Home, sincerament, jo no arribaria a aquest punt d'ubicar tant concretament casa meva...digueu-me paranoic...
Home, sincerament, jo no arribaria a aquest punt d'ubicar tant concretament casa meva...digueu-me paranoic...
Tingueu presents les normes d'or dels fòrums d'Ubuntu: poseu un títol entenedor i apropiat als vostres fils; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut.
M'acabo de descarregar el karmic koala.
Espero que sigui un exit! Ah Apunteu-ne un altre.
a2a2
Mapejat! Apa, a més detalladament, quan vulgueu podeu passar a berenar xD (però abans aviseu, que us conec, galifardeus!)
Vinga nanos, que ja en som una pila! (i pel que veig, alguns ben lluny...)
Un altre que es suma al mapa d ubuntaires,ja en som 203!!
ja m'he apuntat al mapa, tot i que no se si sortiré, encara no m'he vist, sóc de Bellcaire d'Urgell, tot i que em guanyo les garrofes a Barcelona.
salutacions
Jo també hi sóc.
No som gaires a Girona.
Adeu
Iep! Ja en som 300 (com els del flim, però, espero, no anem en calçotets pel carrer ) al mapa!!!
Enhorabona! i si encara no hi sou, a què espereu??
Tingueu presents les normes d'or dels fòrums d'Ubuntu: poseu un títol entenedor i apropiat als vostres fils; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut.
Jo estic pendent d'una mudança a Cardedeu, ja m'explicareu com ho faig per canviar-ho en el mapa, i això dels calçotets... mentre siguin els de ubuntu... del tanga per dones millor no en parlem.
salut
Marc tutó Poca
Home, jo m'hi ficaria... però no seria correcte... uso l'Ubuntu en castellà!
Bookmarks