Results 1 to 6 of 6

Thread: WiCD

  1. #1
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Barcelona (Catalonia)
    Beans
    201
    Distro
    Ubuntu Studio 12.04 Precise Pangolin

    Angry WiCD

    Buenas,

    fa temps tenia problemas per conectar-me amb la wifi, desde que m'he instalat el wicd que no tinc problemes, l'unic, quan l'aplicacio s'actualitza, llavors, tinc que començar de nou.
    Aquest ultim cop, ha sigut definitiu, no hi ha manera que es connecti, a mes, al ficar l'opcio WEP, a la barra que diu les fases de conexio es veu clarament que s'intenta conectar per WPA, o sigui, que l'ultima actualitzacio no es correcte, com tirar endarrere???

    gracies,

  2. #2
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Alt Maresme
    Beans
    2,997

    Re: WiCD

    Baixa't el paquet .deb de la versió que et funcionava correctament d'aquí:

    http://sourceforge.net/project/showf...kage_id=229460

    Desinstal·la el wicd, instal·la la versió que t'has baixat, i un cop el tinguis configurat i funcionant correctament, fes servir les instruccions que trobaràs aquí:

    http://extralinux.net/?q=node/135

    per evitar que s'actualitzi sense que tu vulguis.

    Afegitó: Per cert, si en intentar desinstal·lar el Wicd et dóna un error et cal esborrar un fitxer:

    Code:
    sudo rm /var/lib/dpkg/info/wicd.prerm
    i ja et deixarà desinstal·lar-lo sense problemes i continuar amb la resta del procés.
    Last edited by papapep; February 24th, 2009 at 11:55 PM. Reason: Esborrar wicd.prerm
    Tingueu presents les normes d'or dels fòrums d'Ubuntu: poseu un títol entenedor i apropiat als vostres fils; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut.

  3. #3
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Barcelona (Catalonia)
    Beans
    201
    Distro
    Ubuntu Studio 12.04 Precise Pangolin

    Re: WiCD

    moltes gracies,
    ho probaré.

    moltes gracies!!!

  4. #4
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Barcelona (Catalonia)
    Beans
    201
    Distro
    Ubuntu Studio 12.04 Precise Pangolin

    Re: WiCD

    Buenas,

    he fet el que m'has dit, pero continu tenin el mateix problema, no se si, descarregar-me una versio encara mes antiga, per exemple, 1.5.7??

    gracies

  5. #5
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Alt Maresme
    Beans
    2,997

    Re: WiCD

    Jo a un dels meus ordinadors he hagut de baixar fins la 1.4.2, imagina't...
    Tingueu presents les normes d'or dels fòrums d'Ubuntu: poseu un títol entenedor i apropiat als vostres fils; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut.

  6. #6
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Barcelona (Catalonia)
    Beans
    201
    Distro
    Ubuntu Studio 12.04 Precise Pangolin

    Re: WiCD

    ja esta, al final la versio 1.5.5 ha guanyat, i he fet el que en deies per posar en hold en paquet, pero no en funciona. perque??
    he posat: sudo apt-get hold wicd
    potser el nom del paquet no es el correcte??
    en el terminal, em possaba que un paquet posat en hold i per no mantenir, pero en el paque sinaptic continua?? potser quant re-inici la sessió??

    moltes merces!!!!!

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •