Results 1 to 4 of 4

Thread: problemes amb PDF/FDF

  1. #1
    Join Date
    Feb 2009
    Beans
    280

    problemes amb PDF/FDF

    Bon dia companys Ubuntaires.

    Vull fer-os una pregunta... O pot ser una enquesta.

    Tinc molts problemes per imprimir i de vegades, visualitzar els formularis en format FDF que apareixen al GENCAT. Son formularis per emplenar i per fer pagaments amb tarja de crèdit. Val a dir que és l'únic lloc hon m'ha passat.


    En preguntar-lis per telèfon sobre el tema, la seva contestació es que utilitzi internet explorer.

    No se si os passa el mateix amb l'Ubuntu, jo utilitzo debian amb iceweasel i epiphany com a navegadors i els plugins d'acroread ben instal.ats.

    Be, jo voldria saber si amb l'ubuntu os trobeu amb els mateixos problemes que jo. O si heu aconseguit sol.lucionar-los.

    Gràcies.

  2. #2
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Alt Maresme
    Beans
    2,997

    Re: problemes amb PDF/FDF

    Si ens passes la URL d'un parell de documents d'aquests, farem la prova
    Tingueu presents les normes d'or dels fòrums d'Ubuntu: poseu un títol entenedor i apropiat als vostres fils; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut.

  3. #3
    Join Date
    Feb 2009
    Beans
    280

    Re: problemes amb PDF/FDF

    Els problemes apareixen en el moment fer el pagament o d'imprimir el resultat.
    Per exemple: https://www.cat365.net/Inici/Ciutada...&SCgNomVC=&I=1

    O bé tots els que apareixen aquí em sembla que deuen tenir el mateix conflicte:http://www.cat365.net/Inici/Tramits/...ajuda=Buit&I=1

  4. #4
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Barcelona
    Beans
    66
    Distro
    Kubuntu Development Release

    Re: problemes amb PDF/FDF

    Jo m'hi vaig trobar fa poc i no hi va haver manera. Els endollables d'Adobe per a Linux són d'una versió anterior als que hi ha per Windows, que són els que fa servir la Generalitat, i no funcionen.
    Un cop més, l'administració ens discrimina per no usar Windows.
    Rafael Carreras Guillén | gpg.id 2C1AF9C5
    Blog | Correu | LoCo Wiki
    Catalan LoCo Team Contact

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •