Results 1 to 3 of 3

Thread: Ahir podia gravar imatges .iso i avui no!

  1. #1
    Join Date
    Jun 2007
    Beans
    158

    Ahir podia gravar imatges .iso i avui no!

    Ahir podia gravar imatges .iso i avui no!
    he fet una actualització avui matí, k3b 1.0.4 KDE 3.5.10
    es tracta de la versiò estable de kubuntu 8.04.2 hardy

    pop up del k3b:

    No s'ha trobat cap gravadora de CD/DVD.
    El K3b no ha trobat cap dispositiu òptic d'escriptura al vostre sistema. Per tant, no sereu capaç de gravar CD o DVD. Tanmateix, podeu fer servir altres característiques del K3b, com ara l'extracció de pistes d'àudio, la recodificació d'àudio, o la creació d'imatges ISO-9660.

  2. #2
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Alt Maresme
    Beans
    2,997

    Re: Ahir podia gravar imatges .iso i avui no!

    Jo no faria més que esperar que arribi l'actualització que ho corregeixi. A vegades m'ha passat, i en hores o pocs dies s'arregla igual que s'ha espatllat (a no ser que se t'hagi mort el ferro, clar...).
    Tingueu presents les normes d'or dels fòrums d'Ubuntu: poseu un títol entenedor i apropiat als vostres fils; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut.

  3. #3
    Join Date
    Jun 2007
    Beans
    158

    Re: Ahir podia gravar imatges .iso i avui no!

    Està clar que es tracta d'una terapia psicològica al mes pur estil "t'estimem indiosincracia", com sóc un home de recursos, una knoppix cd-Live ha resolt el pollastre, el que passa es que n'estic fins la punta del nas de que punyetes que funcionen deixin de funcionar i al revés en versions estables.
    És tot.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •