Boas. Por fin temos un LoCo Galego!. Preséntome. Chamome Guta, son da Coruña e son Admin de sistemas, programador e programador de centrales VoIP Asterisk. Levo con GNU/Linux desde Debian Potato. Utilizo Debian lenny no servidor da miña casa e Ubuntu no Desktop e no curro, e como depende de min, vou instalalo en todala empresa (os servidores xa están virtualizados con Ubuntu JeOS e Xen ou VmWare-Server). O meu Galego e bastante malo...Galego de escola (xa que realmente nacín en Zaragora, pero vivín aqui case toda a vida e síntome Galego 100%). E moi difícil falalo ben se non o falas diariamente na tua entidade familiar ademais xa sabedes que os Coruñeses somos uns descatados (e broma, non quero para nada crear este tipo de discusións). O que iba, e que non creio que colabore moito nas traduccións, pero si podedes contar conmigo para calquer tema de difusión, cursiños, reunións, eventos, etc, etc. Un saludo.
Last edited by erlguta; February 5th, 2009 at 10:27 AM.
Vote for: Focus more on stability and bugfixing in the LTS releases.!! http://brainstorm.ubuntu.com/idea/7862/
Boas Guta! Como ves de momento aínda estamos empezando con todo isto, así que a túa axuda vai ser fantástica (especialmente nos temas que dis: difusión, cursiños, eventos...). Un saúdo! Felipe. P.S.: Espero que nos activen a lista de correo en breve (así non tardarei en responder tanto tempo )
Engádome a esta benvida ao LoCo galego. Tamén expresar a miña disposición a axudar na medida das miñas posibilidades con este proxecto.
Moi boas. Non sabía que tíñamos un Loco galego!!! Eu son da Coruña, teño 53 anos e levo con Ubuntu dende a versión 6.10, polo tanto ainda que non programo xa controlo bastante (os problemas eran maiores daquela). Vexo que esto está un pouco parado, a ver si xuntamos un ouco mais de xente e podemos facer algo na Galiza. Unha aperta a tod@s.
ola Brath-ga¡¡ tes razón, eu xa estou tentando atraer visitantes, pero das orellas nos podo traer
Ubuntu Forums Code of Conduct