Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 21 to 30 of 34

Thread: Problemes Navegadors amb determinades pagines..

  1. #21
    Join Date
    May 2007
    Beans
    289

    Re: Problemes Navegadors amb determinades pagines..

    Bona nit wgarcia,
    merci per l'interés i la paciència...estic igual..
    he fet el: sudo dpkg-reconfigure resolvconf
    he fet si.... m'ha demanat reiniciar.. he reinciat ordenador.. i fa igual (navego... però no puc accedir al outlook.-.. ni al meu perfil amazon....
    al resolvconf hi tinc:

    # Dynamic resolv.conf(5) file for glibc resolver(3) generated by resolvconf(8)
    # DO NOT EDIT THIS FILE BY HAND -- YOUR CHANGES WILL BE OVERWRITTEN
    nameserver 127.0.0.1


    si vull accedir al outlok feina... (https://outlook.office.com/owa/)

    al cap d'una estona em surt al crhomium:
    No es pot accedir a aquest lloc

    S'ha restablert la connexió.
    Proveu aquestes solucions:
    Comproveu la connexió
    Comproveu el servidor intermediari i el tallafoc
    ERR_CONNECTION_RESET
    OCULTA ELS DETALLS
    Comprovació de la connexió a Internet
    Reviseu els cables i reinicieu els encaminadors, els mòdems o altres dispositius de xarxa que feu servir.
    Configureu el tallafoc o l'antivirus per permetre que Chromium accedeixi a la xarxa.
    Si ja està inclòs a la llista de programes autoritzats per accedir a la xarxa, proveu de suprimir-lo de la llista i torneu-lo a afegir.
    Si feu servir un servidor intermediari…
    Comproveu la configuració del servidor intermediari o contacteu amb l'administrador de la xarxa per assegurar-vos que el servidor intermediari funcioni correctament. Si creieu que no és necessari utilitzar un servidor intermediari: Aneu al menú de Chromium > Configuració > Mostra la configuració avançada… > Canvia la configuració del servidor intermediari… i assegureu-vos que la configuració estigui definida sense servidor intermediari o com a directa.
    __________________________________________________ ___________________________________
    pserra
    registered linux user #450807

  2. #22
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    L'Hospitalet de Llobregat
    Beans
    2,262
    Distro
    Ubuntu

    Re: Problemes Navegadors amb determinades pagines..

    És que encara tens instal·la el "resolvconf", el que s'hauria d'aconseguir és que el network-manager gestioni la resolució dels noms (la conversió del número IP de les adreces d'Internet a un nom "mail.google.com").

    Prova un altre cop la seqüència següent: 1) desinstal·lar el resolvconf, 2) una nova: afegir la següent línia a "/etc/NetworkManager/NetworkManager.conf": "dns=dnsmasq". Per editar aquest fitxer ho has de fer com administrador:

    Code:
    sudo nano /etc/NetworkManager/NetworkManager.conf
    i el fitxer ha de quedar així:

    Code:
    [main]
    plugins=ifupdown,keyfile
    
    dns=dnsmasq
    
    [ifupdown]
    managed=false
    és a dir has d'afegir la línia que posa "dns=dnsmasq".

    Finalment reiniciar el network-manager com s'explicava abans.
    Catalan Team: Tingueu presents les normes d'or : poseu un títol entenedor i apropiat ; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut. Si s'ha resolt, marqueu [Solved].

  3. #23
    Join Date
    May 2007
    Beans
    289

    Re: Problemes Navegadors amb determinades pagines..

    Hola wgarcia..
    merci per l'interès... estic igual...
    he desinstal·lat el manager, l'he reinstal·lat, he afegit la linia, he fet el restart...
    i estic igual...
    hi han les pagines de outlook que es resisteixen...

    M'estranya que només em passi a mí, tothom pot entrar al seu correu (si el té).. ....live.com des de ubuntu?


    Merci
    Last edited by pserra; May 21st, 2017 at 06:38 PM.
    __________________________________________________ ___________________________________
    pserra
    registered linux user #450807

  4. #24
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    L'Hospitalet de Llobregat
    Beans
    2,262
    Distro
    Ubuntu

    Re: Problemes Navegadors amb determinades pagines..

    El problema és que no s'està generant correctament el fitxer "/etc/resolv.conf". S'hauria d'aconseguir que es generés automàticament, i que ho generés el network-manager.

    Prova ara la següent seqüència:

    1) torna a desinstal·lar el resolvconf
    2) reinicia el network-manager ("sudo service network-manager restart")
    3) crea un enllaç simbòlic:

    Code:
     sudo ln -s /var/run/NetworkManager/resolv.conf /etc/resolv.conf
    4) reinicia el network-manager

    Què dóna ara?:

    Code:
    cat /etc/resolv.conf
    Catalan Team: Tingueu presents les normes d'or : poseu un títol entenedor i apropiat ; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut. Si s'ha resolt, marqueu [Solved].

  5. #25
    Join Date
    May 2007
    Beans
    289

    Re: Problemes Navegadors amb determinades pagines..

    Bona nit wgarcia,
    merci per la paciència...
    a veure he fet el que m'has dit:
    pere@pere-HP-Notebook:~$ sudo ln -s /var/run/NetworkManager/resolv.conf /etc/resolv.conf
    [sudo] contrasenya per a pere:
    pere@pere-HP-Notebook:~$ sudo service network-manager restart
    pere@pere-HP-Notebook:~$ cat /etc/resolv.conf
    # Generated by NetworkManager
    nameserver 127.0.1.1
    pere@pere-HP-Notebook:~$ cat /etc/NetworkManager/NetworkManager.conf
    [main]
    plugins=ifupdown,keyfile



    dns=dnsmasq

    [ifupdown]
    managed=false
    pere@pere-HP-Notebook:~$
    No entenc que em passa... però continuu sense poder obrir rés del outlook...
    __________________________________________________ ___________________________________
    pserra
    registered linux user #450807

  6. #26
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    L'Hospitalet de Llobregat
    Beans
    2,262
    Distro
    Ubuntu

    Re: Problemes Navegadors amb determinades pagines..

    A veure, recapitulem:

    Entenc que ara no tens instal·lat el "resolvconf", però si tens acccés a la xarxa, oi?
    Catalan Team: Tingueu presents les normes d'or : poseu un títol entenedor i apropiat ; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut. Si s'ha resolt, marqueu [Solved].

  7. #27
    Join Date
    May 2007
    Beans
    289

    Re: Problemes Navegadors amb determinades pagines..

    Bona nit wgarcia..
    recapitulem..
    a veure...
    si faig el que fa dies que vaig provar de desinstal·lar el resolvconf i activo el network manager amb les comandes d'aquest fil:
    pere@pere-HP-Notebook:~$ sudo rm /etc/resolv.conf
    [sudo] contrasenya per a pere:
    pere@pere-HP-Notebook:~$ sudo service network-manager restart
    quan faig el restart perdo comunicació i l'icona em diu que s'ha restablert... però puc tancar navegadors, tornar-los a obrir.... i no va...es queden 'pensant..
    si reinicio sistema ho recupero connexió...puc navegar... però les pagines que hauria de fer servir (les del outook..."https://outlook.live.com/owa/ id=64855&owa=1&owasuffix=owa%2f" .... no la carrega..

    O sigui que estic igual que al començament... puc navegar per gairebé tots els llocs.... però si vull entrar correu del senyor 'finestres'... o bé si vull entrar al meu perfil de amazon.... tampoc...
    __________________________________________________ ___________________________________
    pserra
    registered linux user #450807

  8. #28
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    L'Hospitalet de Llobregat
    Beans
    2,262
    Distro
    Ubuntu

    Re: Problemes Navegadors amb determinades pagines..

    D'acord, però ara almenys saps que el network-manager està gestionant la teva connexió. Entenc doncs que tens el resolvconf desinstal·lat, i que a "/etc/resolv.conf" es veu el que ensenyes al missatge #25.

    Una primera cosa que es pot fer ara és esborrar la línia "dns=dsnmasq" de "/etc/NetworkManager/NetworkManager.conf" i reiniciar el network-manager un altre cop.
    Catalan Team: Tingueu presents les normes d'or : poseu un títol entenedor i apropiat ; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut. Si s'ha resolt, marqueu [Solved].

  9. #29
    Join Date
    May 2007
    Beans
    289

    Re: Problemes Navegadors amb determinades pagines..

    Merci wgarcia per l'interés..
    he retirat aquesta linia que m'has dit, però ara l'arxiu m'ha quedat com el del #19 (sense el ",ofono")... ara quan faig el restart... continuu navegant... però tinc restringides les pàgines del outlook...
    el "/etc/resolv.conf" ja no el tinc:
    pere@pere-HP-Notebook:~$ sudo rm /etc/resolv.conf
    rm: no s’ha pogut eliminar '/etc/resolv.conf': El fitxer o directori no existeix
    pere@pere-HP-Notebook:~$ sudo service network-manager restart
    __________________________________________________ ___________________________________
    pserra
    registered linux user #450807

  10. #30
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    L'Hospitalet de Llobregat
    Beans
    2,262
    Distro
    Ubuntu

    Re: Problemes Navegadors amb determinades pagines..

    El "/etc/NetworkManager/Networkmanager.conf" es veu bé.

    Torna a crear l'enllaç simbòlic que vam crear:

    Code:
    sudo ln -s /var/run/NetworkManager/resolv.conf /etc/resolv.conf
    Exactament quina és l'adreça a la qual no pots navegar?
    Catalan Team: Tingueu presents les normes d'or : poseu un títol entenedor i apropiat ; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut. Si s'ha resolt, marqueu [Solved].

Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •