Tinc un PC amb l'ubuntu 22.04.4 l'he volgut actualitzar al 24.04, però no he pogut, i tampoc no m'ha avisat que sortia el 24.04. Si faig clic a "gestor d'actualitzacions", em diu que ja està actualitzat A "actualitzacions" hi diu: subscripció a: totes les actualitzacions comprova: cada dia notifica'm: versions amb manteniment de llarga durada El processador és un i3 3225, mate 1.26.0 Com ho haig de fer?
Per actualitzar de 22.04 a 24.04 s'ha d'esperar a la primera actualitzacó de punt del 24.04 (la 24.04.01), que surt cap a mitjans d'agost, si no m'equivoco. Un cop surti, ja t'oferirà actualitzar.
Catalan Team: Tingueu presents les normes d'or : poseu un títol entenedor i apropiat ; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut. Si s'ha resolt, marqueu [Solved].
L'actualització a 24.04 des de 22.04, està programada per l'agost 2024. Paciència!. Tot i que ho pots forçar, però es millor esperar, per que els errors estiguin resolts.
Salut ffp
mèrci
Ubuntu Forums Code of Conduct