Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 14

Thread: No puc veure vídeos, ni de youtube ni animacions flash, ni d'altres llocs

Beans
    55

No puc veure vídeos, ni de youtube ni animacions flash, ni d'altres llocs

Hola,

No recordo amb quina actualització ha passat però he deixat de veure qualsevol tipus de vídeo. He provat algunes solucions que donen a aquests fils: http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=1953796 i http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=2104888, com ara desactivar l'acceleració (ho vaig haver de fer a pantalla completa perquè en pantalla petita no responia al clic del ratolí) i intentar passar a la versió HTML5 de youtube. Però res ha funcionat, ni a chromium ni a firefox, sempre em dóna un error de flash: "el connector Adobe Flash ha fallat".

La versió del connector que tinc instal·lada és la flashplugin-installer 11.2.202.275ubuntu0.12.04.1 en un ubuntu 12.04.

Alguna idea?

Irene

Beans
    55

Re: No puc veure vídeos, ni de youtube ni animacions flash, ni d'altres llocs

Hola de nou,

He provat de desinstal·lar el plugin, reinstal·lar-lo, fer la instal·lació manual que recomanaven a no recordo ara quin lloc (per passar un fitxer lib...so al directori de firefox-addons) i res.
    Continuo amb el problema i de fet ara estic pitjor. Fa uns dies també que chrome no funcionava, es tancava de sobte. Bé, ara es tanca de sobte al primer clic i chromium comença a fer el mateix, es tanca de sobte per exemple quan clico per mirar la configuració.

Només em queda firefox i sense vídeos
    Alguna recomanació? No sé per on tirar...

Irene

Beans
    1,935
    Distro
    Ubuntu 16.04 Xenial Xerus

Abans de mirar-ho més a fons, tens un usuari "Visitant" a l'entrada del sistema? La qüestió seria provar si amb un usuari que ni sigui el teu hi ha el mateix problema. Si no fos així, el problema seria alguna cosa al teu perfil d'usuària.
    Last edited by wgarcia; April 6th, 2013 at 07:19 AM.

Beans
    55

Hola wgarcia, gràcies

Ho acabo de provar i passa el mateix.

Beans
    1,935
    Distro

Pots mostrar l'entrada que dóna la següent comanda a una terminal:

Code:
    lspci | grep -i vga
    Això permetrà esbrinar quina targeta gràfica té el teu sistema.
    Last edited by wgarcia; April 8th, 2013 at 11:23 AM.

Beans
    55

Em diu que no s'ha trobat l'ordre lspci.

Beans
    1,935
    Distro

Suposo que ho has entrat simplement com "lspci | grep -i vga", oi? Hi havia un error en el format del meu missatge anterior.

Beans
    55

No, havia entrat també [CODE]
    Ara sí que ha funcionat i la resposta és:

00:02.0 VGA compatible controller: Intel Corporation Ivy Bridge Graphics Controller (rev 09)

Beans
    1,935
    Distro

No sé si entre les coses que dius que vas provar de la pàgina on hi havia suggeriments per a aquest problema vas provar des d'una terminal:

Code:
    sudo apt-get install --reinstall flashplugin-installer

Beans
    55

Doncs la veritat és que no ho recordo però no em sona reinstall. Potser ho vaig provar només amb install.

Acabo de donar aquesta instrucció i encara no puc veure els vídeos tot i que sí que he aconseguit una cosa: pujar una foto a facebook. Cada vegada que ho intentava es tancava el navegador (firefox o chromium). No sé si ha estat casualitat.

Una altra cosa que em passa és que em dóna errors interns de Ubuntu 12.04. Els vaig enviant per si és útil. No puc veure els detalls perquè no es carreguen, es queda l'estrelleta central pensant (adjunto captura de pantalla).

error-ubuntu.png

Page 1 of 2 12 LastLast

Tags for this Thread

Bookmarks