Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 12 of 12

Thread: Augmentar la mida de la partició Linux

  1. #11
    Join Date
    Apr 2020
    Beans
    6

    Re: Augmentar la mida de la partició Linux

    Bon dia,
    disculpes per no haver contestat abans.

    Fa mesos vaig provar d'augmentar la partició de linux.
    Primer, des de Windows, vaig reduir la mida de la partició del sistema Windows. Amb això no hi va haver cap problema.
    Després, iniciant Linux des d'un llapis de memòria vaig esborrar la swap i la vaig tornar a crear tot seguit de la partició Windows. Finalment vaig canviar la mida de la partició Linux.
    Durant el procés no es va mostrar cap error.
    Vaig reiniciar l'ordinador i va aparèixer el grub. Però en iniciar Linux apareixia error i no l'iniciava. Vaig poder entrar a Windows, seleccionant l'opció al grub, sense cap problema.

    Al final vaig decidir començar la instal·lació des de zero. Quan ho vaig fer em vaig donar compte que durant el procés de canviar les mides de les particions de Linux m'havia fet alguna cosa estranya, perquè les mides que m'apareixien ara no eren exactament les que havia definit (variaven poc, en un o dos Mb la partició de swap). Pareixia que entre la partició de sistema i la de swap hi havia un mínim espai sense particionar. Vaig esborrar les dues particions de linux (swap i sistema) i les vaig tornar a crear.

    Bé, la instal·lació del nou sistema va anar sense problemes (vaig aprofitar per instal·lar la versió 20.04) i tenc les particions modificades.
    Last edited by bielfiol; September 16th, 2020 at 12:21 AM.

  2. #12
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    L'Hospitalet de Llobregat
    Beans
    2,267
    Distro
    Ubuntu

    Re: Augmentar la mida de la partició Linux

    Perfecte, doncs, si no t'importa, marca el primer missatge com a "Solved" així es veu que ha quedat solucionat per si algú ho vol consultar en el futur.
    Catalan Team: Tingueu presents les normes d'or : poseu un títol entenedor i apropiat ; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut. Si s'ha resolt, marqueu [Solved].

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •