Results 1 to 4 of 4

Thread: carpeta Baixades

  1. #1
    Join Date
    Sep 2007
    Beans
    335

    carpeta Baixades

    Fins fa poc, quan descarregava arxius cap al meu pc, apareixien a la carpeta Baixades. Ara apareixen a la carpeta personal.

    Si faig clic a llocs > computer surt això:

    https://blocs.tinet.cat/tokra/files/...-10-200223.png

    Vegeu que la carpeta Baixades no hi és. Ha desaparegut sense que jo hagi tocat res.
    Al seu lloc diu "docum...", que era una carpeta ja esborrada, fins i tot esborrada de la paperera, i que no he pogut fer fora de la finestra que veieu.

    Tinc l'ubuntu 16.04.7
    linux 4.4.0-193-generic X86_64
    Mate 1.12.1

    No he vist al fòrum cap problema semblant al meu.

  2. #2
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    L'Hospitalet de Llobregat
    Beans
    2,262
    Distro
    Ubuntu

    Re: carpeta Baixades

    Això que mostres és l'escriptori. La carpeta de Baixades hauria d'estar a la teva carpeta d'inici, no a l'escriptori.

    Quant a què els fitxers no es baixen a la carpeta baixada, depèn de com ho tinguis configurat el navegador web que facis servir. Normalment baixen els fitxers a una carpeta per defecte, però es pot configurar perquè ho baixin a una altra.
    Catalan Team: Tingueu presents les normes d'or : poseu un títol entenedor i apropiat ; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut. Si s'ha resolt, marqueu [Solved].

  3. #3
    Join Date
    Sep 2007
    Beans
    335

    Re: carpeta Baixades

    https://blocs.tinet.cat/tokra/files/...-10-200223.png

    Mireu a la columna de l'esquerra, on diu ordinador ... escriptori... sistema... paperera, abans hi deia també baixades. I ara no, sense que jo hagi tocat res. He intentat arrossegar la carpeta baixades per ficar-la a la columna de l'esquerra, però no m'ha deixat.

    El firefox ja tenia previst, i encara té, deixar els arxius que descarregui a la carpeta baixades, sense que ningú hagi canviat res.

    Mireu la columna de l'esquerra, si fas clic a on diu llocs, surt un menú que diu: informació, arbre, etc. però no diu res d'afegir cap carpeta.

  4. #4
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Vallirana
    Beans
    92
    Distro
    Ubuntu 22.04 Jammy Jellyfish

    Re: carpeta Baixades

    La columna de l'esquerra correspon a les "adreces d'interès", i això no vol dir que la carpeta baixades s'hagi esborrat, si no que no està a les adreces d'interès (de les carpetes).
    Si cliques a la teva carpeta d'inici, que sembla que es "lloll" veuràs totes les carpetes que pengen d'allí. Probablement veuràs la carpeta baixades, entres en ella i clikes amb el amb el botó dret del teclat i fas "afegir a les dreceres d'interès" (al menys així es fa en gnome) i tornarà a aparèixer a la columna de l'esquerra.
    Si ho preferixes, amb un terminal (Ctl + Alt + T) escrius ls,i fas enter, i veuràs totes les carpetes i fitxers del teu home.
    Last edited by ffp; November 16th, 2020 at 11:57 AM.
    Salut

    ffp

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •