Results 1 to 2 of 2

Thread: Firefox se'm bloqueja

  1. #1
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    CATALUNYA!
    Beans
    15
    Distro
    Ubuntu 9.10 Karmic Koala

    Unhappy Firefox se'm bloqueja

    Bon dia, companys!

    Tinc un problema amb el firefox i és que cada cop més sovint se'm bloqueja, bloquejant-me també tot l'ordinador.

    Em passa quan tinc "moltes" pestanyes obertes (ho poso entre cometes perquè a vegades tenint-ne només 4 o 5 ja em passa) o amb pàgines com tumblr o youtube (sense necessitat de reproduir vídeos, sovint amb la portada també se'm bloqueja). A vegades si m'espero mig minut em surt una finestra de que hi ha un script no suportat, i que si el vull aturar. Llavors, aturant-lo acostuma a tornar a funcionar. Però el que em passa més sovint és que se'm bloqueja del tot l'ordinador i l'he de reiniciar "a lo bèstia", treient la bateria i tornant-la a posar.

    Tinc ubuntu 12.04 i Firefox 17.0.1. Alguna possible solució? Gràcies!

  2. #2
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    L'Hospitalet de Llobregat
    Beans
    2,262
    Distro
    Ubuntu

    Re: Firefox se'm bloqueja

    Segons el que expliques sembla un problema que afecta el sistema gràfic, per això se't bloqueja com dius l'ordinador. Pot ser algun malfuncionament del Firefox o d'algun complement, si en tens d'instal·lats.

    En comptes de reiniciar l'ordinador, hi ha un parell de coses que pots fer o provar.

    1) Potser matant el procés del Firefox et deixa tornar a tenir control de l'ordinador, però com tens bloquejada la interfície gràfica no t'ho deixa fer des de l'escriptori. Per això pots accedir a una consola, matar el procés, i tornar a l'escriptori a veure si s'ha desbloquejat. Per accedir a la consola pots fer CTRL-ALT-F1, on CTRL és la tecla de control, ALT la tecla alt, i F1 la tecla de Funció 1. S'obrirà una consola demanant-te l'usuari i la clau. Un cop oberta, a la línia d'ordres, entrant

    Code:
    killall firefox
    Això tancarà el procés penjat de firefox. Per tornar a la interfície gràfica l'ordre és CTRL-ALT-F7.

    2) En cas que en tornar a la interfície gràfica encara continués penjada, es pot matar la interfície gràfica sense sortir de l'ordinador. Per això es va a la consola com abans, i a la consola s'entra l'ordre següent:

    Code:
    sudo service lightdm restart
    Això et portarà a la pantalla d'inici, si tens configurat passar per ella en arrencar l'ordinador, o directament a l'escriptori en cas que no ho tinguis configurat.

    El desavantatge d'aquest últim procediment és que es tanca tot el que hi havia a l'escriptori, per exemple si estaves editant un document es perdria el que s'havia fet.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •