Results 1 to 6 of 6

Thread: Com em desempallego de l'anell de claus?

  1. #1
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Barcelona
    Beans
    614
    Distro
    Ubuntu 20.04 Focal Fossa

    Com em desempallego de l'anell de claus?

    L'anell de claus (keyring) m'apareix cada cop que intento connectar amb la wifi de casa. Això em passa perquè networkmanager el primer cop em va demanar la contrasenya per a l'anell de claus, sense pensar-hi vaig entrar la meva contrasenya d'usuari i se la va guardar. Ara he canviat la contrasenya d'usuari, però la del keyring continua sent l'antiga. Com la puc canviar, o millor dit com la puc anul·lar, ja que la wifi ja té la seva pròpia contrasenya i no necessito anell de claus?

  2. #2
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Sabadell
    Beans
    352
    Distro
    Ubuntu 10.10 Maverick Meerkat

    Re: Com em desempallego de l'anell de claus?

    Vés a "Aplicacions>Accessoris>Contrasenyes i claus de xifratge". Fes clic amb el botó dret del ratlí sobre la contrasenya "Default" i selecciona "Canvia la contrasenya". Podràs canviar la contrasenya o posar una contrasenya en blanc (és a dir, treure la contrasenya).

    Salut!
    I tu, ets GNU/Linux?

    http://www.gnulinux.cat

  3. #3
    Join Date
    May 2010
    Beans
    3
    Distro
    Ubuntu 10.04 Lucid Lynx

    Re: Com em desempallego de l'anell de claus?

    Per a que no t'ho demani més quan es connecta a internet, és pot fer des dels menús.
    A l'icona del wireless amb el botó dret edita les connexions->al menú de sense fil-> edites la connexió i la fas disponible per a tots els usuaris.
    Et demanara confirmació i el pròxim cop que inicies l'ordinador ja no et demanara desblocar l'anell de claus.

  4. #4
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Barcelona
    Beans
    614
    Distro
    Ubuntu 20.04 Focal Fossa

    Re: Com em desempallego de l'anell de claus?

    Quote Originally Posted by oriolsbd View Post
    Vés a "Aplicacions>Accessoris>Contrasenyes i claus de xifratge". Fes clic amb el botó dret del ratlí sobre la contrasenya "Default" i selecciona "Canvia la contrasenya". Podràs canviar la contrasenya o posar una contrasenya en blanc (és a dir, treure la contrasenya).

    Salut!
    El problema és que no m'apareix cap contrasenya "Default"
    Attached Images Attached Images

  5. #5
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Barcelona
    Beans
    614
    Distro
    Ubuntu 20.04 Focal Fossa

    Re: Com em desempallego de l'anell de claus?

    Quote Originally Posted by jofern View Post
    Per a que no t'ho demani més quan es connecta a internet, és pot fer des dels menús.
    A l'icona del wireless amb el botó dret edita les connexions->al menú de sense fil-> edites la connexió i la fas disponible per a tots els usuaris.
    Et demanara confirmació i el pròxim cop que inicies l'ordinador ja no et demanara desblocar l'anell de claus.
    L'opció "disponible per a tots els usuaris" m'apareix desactivada (grisa)

  6. #6
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Barcelona
    Beans
    614
    Distro
    Ubuntu 20.04 Focal Fossa

    Re: Com em desempallego de l'anell de claus?

    Ja ho he trobat. No hi havia cap "Default" però clicant a la icona de la carpeta apareix el menú de canvi de password

    SOLVED! gràcies a tots dos!

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •