Results 1 to 2 of 2

Thread: Previsualitzacons d'icones d'imatges aleatories

  1. #1
    Join Date
    Apr 2020
    Beans
    1

    Previsualitzacons d'icones d'imatges aleatories

    Bones,

    m'acabo d'instal·lar l'ubuntu 19.10 i tinc un problema amb la previsualització de les imatges (els thumbnails).Quan obro una carpeta d'imatges no totes les icones de les imatges (els thumbnails) es canvien per la previsualització de la foto. N'hi ha que sķ i n'hi ha que no.
    Us adjunto una captura de pantalla perquč ho entengueu.

    Grącies per l'ajuda.

    C1ZoFI.png

    Jo treballo amb moltes imatges i m'és molt prąctic veure-les sense haver d'obrir cada fitxer.

    He buscat per Internet i vaig buidar la cache dels thumbnails perņ no m'ha funcionat.
    Last edited by slickymaster; April 15th, 2020 at 09:37 AM. Reason: Removed large image

  2. #2
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    L'Hospitalet de Llobregat
    Beans
    2,270
    Distro
    Ubuntu

    Re: Previsualitzacons d'icones d'imatges aleatories

    Suposo que fas servir el navegador de fitxer anomenat "Nautilus". Mira si al menś "Preferčncies" hi ha una configuració per previsualitzar imatges fins a una mida predeterminada. Potser no t'estą mostrant les imatges a partir de certa mida.
    Catalan Team: Tingueu presents les normes d'or : poseu un tķtol entenedor i apropiat ; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina mąquina; i quč heu provat abans de demanar ajut. Si s'ha resolt, marqueu [Solved].

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •