Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 13 of 13

Thread: Afegir icones a l'escriptori gnome-panel

Beans
    63
    Distro
    Ubuntu 12.04 Precise Pangolin

Re: Afegir icones a l'escriptori gnome-panel

Sí, ja sé que no és un escriptori comú. També és veritat que l'han llençat fa poc, així que és normal que hi hagi errades i bugs. A jo el que més m'atrau és que és molt lleuger, per això m'agrada seguir utilitzant el Gnome Classic. Esper que aquest paquet no caigui en l'oblid perquè no hem d'oblidar que és un entorn gràfic que ha donat molt a Ubuntu.

Beans
    63
    Distro

Bé, pareix ser que l'única manera de posar les icones que cerc és mitjançant Ubuntu Tweak. L'he estat mirant i no està gens malament, però no és la manera que cercava. Així que donc el tema per sol·lucionat. Gràcies a tots!

Beans
    65
    Distro

Jo també m'he trobat amb aquest problema anteriorment.. Lo curiós del cas és que algunes aplicacions les arrossegues i es crea la icona a l'escriptori, amb d'altres només es crea una fitxer.desktop buit.

Sempre que en vull crear una, ho faig manualment, per línia de comandes amb:

gnome-desktop-item-edit –create-new ~/Desktop

Substituint Desktop per Escriptori si el tens en català.. És feixuc però funciona.

És una pena que deixin abandonat aquest paquet, esperem que els de Gnome replantegin la seva estratègia, perquè no tothom treballa amb tabletes i mòbils. En fi, no vull encendre un flame, perquè ja n'he parlat amb anterioritat

Gnome Classic isn't so bad..

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Tags for this Thread

Bookmarks