Results 1 to 2 of 2

Thread: Com copiar determinats arxius a una altra carpeta conservant la jerarquia

  1. #1
    Join Date
    Apr 2017
    Beans
    2

    Com copiar determinats arxius a una altra carpeta conservant la jerarquia

    Bon dia!

    El meu problema és que vull copiar des d'un directori amb múltiples subdirectoris només un determinat tipus d'arxiu a un altre directori però que conservi els directoris originals. Especificant la qüestió:
    - Tenc una carpeta a on hi ha múltiples subcarpetes on hi tenc videos i fotos ordenades en subcarpetes (anys/mesos/dia)
    - El que voldria fer és agafar només els vídeos que hi ha i copiar-los a una altra carpeta però que en aquesta nova carpeta s'ordenin en carpetes tal qual estaven quan es trobaven mesclades amb les fotos (dies/mesos/any)

    La meva primera opció era fer
    find directory_origin -type f -name *.EXT -exec mv {} ./directory_destiny \;

    però amb això només els copia dins una nova carpeta sense crear les subcarpetes que m'interessen.

    És possible fer-ho? M'estalviaria molta feina perquè són molts els arxius a moure i a ordenar

    Moltes gràcies!

  2. #2
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Països Catalans
    Beans
    1,531
    Distro
    Ubuntu 10.04 Lucid Lynx

    Re: Com copiar determinats arxius a una altra carpeta conservant la jerarquia

    Prova això:

    sols amb rsync he vist que em copiava sempre tota la estructura i no sols els fitxers que vull. Així que fes:

    cd carpetaorigen
    find . -name '*.EXT' | rsync --dry-run -arv --files-from=- carpetaorigen carpetadestí
    Carles Oriol i Margarit

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •