Results 1 to 7 of 7

Thread: Llibres PHP, Java en la nostra llengua?

  1. #1
    Join Date
    May 2007
    Location
    Castalla (País Valencià)
    Beans
    600
    Distro
    Ubuntu 18.04 Bionic Beaver

    Llibres PHP, Java en la nostra llengua?

    Algú sap on puc comprar llibres de PHP o JAVA (per anar aprenent) en català?

    Es que no estic content amb el que anem aprenent a classe, i m'agradaria tindre alguna alternativa per anar aprenent pel meu compte aquestos dos llenguatges, i estar llegint a la pantalla no m'agrada gens!


    Crec que està la cosa molt malament, però abans de comprar-los en altra llengua, preferisc preguntar ací, no siga cosa que hi haja alguna mena d'excepció en alguns d'aquestos dos llenguatges!!

    Gràcies!



    PD: I algun de Drupal o Joomla?Això ja seria massa! hahah
    T’adones amic? Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense
    Ovidi Montllor
    Usuari GNU/Linux #500768

  2. #2
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Alt Maresme
    Beans
    2,997

    Re: Llibres PHP, Java en la nostra llengua?

    Si vols trobar alguna cosa de nivell, company, ja pots anar polint la llengua de Shackespeare. En català no crec que trobis res, i en castellà el que hi ha de bibliografia tècnica, habitualment, és prou penós (sempre que no siguin traduccions de llibres originals en anglès).
    Tingueu presents les normes d'or dels fòrums d'Ubuntu: poseu un títol entenedor i apropiat als vostres fils; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut.

  3. #3
    Join Date
    May 2007
    Location
    Castalla (País Valencià)
    Beans
    600
    Distro
    Ubuntu 18.04 Bionic Beaver

    Re: Llibres PHP, Java en la nostra llengua?

    UFff...
    Alguna recomanació en la llengua de Cervantes, o si cal, en la de Shackespeare?
    L'Anglès no és lo meu, la veritat....sinó ja fa temps que estaría en l'equip de traductors (tot i que ho traduisc tot de la llengua de "Servantes")

    hehehe
    Salut!
    T’adones amic? Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense
    Ovidi Montllor
    Usuari GNU/Linux #500768

  4. #4
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Alt Maresme
    Beans
    2,997

    Re: Llibres PHP, Java en la nostra llengua?

    L'Anglès no és lo meu, la veritat....sinó ja fa temps que estaría en l'equip de traductors
    Poder entendre un llibre anglès tècnic no requereix un nivell de "traductor". Jo que tu em posaria les piles: a un costat "el llibre" en anglès, i a l'altre el diccionari pels dubtes que vagin apareixent. És una inversió que val molt la pena, no és, de veritat, tan complicat i és acumulatiu, quan més aprens, més addicció provoca
    Ens agradi o no, actualment la documentació de nivell segueix estant en anglès, ho sento.
    Per consells sobre llibres de PHP i Java en concret, segur que hi ha gent molt més apropiada que jo
    Tingueu presents les normes d'or dels fòrums d'Ubuntu: poseu un títol entenedor i apropiat als vostres fils; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut.

  5. #5
    Join Date
    Jan 2010
    Beans
    4

    Re: Llibres PHP, Java en la nostra llengua?

    Si bé, estic amb al mestre papapapapapapapapappep, amb català no sé si hiha res.

    En anglès, jo et recomanaria: http://www.amazon.co.uk/dp/0321356683/?tag=sollc-gb-20

    en cas de que no vulguis comprar el llibre també pots mirar els tutorials oficials de Sun.

  6. #6
    Join Date
    May 2007
    Location
    Castalla (País Valencià)
    Beans
    600
    Distro
    Ubuntu 18.04 Bionic Beaver

    Re: Llibres PHP, Java en la nostra llengua?

    Ei! gràcies!
    Pinta bé aquest llibre!!!

    A veure si me'l poden portar...en donar-me la beca, xè, que no tinc ni un euro! hehehe

    Salut!
    T’adones amic? Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense
    Ovidi Montllor
    Usuari GNU/Linux #500768

  7. #7
    Join Date
    Aug 2008
    Beans
    321
    Distro
    Ubuntu 10.10 Maverick Meerkat

    Re: Llibres PHP, Java en la nostra llengua?

    Hola kukat!

    Que estudies?
    apt-get install llibertat amnistia i estatut d'autonomia!

    http://www.twitter.com/bbpp

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •