Page 2 of 5 FirstFirst 1234 ... LastLast
Results 11 to 20 of 41

Thread: Ja sou al mapa d'ubuntaires d'Ubuntu.cat?

  1. #11
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Alt Maresme
    Beans
    2,997

    Re: Nou mapa d'ubuntaires a Ubuntu.cat!!

    Booona tria
    Tingueu presents les normes d'or dels fòrums d'Ubuntu: poseu un títol entenedor i apropiat als vostres fils; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut.

  2. #12
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Lleida
    Beans
    793
    Distro
    Ubuntu Development Release

    Re: Nou mapa d'ubuntaires a Ubuntu.cat!!

    Quote Originally Posted by anna_marti_gomez View Post
    Deixa'm a Lleida i així ajudo a descentralitzar el país.
    Uala, quan vens a Lleida vius al claustre de la Seu Vella! Quina passada



    Si amplies el mapa ho veuràs
    Last edited by SiscoGarcia; October 20th, 2009 at 12:17 PM.

  3. #13
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Alt Maresme
    Beans
    2,997

    Re: Nou mapa d'ubuntaires a Ubuntu.cat!!

    Vinga! que ja en som 43!!

    PD Sisco, què et penses, que tothom viu en un pis de 35 metres quadrats com nosaltres? hi ha gent amb "categoria, hoyga"...
    Tingueu presents les normes d'or dels fòrums d'Ubuntu: poseu un títol entenedor i apropiat als vostres fils; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut.

  4. #14
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Barcelona
    Beans
    24
    Distro
    Ubuntu 8.04 Hardy Heron

    Re: Nou mapa d'ubuntaires a Ubuntu.cat!!

    Ja en som un més... i què carai!, visca la descentralització Anna, que les terres de ponent també existeixen i hi ha més coses que ramats de corders!

  5. #15
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Alt Maresme
    Beans
    2,997

    Re: Nou mapa d'ubuntaires a Ubuntu.cat!!

    Sembla que ens anem animant! ja en som 64!!
    Però....de veritat que no hi ha ningú entre Tarragona i gairebé València, ni a Ses Illes??? no m'ho crec pas

    Tampoc hi ha molta gent més al nord de La Tordera (ara n'ha aparegut un ben, ben amunt ).

    Vinga, no tingueu vergonya!
    Tingueu presents les normes d'or dels fòrums d'Ubuntu: poseu un títol entenedor i apropiat als vostres fils; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut.

  6. #16
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Badalona
    Beans
    145
    Distro
    Ubuntu Gnome 15.04 Vivid Vervet

    Re: Nou mapa d'ubuntaires a Ubuntu.cat!!

    Hola

    He provat d'enregistrar-me - per després penjar-me al mapa- i no me n'he sortit. És a dir, que he omplert el formulari amb un nom (Lluis) he posat l'adreça de correu (lluis[arrova]lluispujol.cat), però no he rebut cap correu amb el password. He tornat a entrar, he demanat per recordar el password, i em diu que m'envia el correu, però el cas és que no arriba. Podeu mirar si he quedat ben enregistrat [Si sou els administradors][L'usuari i el correu son els que us he dit més amunt].

    Agraït

    Lluís

  7. #17
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Alt Maresme
    Beans
    2,997

    Re: Nou mapa d'ubuntaires a Ubuntu.cat!!

    Doncs sí que existeix l'usuari, i amb les dades que has esmentat. Ja has mirat de no tenir el correu amb l'spam? a tothom li arriba, o sigui que el servidor funciona correctament.

    Salut.
    Tingueu presents les normes d'or dels fòrums d'Ubuntu: poseu un títol entenedor i apropiat als vostres fils; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut.

  8. #18
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Badalona
    Beans
    145
    Distro
    Ubuntu Gnome 15.04 Vivid Vervet

    Re: Nou mapa d'ubuntaires a Ubuntu.cat!!

    Doncs sí que existeix l'usuari, i amb les dades que has esmentat. Ja has mirat de no tenir el correu amb l'spam? a tothom li arriba, o sigui que el servidor funciona correctament.
    Al final he donat d'alta un altre usuari amb un altre correu i m'ha funcionat. Ja sóc al mapa.

    Comentari: El domini .cat el tinc redireccionat a un .org, que ja el tenia abans de que donessin d'alta els .cat a l'ICANN. No sé per quins set sous a vegades hi ha correus d'un origen que no arriben, sense més explicacions, i sense que n'hagi pogut establir una correlació seriosa. I després d'un temps, arriben sense que ningú - que jo sàpiga - hagi fet res. Potser deu ser un d'aquests casos... tot plegat prou empipador.

    En fi, si podeu doneu de baixa l'usuari comentat abans...

    salut

    Lluís

  9. #19
    Join Date
    Oct 2009
    Beans
    2

    Re: Nou mapa d'ubuntaires a Ubuntu.cat!!

    Salut!!
    Un nou ubuntaire (sis messos, no es res) us saluda des de Terrassa. No sóc cap expert, començo a entendre una miqueta aquest "mundillo". Si us faig falta per alguna cosa només ho heu de dir. Ah! estic al mapa, número 105.
    Força!!

  10. #20
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Sant Feliu de Llobregat
    Beans
    110
    Distro
    Ubuntu 9.10 Karmic Koala

    Re: Nou mapa d'ubuntaires a Ubuntu.cat!!

    Apa, ja està fet. He pogut assenyalar fins i tot el pis on visc, l'edifici es veia una mica inclinat i ho he pogut assenyalar.

Page 2 of 5 FirstFirst 1234 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •