Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 16 of 16

Thread: Programa tipus Hoffman per Ubuntu

  1. #11
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Valldigna
    Beans
    31
    Distro
    Ubuntu 8.04 Hardy Heron

    Re: Programa tipus Hoffman per Ubuntu

    Quote Originally Posted by Lluispa View Post
    Bon dia i bones festes a tothom,

    Ja fa uns mesos que vaig trobar un software, per fer llibres de fotos, amb una molt bona qualitat (les pagines son amb paper fotogràfic, i no cartolina...), i forçàs opcions de joc!!, nomes li trobo una pega, i es que no es pot treure una copia en pdf...

    http://fotoinsight.es/ (buscar a libro de fotos, descarga de software)

    En una mica rollo d'instal·lar, però al final es nomes seguir les instruccions..

    Salut
    Lluispa
    Moltes gràcies.
    El vaig provar ahir i em va agradar prou, es molt semblant al de fotoprix.
    Amés, a part d'eixa web, el tenen d'altres, com per exemple www.tualbum.es, que ara te una oferta del 25% de descompte i té l'opció de àlbums amb paper fotogràfic, que tenen millor qualitat.
    La empresa principal es cewe, aixina que hi haurà moltes més webs amb el mateix programa.

  2. #12
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Barcelona
    Beans
    34
    Distro
    Ubuntu 10.04 Lucid Lynx

    Re: Programa tipus Hoffman per Ubuntu

    hola akyra

    No et dóna la opció d'utilitzar aquest repositori????

    Si no un cop al centre de programari, ves a: edita->fonts de programari. s'obrira una altre pantalla (després de preguntar-te per la contrsenya), alla vés a la pestanya "altre programari" et sortira una llista, donçs clickes les caselles de l'esquerra, et demanara si vols actualitzar, li dius que si, i despres ja no tindras problemes amb l'adobe air. Per cert si funciones amb sistema de 64 bits no t'ho deixara fer, busca per internet de com instal.lar l'adobe air en un sistema de 64 bits, jo ho vaig fer i no es gaire complicat.

    sort

  3. #13
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Girona
    Beans
    413
    Distro
    Ubuntu 12.04 Precise Pangolin

    Re: Programa tipus Hoffman per Ubuntu

    Jo utilitzu sistema de 64 bits, ara ja he trobat com instal·lar el Adobe Air en sistema de 64 bits, i ho probaré aquesta nit, el que em sembla malament és que estigui en els repositoris d'ubuntu si no es pot instal·lar.

    Bé a veure que tal funciona després, he trobat per instal·lar convertint l'arxiu ".deb" ho fent-ho en un arxiu ".bin".

    Els arixus ".deb" instal·len les dependències? Quina és la diferència entre el ".deb" i el ".bin"?
    Bé no sé si cal obrir un altre fil, o no val la pena.

    Adeu

  4. #14
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    L'Hospitalet de Llobregat
    Beans
    2,270
    Distro
    Ubuntu

    Re: Programa tipus Hoffman per Ubuntu

    Jo diria que el fitxer amb extensió ".bin" és simplement un fitxer executable, perquè a Linux els executables poden tenir qualsevol nom o extensió (no és com a Windows que els executables han de tenir certes extensions, principalment ".exe").

    En canvi un paquet ".deb", que està composat per molts fitxers, si està ben construït instal·la no sols l'executable sinó també totes les dependències i fins i tot pot configurar una mica el programa per a l'usuari.

  5. #15
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Girona
    Beans
    413
    Distro
    Ubuntu 12.04 Precise Pangolin

    Re: Programa tipus Hoffman per Ubuntu

    Estàs en lo cert Wgarcia, el ".deb" té en compte les dependències i les instal·la i el ".bin" és un fitxer que només instal·la l'aplicació en qüestió.

    Ja he instal·lat el "Adobe Air" en Ubuntu 10.10 64 bits seguint el següent link (mà de Sant.
    http://www.jamesward.com/2010/10/14/...-ubuntu-10-10/

    Per cert, ja he estat treballant amb el fotoalbum, i en la meva opinió va molt bé, molt àgil, mot senzill, moltes opcions, super estable i treballa en el nostre estimat Ubuntu, bé per mi és collonut.

    Gracies a tots.

  6. #16
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    SEVA
    Beans
    26
    Distro
    Ubuntu 10.04 Lucid Lynx

    Re: Programa tipus Hoffman per Ubuntu

    Quote Originally Posted by akyra View Post
    Jo utilitzu sistema de 64 bits, ara ja he trobat com instal·lar el Adobe Air en sistema de 64 bits, i ho probaré aquesta nit, el que em sembla malament és que estigui en els repositoris d'ubuntu si no es pot instal·lar.

    Bé a veure que tal funciona després, he trobat per instal·lar convertint l'arxiu ".deb" ho fent-ho en un arxiu ".bin".

    Els arixus ".deb" instal·len les dependències? Quina és la diferència entre el ".deb" i el ".bin"?
    Bé no sé si cal obrir un altre fil, o no val la pena.

    Adeu
    Ho has probat amb el centre de programari a mi hem funciona per adobe air..

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •