Results 1 to 4 of 4

Thread: En actualitzar d'Ubuntu 12.04 a 12.10 només puc fer una "actualització parcial"

  1. #1
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Barcelona
    Beans
    40
    Distro
    Ubuntu 12.10 Quantal Quetzal

    En actualitzar d'Ubuntu 12.04 a 12.10 només puc fer una "actualització parcial"

    Hola,
    inicio el procés d'actualització de l'Ubuntu 12.04 al 12.10, i al cap de poc apareix un avís, que podeu veure a la imatge adjunta, dient que només puc fer una actualització parcial. Abans de ficar la pota, he preferit cancel·lar el procés i preguntar.

    Abans de fer l'actualització d'una versió a l'altra de l'Ubuntu, he fet una comprovació amb el gestor d'actualitzacions, o sigui que estic segur que l'Ubuntu 12.04 estava ben actualitzat abans d'iniciar el procés.

    Què em recomaneu que faci?

    Gràcies!
    Attached Images Attached Images

  2. #2
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Barcelona
    Beans
    40
    Distro
    Ubuntu 12.10 Quantal Quetzal

    Re: En actualitzar d'Ubuntu 12.04 a 12.10 només puc fer una "actualització parcial"

    Potser hauria de suprimir totes les PPAs externes, com diuen aquí?

  3. #3
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    L'Hospitalet de Llobregat
    Beans
    2,267
    Distro
    Ubuntu

    Re: En actualitzar d'Ubuntu 12.04 a 12.10 només puc fer una "actualització parcial"

    Sí, s'han de inhabilitar totes les fonts de programari de ppa i altres fonts externes o de tercers. Però en principi el gestor d'actualitzacions ja ho fa això, inhabilitar les fonts de tercers, així que pot ser hi hagi algun altre paquet que estigui fent la guixa.

    A mi aquest tipus d'actualitzacions se'm van completar iniciant-les, i quan surt el missatge que dius instal·lant manualment els paquets retinguts (és a dir fent "sudo apt-get install <paquets retinguts>"), i usant aquestes comandes per completar:

    Code:
    sudo apt-get update
    Code:
    sudo apt-get upgrade
    Code:
    sudo apt-get install -f
    Code:
    sudo apt-get dist-upgrade
    Code:
    sudo apt-get autoremove
    A vegades repetint aquestes instruccions diversos cops.

    És un procés llarg fins que acaba de baixar i instal·lar tots els paquets, i com sempre sota la teva responsabilitat, a mi m'ha funcionat molts cops però si la instal·lació queda a mitges és molt probable que s'hagi de tornar reinstal·lar tot.

  4. #4
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Barcelona
    Beans
    40
    Distro
    Ubuntu 12.10 Quantal Quetzal

    Re: En actualitzar d'Ubuntu 12.04 a 12.10 només puc fer una "actualització parcial"

    Gràcies wgarcia!
    això de que "pot ser hi hagi algun altre paquet que estigui fent la guixa" m'ha fet preguntar-me quin paquet podia ser, i l'he trobat
    Era el unity-dodge-windows, que vaig instal·lar-me just després d'actulitzar a Ubuntu 12.04 per millorar una mica el comportament de l'autohide de la barra lateral de Unity.

    Eliminat aquest paquet, he pogut actualitzar a l'Ubuntu 12.10 sense problemes.

    Salut!

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •