Results 1 to 6 of 6

Thread: Soc nou

  1. #1
    Join Date
    Feb 2007
    Beans
    11

    Soc nou

    Hola soc nou amb això de l'ubuntu.Soc estudiant de la Uoc, i amb el material d'aquest semestre m'ha arribat un cd de programari lliure per instalarme l'ubuntu, com que ja tenia ganes de fer-ho, dons he tirat endevant la idea i he començat a fer-ho, Ara ja ho tinc instalat, tinc les particions i tal, he conseguit navegar per internet , de fet ara ho estic fent desde l'ubuntu. De moment no se fer res, i em trovo amb varis problemes. No se si es perque aquesta es una versio limitada o que, pero miro manuals i no es corresponen amb lo que jo tinc al meu ordinador, per exemple no tinc a sistemes/administrador un apartat d'impresores, on l'hauria de configurar segons diuen els manuals, i per tant de moment no em funciona la meva impresora, tampoc em funciona la tarja de so, i no consegueixo fer anar el tunderbird per enviar correo electrónic. No se si hauria d'actualitzar el meu ubuntu, i si es així on trovo la millor versío ,i com ho haig de fer per instalarla. Com veieu estic una mica perdut si em podeu ajudar, Gràcies

  2. #2
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Portocolom
    Beans
    39
    Distro
    Ubuntu 8.10 Intrepid Ibex

    Re: Soc nou

    És bastant possible que al CD hi hagués una versió antiga d'Ubuntu. Mira si al menú hi trobes alguna cosa semblant a "Quant a Ubuntu" (a la última versió està dins Sistema) i digués quina versió tens instal·lada.

    D'aquesta manera te podrem ajudar millor.

  3. #3
    Join Date
    Feb 2007
    Beans
    11

    Re: Soc nou

    Al meu menu no surt la versio, això de quant a ubuntu, em surt quant a Gnome, no se si vols dir això. al forum de la uoc m'han ajudat una mica i ja he conseguit imprimir, ara em falta que trobi la tarja de so y configurar el tunderbird per poder enviar correos. Gràcies

  4. #4
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Cambrils, Catalonia
    Beans
    1,130

    Re: Soc nou

    ves a una terminal y posa: uname -r i enganxans el que hi surt. Et sortira la versio del kernel. Si no surt res de 2.6.15 o 2.6.17, estas fent servir una versió bastant vella i et tocara actualitzar.

    Salut!

  5. #5
    Join Date
    Feb 2007
    Beans
    11

    Re: Soc nou

    Ja ho he fet, surt això
    2.6.15-23-386
    Gràcies
    El meu problema actual es sobretot com configurar el tunderbird per enviar correo, ho he intentat deixar com tinc l'eoutloock express amb windows pero no em conecta. Alguna ajuda

  6. #6
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Països Catalans
    Beans
    366
    Distro
    Ubuntu 10.04 Lucid Lynx

    Re: Soc nou

    Si tens l'ordinador amb dual boot (Linux i Windows) potser el més fàcil és iniciar sessió al Windows, instal·lar-hi el Thunderbird i amb l'assistent d'importació (hauria de sortir el primer cop que l'obres) importar tot el que tens a l'Outlook. A continuació entra a l'Ubuntu copia tot el contingut de la carpeta C:/Documents and Settings/[nom d'usuari]/Mozilla/Thunderbird (o alguna cosa així) a la carpeta .mozilla-thunderbird que trobaràs a la carpeta d'inici (el punt al principi indica que està oculta, així que escriu el nom a la barra d'adreçes o apreta Ctrl + H).
    Siegfried-A. Gevatter Pujals
    Ubuntu Developer. Debian Developer. Zeitgeist Core Developer.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •