Results 1 to 4 of 4

Thread: error copiant arxius a la memòria flash

  1. #1
    Join Date
    Sep 2007
    Beans
    339

    error copiant arxius a la memòria flash

    El backup sempre havia anat bé fins avui. Quan faig copio tots els arxius a un llapis de memòria, em dóna error a dues de les carpetes de fotos, sempre les mateixes. Que fa molt de temps que no he tocat. Diu: hi ha hagut un error creant la carpeta "fotos", error d'entrada/sortida. També em dóna un error per cadascuna de les fotos.

    He mirat a: propietats > permisos > accés a la carpeta, i diu "crear i suprimir". A "accés al fitxer" hi ha uns guionets (---). Si hi poso "lectura i escriptura", i faig clic a "aplica els permisos", ho esborra i hi torna a posar els guionets. Les altres carpetes tenen els mateixos permisos, amb els guionets, i funcionen bé. He provat amb un altre pen, i tampoc no puc gravar-hi les dues mateixes carpetes.

  2. #2
    Join Date
    Sep 2007
    Beans
    339

    Re: error copiant arxius a la memòria flash

    Tinc l'Ubuntu Mate 1.12.1, release 16.04.3, Linux 4.4.0-98-generic i686, processador Celeron G1620

  3. #3
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    L'Hospitalet de Llobregat
    Beans
    2,267
    Distro
    Ubuntu

    Re: error copiant arxius a la memòria flash

    Suposo que en el Mate el gestor de fitxers és "Caja". Potser reiniciar Caja pot arreglar el problema. Aturant-lo :

    Code:
    killall caja
    i obrint qualsevol carpeta, suposo es reiniciarà.

    Si fas servir Nautilus a més s'ha d'esborrar un fitxer de configuració, però no sé si serà el cas.
    Catalan Team: Tingueu presents les normes d'or : poseu un títol entenedor i apropiat ; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut. Si s'ha resolt, marqueu [Solved].

  4. #4
    Join Date
    Sep 2007
    Beans
    339

    Re: error copiant arxius a la memòria flash

    Ja va bé. Moltes gràcies.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •