Results 1 to 7 of 7

Thread: Actualitzacions

Beans
    10

Actualitzacions

Hola sóc nou amb això del linux i l'ubuntu. Quant a les actualitzacions, com ho he de fer? les que posa actualitzacions de seguretat importants les puc posar sense mirar? i les recomanables, convé posar-les o només si me fan falta?

Beans
    321
    Distro
    Ubuntu 10.10 Maverick Meerkat

Re: Actualitzacions

Hola!

Benvingut jaff77 al ubuntu! Esperem que t0agradi.

En quant a les actualitzacions, jo et recomano que si ni has tocat les fonts de programarti les instalis totes.

Una altre cosa es si has retoat les fonts de programari i has activat els backports doncs si.. llavors vigila.

Per en principi no hi ha problema!
    apt-get install llibertat amnistia i estatut d'autonomia!

http://www.twitter.com/bbpp

Beans
    352
    Distro
    Ubuntu 10.10 Maverick Meerkat

Hola,

Hauries de deixar activades les "actualitzacions de seguretat importants" (intrepid-security) i les "actualitzacions recomanades" (intrepid-updates).

Les "actualitzacions disponibles abans del seu alliberament" (intrepid-proposed), jo no les tinc activades. Normalment no dónen problemes, però algun cop m'ha entrat alguna actualització d'aquestes que m'ha provocat errors (encara que no massa greus) en algun programa. No m'ha passat massa vegades, però vaig decidir desactivar-les (ja venen desactivades de manera predeterminada). És qüestió de gustos.

Per últim, hi ha les actualitzacions no suportades (intrepid-backport). Aquestes són una mica més delicades que les proposed. Jo et recomanaria no activar-les (excepte si vols tenir l'última versió dels programes, encara que no hagin estat massa provats).

Salutacions,

Beans
    10

Gràcies. Esper quedar-me a l'ubuntu. Ja he renegat del Windows i tots els seus desastres...

Beans
    10

OK, però ara per tenir la versió 3.0 d'openoffice he afegit els repositoris

deb http://ppa.launchpad.net/openoffice-pkgs/ubuntu intrepid main
    deb http://ppa.launchpad.net/openoffice-pkgs/ubuntu intrepid main

I ara al gestor d'actualitzacions me surten les actualitzacions d'openoffice però amb l'avís de que estic a punt d'instal·lar programari que no es pot autenticar i que algú pot danyar o fer-se amb el control del sistema.
    Potser falten les claus per firmar el software?

Beans
    2,997

Un tema diferent requereix un fil nou.
    Tingueu presents les normes d'or dels fòrums d'Ubuntu: poseu un títol entenedor i apropiat als vostres fils; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut.

Beans
    366
    Distro
    Ubuntu 10.04 Lucid Lynx

Quote Originally Posted by jaff77 View Post
    Potser falten les claus per firmar el software?
    El paquet de l'OpenOffice.org 3.0 està en una PPA (Personal Package Archive) del Launchpad, i aquestes no permet signar els paquets (tot i que està previst que, per fi, d'aquí a unes setmanes sí que els signin).
    Siegfried-A. Gevatter Pujals
    Ubuntu Developer. Debian Developer. Zeitgeist Core Developer.

Bookmarks