Booona tria
Booona tria
Tingueu presents les normes d'or dels fòrums d'Ubuntu: poseu un títol entenedor i apropiat als vostres fils; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut.
Last edited by SiscoGarcia; October 20th, 2009 at 12:17 PM.
Vinga! que ja en som 43!!
PD Sisco, què et penses, que tothom viu en un pis de 35 metres quadrats com nosaltres? hi ha gent amb "categoria, hoyga"...
Tingueu presents les normes d'or dels fòrums d'Ubuntu: poseu un títol entenedor i apropiat als vostres fils; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut.
Ja en som un més... i què carai!, visca la descentralització Anna, que les terres de ponent també existeixen i hi ha més coses que ramats de corders!
Sembla que ens anem animant! ja en som 64!!
Però....de veritat que no hi ha ningú entre Tarragona i gairebé València, ni a Ses Illes??? no m'ho crec pas
Tampoc hi ha molta gent més al nord de La Tordera (ara n'ha aparegut un ben, ben amunt ).
Vinga, no tingueu vergonya!
Hola
He provat d'enregistrar-me - per després penjar-me al mapa- i no me n'he sortit. És a dir, que he omplert el formulari amb un nom (Lluis) he posat l'adreça de correu (lluis[arrova]lluispujol.cat), però no he rebut cap correu amb el password. He tornat a entrar, he demanat per recordar el password, i em diu que m'envia el correu, però el cas és que no arriba. Podeu mirar si he quedat ben enregistrat [Si sou els administradors][L'usuari i el correu son els que us he dit més amunt].
Agraït
Lluís
Doncs sí que existeix l'usuari, i amb les dades que has esmentat. Ja has mirat de no tenir el correu amb l'spam? a tothom li arriba, o sigui que el servidor funciona correctament.
Salut.
Al final he donat d'alta un altre usuari amb un altre correu i m'ha funcionat. Ja sóc al mapa.Doncs sí que existeix l'usuari, i amb les dades que has esmentat. Ja has mirat de no tenir el correu amb l'spam? a tothom li arriba, o sigui que el servidor funciona correctament.
Comentari: El domini .cat el tinc redireccionat a un .org, que ja el tenia abans de que donessin d'alta els .cat a l'ICANN. No sé per quins set sous a vegades hi ha correus d'un origen que no arriben, sense més explicacions, i sense que n'hagi pogut establir una correlació seriosa. I després d'un temps, arriben sense que ningú - que jo sàpiga - hagi fet res. Potser deu ser un d'aquests casos... tot plegat prou empipador.
En fi, si podeu doneu de baixa l'usuari comentat abans...
salut
Lluís
Salut!!
Un nou ubuntaire (sis messos, no es res) us saluda des de Terrassa. No sóc cap expert, començo a entendre una miqueta aquest "mundillo". Si us faig falta per alguna cosa només ho heu de dir. Ah! estic al mapa, número 105.
Força!!
Apa, ja està fet. He pogut assenyalar fins i tot el pis on visc, l'edifici es veia una mica inclinat i ho he pogut assenyalar.
Bookmarks