Results 1 to 3 of 3

Thread: Drivers privatius de l'ATI Radeon 9550 a Lucid Lynx???

  1. #1
    Join Date
    May 2007
    Location
    Castalla (País Valencià)
    Beans
    600
    Distro
    Ubuntu 18.04 Bionic Beaver

    Drivers privatius de l'ATI Radeon 9550 a Lucid Lynx???

    Algú em pot confirmar que no es poden instaŀlar els drivers privats d'ATI al Lucid Lynx???
    He estat veient, i pel que veig no es poden instaŀlar, degut al servidor X....Hi ha alguna forma de fer-ho???

    Em vaig assabentar de que es podia instaŀlar el Enemy Territory Quake Wars (que el tinc per a Window$) i l'he aconseguit instaŀlar a l'Ubuntu.

    El joc arranca (molt més ràpid que a Windows...), i el menú es veu de meravella. Però a l'hora de jugar, em tira molts errors i warnings. He vist per Internet i crec que és per els drivers lliures "Mesa DRI R300".

    Alguna ajuda?

    Salut!
    T’adones amic? Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense
    Ovidi Montllor
    Usuari GNU/Linux #500768

  2. #2
    Join Date
    Feb 2009
    Beans
    280

    Re: Drivers privatius de l'ATI Radeon 9550 a Lucid Lynx???

    ATI va deixar de donar suport a les plaques mes antigues des de la versió 8.xx del seu driver i aquest no es compatible amb les noves versions de xorg.
    O sigui que la opció es teoria seria provar d'instal.lar la versió del driver que correspongues a la teva placa amb la versió de xorg adequada, que no se si es possible, però segur que no es gaire recomanable.


    Salut.

  3. #3
    Join Date
    Aug 2009
    Beans
    14

    Re: Drivers privatius de l'ATI Radeon 9550 a Lucid Lynx???

    Possible es posiblle pero es complicat ho se per experiencia que vaig estar un temps amb els drivers de codi tancat y una versio antiga del xorg perque la ultima versio del xorg era incompatible y la pantalal es quedaba negra. Jo abans tambe tenai aquesta targeta grafica pero l'hivern passat la vaig cambiar y aquest problema no m'ha afectat.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •