Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 16

Thread: Administració dels fils del fòrum

  1. #1
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Badalona
    Beans
    512
    Distro
    Kubuntu 10.04 Lucid Lynx

    Question Administració dels fils del fòrum

    Bones a tots,

    Com que aquest fòrum ja fa temps que rutlla, creieu que s'hi hauria d'aplicar algun tipus d'administració, com per exemple el tancar/esborrar fils antics?

    Ja m'imagino que esborrar no, però no sé si tancar seria útil...

    Suposo que en general ja està bé com està, però m'agradaria saber la vostra opinió.

  2. #2
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Cambrils, Catalonia
    Beans
    1,130

    Re: Administració dels fils del fòrum

    jo el que faria es tancar els fils que han quedat resolt i editar el titol de forma que hi posi [RESOLT], hem sembla que aixi tot queda ben ordenat, no?

  3. #3
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Alt Maresme
    Beans
    2,997

    Re: Administració dels fils del fòrum

    Certament estaria bé poder veure quins fils s'han resolt i quins no. Apart, estaria bé poder passar fils nous que alguns usuaris novells creen per a comunicar la solució al fil original (si és que es pot fer).

  4. #4
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Castelló de la Plana
    Beans
    18
    Distro
    Ubuntu 8.04 Hardy Heron

    Re: Administració dels fils del fòrum

    Hola,

    No se si seria possible organitzar els fils per contingut, preferiblement pel programari o maquinari al que fan referència, per exemple. En aquest sentit l'altre dia veia el fòrum de mozilla i està molt ordenat.

    Una altra idea seria posar junts aquells fils que parlen del mateix, que estan duplicats vaja.

    La idea que comenteu de marcar els fils resolts em sembla també molt bona.

    Fins ara,

    Raül

  5. #5
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Badalona
    Beans
    512
    Distro
    Kubuntu 10.04 Lucid Lynx

    Re: Administració dels fils del fòrum

    A mi no em sona que es pugui fer directament, però es poden moure fils, mesclar-los i canviar-los el nom. Potser es podrien tenir uns fils generals i després uns subfils. No sé, m'ho haig de mirar.

    El problema és la càrrega d'administració que això suposaria. La veritat és que no tinc massa temps per a vigueríes...

  6. #6
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Cambrils, Catalonia
    Beans
    1,130

    Re: Administració dels fils del fòrum

    jo trobo que no es bo separar-ho tot tant.. Primer, perque els adminstradors us tornareu bojos intentant tenir-ho tot endreçat i segon, perque al final amb tants apartats diferents el usuaris acaben tenint menys ajuda, perque "jo paso del forum amd64" (per exemple)

  7. #7
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Barcelona
    Beans
    614
    Distro
    Ubuntu 20.04 Focal Fossa

    Re: Administració dels fils del fòrum

    Hola,
    Crec que una organització en subtemes és costosa d'administrar, a menys que el nombre de converses sigui molt gran i el ritme alt, com als fòrums de Mozilla o al Absolute Beginners.
    Al Catalan Team jo trobo fàcilment els fils amb el cercador, però cal combinar la cerca amb el llistat de fòrums al final del formulari de cerca avançada, o bé et torna resultats de tots els fòrums alhora. Una solució per a principiants (del fòrum) serien alguns posts 'sticky' amb enllaços a cerques dels temes més demanats, i potser un 'com cercar aquest forum'

  8. #8
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Badalona
    Beans
    512
    Distro
    Kubuntu 10.04 Lucid Lynx

    Re: Administració dels fils del fòrum

    Quote Originally Posted by lluisanunez View Post
    Hola,
    ...Una solució per a principiants (del fòrum) serien alguns posts 'sticky' amb enllaços a cerques dels temes més demanats, i potser un 'com cercar aquest forum'
    Algú s'anima a redactar-ho?

  9. #9
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Barcelona
    Beans
    614
    Distro
    Ubuntu 20.04 Focal Fossa

    Re: Administració dels fils del fòrum

    Quote Originally Posted by orestesmas View Post
    Algú s'anima a redactar-ho?
    Al wiki es podria fer coŀlaborativament

  10. #10
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Països Catalans
    Beans
    1,531
    Distro
    Ubuntu 10.04 Lucid Lynx

    Re: Administració dels fils del fòrum

    Crec que en Crazynosequé (el del Hackergotxi de pallasso) està reorganitzant el wiki.

    Hauriem de demanar-li que ens ubiqués crec que dins de CatalanTeam/Forum i si de cas podriem penjar més documents passat aquest nivell.

Page 1 of 2 12 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •