentaré) el driver ati i totes aquestes coses.

I aixo es el meu resum informatic.... jeje!

Espero pasar-m'hi molt de temps i ajudar com pugui!

PD: El mei portatil treballa amb AMD64 i la veritat... els programes per ubuntu encara els queda molt per trebalalr amb 64B... tinc uns mal de caps per fer anar segons que!!!!!

Beans
    12

Sóc en Vicenç´, home de poques paraules a l'hora de les presentacions. Disculpeu-me. Fa temps que tinc instal.lat l'Ubuntu i ho m'havia posat a conéixer-lo de debò fins ara. Tinc els primers problemes: no em reconeix la targeta gràfica ni la de so. Bé ja ho aniré sol.lucinant al fórum.

Se m'oblidava, sóc del 58 i a part de la informàtica m'encanten els trens (sobren la meitat dels cotxes i carreteres actuals. S'haurien de substituir per xarxes ferroviàries. Quedaria més equilibrada la relació cotxe-tren) i la música en general, sobretot la clàssica i el jazz.

Fins aviat.

Beans
    26
    Distro
    Ubuntu 11.04 Natty Narwhal

Em dic Albert, tot i que la majoria de gent em coneix com a Freski. Tinc 16 anys i sóc estudiant (el setembre començo 1r de batxillerat). Feia temps que em rondava pel cap d'instal·lar-me l'Ubuntu a l'ordinador (és l'única distribució que he provat), però com que l'ordinador era compartit, no vaig decidir de fer-ho fins ahir. Ara una altra aspiració que tinc és passar-me a alguna altra distribució que no utilitzi res privatiu, i canviar maquinari de l'ordinador per a que sigui completament lliure, però d'això ja en parlarem d'aquí uns anys! xD

Beans
    32

Hola,

jo em dic Marta, sóc de Premià de Mar i estudiant de Biblioteconomia.

Fa uns mesos que a casa vam decidir passar-nos a l'Ubuntu i el tenim instal·lat en un parell d'ordinadors.

Estic molt contenta d'haver fet el salt a l'Ubuntu, tot i que encara m'hi estic acostumant i tinc alguns problemes sense resoldre.

Bé, espero que aquest fòrum sigui d'ajuda : D

Beans
    1

Hola! em dic victor i sóc nou en aixó del linux...
    Sóc de la selva maritima (blanes) i de la generacio del 71.
    He passat per molts sistemes, des del zx80,VIC20, c64, amiga, etc.. i pc on vaig disfrutar molt amb el ms-dos. ara faig el canvi al sistema lliure, on sóc molt nou i molt viciat per l'us del sisop de les punyeteres finestres i les pantalletes blaves....
    La meva primera impressió d'aquest sistema ha sigut genial, espero passar-ho bé aprenent...

Beans
    1

Hola a tots:
    Son en Toni de Barcelona (encara que nascut a Sabadell allà per l'any 66).
    Fa anys que vaig començar amb el tema Linux (En els temps que es distribuïa en dos disquets de 1.44 Mg, o sigui en èpoques prehistòriques).
    Porto una pila d'anys en el món de la Informàtica treballant en diferents entorns encara que penso que el sistemes oberts tenen molt camí per endavant i un futur molt engrescador.
    Salut.

Page 12 of 30 FirstFirst ... 2101112131422 ... LastLast

Bookmarks