Results 1 to 6 of 6

Thread: Ubunto detecta wifi però no es connecta

  1. #1
    Join Date
    Dec 2015
    Beans
    8

    Ubunto detecta wifi però no es connecta

    Bon dia,

    Acabo d'instal·lar UbuntuStudio 14.04.3, tinc un adaptador wifi usb, detecta la meva xarxa i les dels veïns. Quan li poso la contrasenya s'intenta connectar però no ho fa, la resposta és que no està connectat. No tinc ni idea què pot ser, si detecta les xarxes és que l'adaptador està ben instal·lat, oi? Imagino que s'ha instal·lat automàticament en detectar-lo. Amb Windows 7 64 bits funciona perfectament al mateix ordinador.

  2. #2
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    L'Hospitalet de Llobregat
    Beans
    2,267
    Distro
    Ubuntu

    Re: Ubunto detecta wifi però no es connecta

    Has mirat a Paràmetres de Sistema -> Programari i actualitzacions -> Controladors addicionals si t'ofereix algun controlador privatiu per la targeta wifi? Hi ha algunes targetes wifi que sols funcionen bé amb els controladors privatius que ofereix el fabricant.
    Catalan Team: Tingueu presents les normes d'or : poseu un títol entenedor i apropiat ; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut. Si s'ha resolt, marqueu [Solved].

  3. #3
    Join Date
    Dec 2015
    Beans
    8

    Re: Ubunto detecta wifi però no es connecta

    Gràcies per respondre.
    Perdoneu però pel moment no he tingut temps de mirar-ho, un cop pugui contestaré i tancaré el fil si convé.
    Bon any!

  4. #4
    Join Date
    Dec 2015
    Beans
    8

    Re: Ubunto detecta wifi però no es connecta

    Hola,
    No hi ha cap controlador privatiu.
    Estic investigant el tema, sembla ser que hi ha problemes amb la versió 4.2 d'aquest adaptador (TP-LINK TL-WN821N) i els controladors per Ubuntu.

  5. #5
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    L'Hospitalet de Llobregat
    Beans
    2,267
    Distro
    Ubuntu

    Re: Ubunto detecta wifi però no es connecta

    Si és un adaptador WIFI intern (PCI) aquesta pàgina:

    https://help.ubuntu.com/community/Ha...rkCardsTP-Link

    diu que funciona sense problemes.

    Si és un adaptador WIFI connectat per USB, la mateixa pàgina apunta a una entrada de fòrum amb enllaços per fer-lo funcionar, però no sé si funcionaran per a la versió concreta d'Ubuntu que estàs fen servir:

    http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=2150572
    Catalan Team: Tingueu presents les normes d'or : poseu un títol entenedor i apropiat ; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut. Si s'ha resolt, marqueu [Solved].

  6. #6
    Join Date
    Dec 2015
    Beans
    8

    Re: Ubunto detecta wifi però no es connecta

    Per part meva tancaria el tema, finalment he instal·lat el cable de xarxa.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •