Results 1 to 5 of 5

Thread: Presentación erlguta

  1. #1
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Spain
    Beans
    144
    Distro
    Ubuntu

    Presentación erlguta

    Boas.
    Por fin temos un LoCo Galego!.
    Preséntome. Chamome Guta, son da Coruña e son Admin de sistemas, programador e programador de centrales VoIP Asterisk.
    Levo con GNU/Linux desde Debian Potato. Utilizo Debian lenny no servidor da miña casa e Ubuntu no Desktop e no curro, e como depende de min, vou instalalo en todala empresa (os servidores xa están virtualizados con Ubuntu JeOS e Xen ou VmWare-Server).
    O meu Galego e bastante malo...Galego de escola (xa que realmente nacín en Zaragora, pero vivín aqui case toda a vida e síntome Galego 100%). E moi difícil falalo ben se non o falas diariamente na tua entidade familiar ademais xa sabedes que os Coruñeses somos uns descatados (e broma, non quero para nada crear este tipo de discusións).
    O que iba, e que non creio que colabore moito nas traduccións, pero si podedes contar conmigo para calquer tema de difusión, cursiños, reunións, eventos, etc, etc.
    Un saludo.
    Last edited by erlguta; February 5th, 2009 at 10:27 AM.
    Vote for: Focus more on stability and bugfixing in the LTS releases.!!
    http://brainstorm.ubuntu.com/idea/7862/

  2. #2
    Join Date
    Nov 2008
    Beans
    16

    Re: Presentación erlguta

    Boas Guta!

    Como ves de momento aínda estamos empezando con todo isto, así que a túa axuda vai ser fantástica (especialmente nos temas que dis: difusión, cursiños, eventos...).

    Un saúdo!
    Felipe.

    P.S.: Espero que nos activen a lista de correo en breve (así non tardarei en responder tanto tempo )

  3. #3
    Join Date
    Jan 2008
    Beans
    5

    Re: Presentación erlguta

    Engádome a esta benvida ao LoCo galego.
    Tamén expresar a miña disposición a axudar na medida das miñas posibilidades con este proxecto.

  4. #4
    Join Date
    Apr 2009
    Beans
    90
    Distro
    Ubuntu 12.04 Precise Pangolin

    Re: Presentación erlguta

    Moi boas.
    Non sabía que tíñamos un Loco galego!!!
    Eu son da Coruña, teño 53 anos e levo con Ubuntu dende a versión 6.10, polo tanto ainda que non programo xa controlo bastante (os problemas eran maiores daquela).
    Vexo que esto está un pouco parado, a ver si xuntamos un ouco mais de xente e podemos facer algo na Galiza.
    Unha aperta a tod@s.

  5. #5
    Join Date
    Jan 2009
    Beans
    33

    Re: Presentación erlguta

    ola Brath-ga¡¡

    tes razón, eu xa estou tentando atraer visitantes, pero das orellas nos podo traer

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •