Results 1 to 7 of 7

Thread: Oficialitat del Catalan LoCo Team

Beans
    78

Oficialitat del Catalan LoCo Team

Hola :
    Acabo de veure a Vilaweb la notícia de la oficialitat del Catalan LoCo Team.
    Enhorabona a tots.
    Jo no sóc més que un simple usuari, i gràcies a vosaltres he pogut fer anar l?ubuntu al meu ordinador, per tant la meva aportació és minça.
    Enhirabona, Orestes, Carles Oriol,lluisanunez's, papapep, patrickfromspain, etc.
    Enhorabona a tots.

Josep Maria

Beans
    1,531
    Distro
    Ubuntu 10.04 Lucid Lynx

Re: Oficialitat del Catalan LoCo Team

T'has deixat a l'enorabona el teu nom... el loco ho som tots i tots som simples usuaris. La diferència és que alguns ja hem viscut algun dels problemes i podem ajudar a aquells que s'hi troben per primer cop.

Enhorabona Josep Maria.

Beans
    607
    Distro
    Ubuntu 12.04 Precise Pangolin

Enhorabona, Josep Maria

Beans
    2

enhorabona nois sou collonuts!!!!!!!!![

Beans
    163
    Distro
    Ubuntu 7.04 Feisty Fawn

iep en que consisteix la oficialitat? i felicitats.

una altre cosa que potser no ve al tema, la wiki es editable? es pot penjar qualsevol tutorial de ubuntu?

Beans
    2,997

Pellroja: el wiki sí es editable, però els continguts els consensuem entre tot l'equip, a fi de que no sigui un caos (que ara ja gairebé ho és ).
    Així doncs, si tens alguna cosa per penjar ho proposes i en parlem. La manera més fàcil de comunicar amb tothom de l'equip, o la majoria, és la llista de correu, o els dies de reunió al canal d'irc.

Salutacions.

Beans
    163
    Distro
    Ubuntu 7.04 Feisty Fawn

Quote Originally Posted by papapep View Post
    Pellroja: el wiki sí es editable, però els continguts els consensuem entre tot l'equip, a fi de que no sigui un caos (que ara ja gairebé ho és ).
    Així doncs, si tens alguna cosa per penjar ho proposes i en parlem. La manera més fàcil de comunicar amb tothom de l'equip, o la majoria, és la llista de correu, o els dies de reunió al canal d'irc.

Salutacions.
    ok papapep . fa temps em vaig inscriure a la llista, pero rebia molts emails i era un caos. ja mirare de tornar a entrar-hi, per poder penjar el tutorial de instal·lació de ubuntu, que junt amb somgnu.org l' em actualitzat a feisty.

Bookmarks