Page 4 of 4 FirstFirst ... 234
Results 31 to 34 of 34

Thread: Problemes Navegadors amb determinades pagines..

Beans
    287

Re: Problemes Navegadors amb determinades pagines..

Hola wgarcia.
    he creat el enllaç i estic igual...
    Les pàgines que no em permeten carregar i que casi a diari entro és la particular de "usuari@live.com"..... , la de la feina (office365...etc)... també entro sovint a amazon.... puc navegar-hi.. però no puc entrar al meu perfil...
    És molt raro... aquest cap de setmana li he tret la pols a un portàtil vell i lent que hi vaig instal·lar lubuntu.... i des de allà hi puc entrar sense cap problema...

En canvi des de el meu ubuntu 16.04 des de fa pocs mesos... no hi ha manera...

Merci
    __________________________________________________ ___________________________________
    pserra
    registered linux user #450807

Beans
    287

Ara acabo de passar de la versió 16.04 a 17.04 (passant per la 16.10)... i la maquina fa igual...NO EM PERMET ENTRAR EM AQUESTES PÀGINES!!
    __________________________________________________ ___________________________________
    pserra

Beans
    2,156
    Distro
    Ubuntu Development Release

Tens usuari "invitat" (guest) a l'ordinador afectat? Si en tens, una prova interessant és provar si també et passa a l'usuari visitant. Si des d'aquest usuari no hi ha problema, podria ser algun problema del teu usuari normal.
    Catalan Team: Tingueu presents les normes d'or : poseu un títol entenedor i apropiat ; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut. Si s'ha resolt, marqueu [Solved].

Beans
    287

hola wgarcia,
    tinc usuari administrador...
    per provar he crear un nou usuari sense privilegis.. i fa igual...

Moltes gràcies per l'ajut wgarcia...em sap greu les estones que m'has ajudat per sortir-me'n amb la càrrega d'aquestes pàgines.
    Em pensava que costaria menys. Si no et fa rés... deixem el fil aqui...
    de totes maneres si algun dia trobo la manera de que em carregui les págines, ho redactaré i donaré el tema com a SOLVED.

Merci per l'ajut!!
    pserra

Page 4 of 4 FirstFirst ... 234

Bookmarks