Results 1 to 2 of 2

Thread: Problema amb l'actualització

  1. #1
    Join Date
    Feb 2017
    Beans
    1

    Problema amb l'actualització

    Bones!

    Fa uns dies que intento actualitzar l'ordinador i sempre se'm queda aturat al mateix punt.
    Primer em surt la imatge 1 que he adjuntant i quan vaig el que em demana em surt la segona.
    A partir d'aquesta ja no em deixa escriure ni fer res per seguir avançant. No en sé gaire d'informàtica i no sé com solucionar-ho. Algú em podria donar un cop de mà?

    Gràcies
    Attached Images Attached Images
    • File Type: png 1.png (94.9 KB, 4 views)
    • File Type: png 2.png (52.8 KB, 5 views)

  2. #2
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    L'Hospitalet de Llobregat
    Beans
    2,270
    Distro
    Ubuntu

    Re: Problema amb l'actualització

    Això que t'està fallant té a veure amb l'inici, que d'acord amb el que diu tens configurat amb "Secure boot", segurament perquè també tens una instal·lació del Windows. Segon sembla el que diu el que mostres, a la segona pantalla el sistema està intentant configurar el paquet "shim-signed" i es queda esperant que confirmis "D'acord". Pots accedir al "D'acord" amb el tabulador, veuràs que que es destaca "D'acord" i aquí pots prémer Intro i acceptar-ho. S'hauria d'acabar de configurar i completar l'actualització.

    Ara bé, jo faria còpia de totes les dades, perquè aquesta fallada està relacionada amb l'arrencada, i no sé si no generarà més errors un cop que reconfiguri aquest paquet.
    Catalan Team: Tingueu presents les normes d'or : poseu un títol entenedor i apropiat ; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut. Si s'ha resolt, marqueu [Solved].

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •