Results 1 to 6 of 6

Thread: No se com solucionar aquest problema: No s'ha pogut llegir la llista de les fonts.

  1. #1
    Join Date
    Jan 2011
    Beans
    15

    No se com solucionar aquest problema: No s'ha pogut llegir la llista de les fonts.

    Hola a tots i totes
    fa unes setmanes vaig canviar de distribució d'Ubuntu passant al 16.04 i ara estic actualitzant programes que no tenia.... avui estava intentant instal·lar l'Avidemux mitjançant la consola i (sense voler) l'he tancat inesperadament.
    Davant d'això no em permet actualitzar el programari apareixent-me aquest missatge:

    E:Malformedentry 1 inlistfile/etc/apt/sources.list.d/getdeb.list (Suite), E:Thelistofsourcescouldnotberead.

    No com solucionar-ho.... alguna idea???

  2. #2
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    L'Hospitalet de Llobregat
    Beans
    2,266
    Distro
    Ubuntu

    Re: No se com solucionar aquest problema: No s'ha pogut llegir la llista de les fonts

    Sembla que tens un fitxer per a un dipòsit no estàndard a la carpeta /etc/apt/sources.list.d/ , que es diu "getdeb.list", i que està causant problemes.

    1) Saps d'on pot provenir aquest fitxer i quin dipòsit representa? Sembla com si fos algun programa que has instal·lat d'un PPA o alguna altra font no oficial.

    2) Pots fer:

    Code:
    cat /etc/apt/sources.list.d/getdeb.list
    per veure què conté?
    Catalan Team: Tingueu presents les normes d'or : poseu un títol entenedor i apropiat ; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut. Si s'ha resolt, marqueu [Solved].

  3. #3
    Join Date
    Jan 2011
    Beans
    15

    Re: No se com solucionar aquest problema: No s'ha pogut llegir la llista de les fonts

    Hola wgarcia,
    gràcies per la resposta... crec que tot ve de que vaig intentar instalar l'Avidemux i "sense voler" vaig interrompre la seva total instalació.... des d'aleshores que m'aàreix aquest missatge.
    Aquest code que em dius l'he de posar a la consola? amb alguna ordre prèvia?? perdona però no és que vagi molt avançat amb l'ubuntu

  4. #4
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    L'Hospitalet de Llobregat
    Beans
    2,266
    Distro
    Ubuntu

    Re: No se com solucionar aquest problema: No s'ha pogut llegir la llista de les fonts

    Sí, obre una terminal i entra l'ordre tal com està escrita. Et mostrarà el contingut del fitxer en qüestió, enganxa'l per veure que hi ha.
    Catalan Team: Tingueu presents les normes d'or : poseu un títol entenedor i apropiat ; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut. Si s'ha resolt, marqueu [Solved].

  5. #5
    Join Date
    Jan 2011
    Beans
    15

    Re: No se com solucionar aquest problema: No s'ha pogut llegir la llista de les fonts

    Entenc,
    ho he fet i el que m'apareix es el següent:

    txotxi@txotxi-SATELLITE-PRO-C50-A-1C9:~$ cat /etc/apt/sources.list.d/getdeb.listdeb http://archive.getdeb.net/ubuntu xenial-getdeb apps
    deb http://archive.getdeb.net/ubuntu xenial-getdeb apps
    txotxi@txotxi-SATELLITE-PRO-C50-A-1C9:~$

  6. #6
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    L'Hospitalet de Llobregat
    Beans
    2,266
    Distro
    Ubuntu

    Re: No se com solucionar aquest problema: No s'ha pogut llegir la llista de les fonts

    No coneixia aquest dipòsit, "archive.getdeb.net". Potser l'has habilitat intentant instal·lar algun paquet no oficial.
    http://www.getdeb.net/welcome/

    i aquí explica que és un dipòsit no oficial. L'hauries de deshabilitar. Jo el que faria seria:


    Code:
    sudo rm /etc/apt/sources.list.d/getdeb.list
    seguit de

    Code:
    sudo apt update
    i si aquesta última ordre no dóna error:

    Code:
    sudo apt upgrade
    Catalan Team: Tingueu presents les normes d'or : poseu un títol entenedor i apropiat ; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut. Si s'ha resolt, marqueu [Solved].

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •