Results 1 to 4 of 4

Thread: "the system is running in low-graphics mode" no arrenca SO

  1. #1
    Join Date
    Feb 2017
    Beans
    13

    "the system is running in low-graphics mode" no arrenca SO

    Bona tarda,

    el dijous vaig fer els següents passos sense fer copia de seguretat ni sabent si era correcte del tot (ho sento que estic començant i potser m'he confiat):

    Here's what worked for me:

    1. Ensure that numlockx is installed:
      sudo apt-get install numlockx
    2. Edit the file /etc/lightdm/lightdm.conf
      gksudo gedit /etc/lightdm/lightdm.conf

    3 Add the following line to the file:

    greeter-setup-script=/usr/bin/numlockx on

    explicat en aquest fòrum http://askubuntu.com/questions/15567...r-login-screen

    des de que reinicio l'ordinador em surten les pantalles que us adjunto. Estrictament no em deixa fer res i lo únic és un control d'errors que
    s'ha passat casi 48 hores fent un "control d'errors" linia per línia i fins que he parat.

    Tinc un Asus K541U i una targeta gràfica Nvidia Geforce 920mx. També tinc (o tenia el ubunu 16.04 LTS)

    Teniu alguna solució al respecte? Potser amb algun pen drive d'arrenque o alguna cosa així. Pero ara ja vaig més amb cuidado...

    Moltes gràcies i espero que d'aquí un temps sigui jo qui pugui ajudar a altres.
    20170211_181648.jpg
    20170211_181658.jpg
    20170211_181902.jpg
    20170211_181907.jpg

  2. #2
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    L'Hospitalet de Llobregat
    Beans
    2,267
    Distro
    Ubuntu

    Re: "the system is running in low-graphics mode" no arrenca SO

    Jo el primer que intentaria seria eliminar les línies que has afegit al fitxer lightdm.conf. Per això el primer que provaria seria l'opció que mostra a la segona captura de pantalla "Exit to console login". Aquí donaria l'ordre:

    Code:
    nano /etc/lightdm/lightdm.conf
    i a l'editor que s'obre esborraria la línia afegida en qüestió.

    Per sortir d'aquest editor veuràs a sota les opcions, però bàsicament se surt amb "Control X - Control C", et pregunta si vols desar el fitxer modificat i surt.

    A veure si hi ha sort, sinó s'haurà d'anar amb l'opció que deies d'iniciar el sistema amb un pendrive d'instal·lació de l'ubuntu en mode de prova, i aquí fer una sèrie de passos per prendre control de la instal·lació que tens.
    Catalan Team: Tingueu presents les normes d'or : poseu un títol entenedor i apropiat ; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut. Si s'ha resolt, marqueu [Solved].

  3. #3
    Join Date
    Feb 2017
    Beans
    13

    Re: "the system is running in low-graphics mode" no arrenca SO

    He instal.lat un un altre ubuntu al costat i he pogut recuperar els arxius. Gracies per ajudar-me igualment!
    no sé com canviar el títol i posar "solved" o borrar el post

  4. #4
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    L'Hospitalet de Llobregat
    Beans
    2,267
    Distro
    Ubuntu

    Re: "the system is running in low-graphics mode" no arrenca SO

    Per posar "Solved", obres el primer missatge teu i veuràs "Thread tools" a dalt , i aquí una opció per posar "Solved".
    Catalan Team: Tingueu presents les normes d'or : poseu un títol entenedor i apropiat ; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut. Si s'ha resolt, marqueu [Solved].

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •